האם מומלץ להזמין חימום תת ריצפתי מקבלן מפתח

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

סביבת המגורים משתדרגת נון סטופ במגוון חידושים שתורמים לעלייה ברמה ובאיכות החיים. נושא החימום הוא אלמנט קריטי בכל חלל ודיירים רבים בוחרים בשנים האחרונות בפתרון של חימום תת רצפתי ובצדק. זוהי למעשה פלטפורמת חימום המותקנת מתחת לאריחי הרצפה והינה בעלת תכונות חיוביות רבות מחימום אחיד של המרחב ועד חיסכון אנרגטי.
מהם הסוגים השונים של חימום המוטמע ברצפה והיתרונות הבולטים ולמי פונים כדי להתקין מערכת מתקדמת בבית?

חימום תת ריצפתי מקבלן מפתח

כאשר בוחנים את השוק מגלים שקיימים שני סוגים של מערכות חימום תת רצפתי: חימום הפועל על חשמל וחימום המבוסס על מים. כאשר הבחירה הפופולארית היום היא מערכת המבוססת על חימום של מים, כשגוף חימום מחמם את המים. הסיבה לכך שזוהי המערכת הפופולארית מבין השתיים היא  שזו נחשבת למערכת יעילה מאוד המוזילה משמעותית את עלות החימום בהשוואה לסגנונות חימום אחרים כמו רדיאטור, הסקה מרכזית או מזגן. את מערכת החימום התת רצפתי אפשר להתקין מתחת לכל סוג של רצפה, כולל בחדרים הנוטים לרטיבות כמו מטבחים וחדרי רחצה, בהם נעים במיוחד לפסוע על הרצפה החמימה והנעימה גם ברגליים יחפות. החום מתפשט מהרגליים לגוף כולו ומשרה נינוחות.

חימום תת ריצפתי

אחידות, שליטה וקיימות

המערכת מייצרת חימום אחיד בפיזור מקסימלי ואפשר לשלוט בטמפרטורה של כל חדר בנפרד, ולווסת אותה לדרגה המועדפת עליכם. החיסכון בא לידי ביטוי גם בפונקציה הזו של התאמה אישית, כשאפשר לחמם רק את החדר בו שוהים בפרק זמן ספציפי. כלומר, אפשר לחמם את הסלון כאשר שוהים בו או את חדר השינה ואת חדר הילדים לטמפרטורות שונות, לפי העדפה אישית.
כיום עם מערכות בית חכם שמותקנות בבתים אפשר לסנכרן גם את מערכת החימום ולשלוט בה מרחוק, כלומר, לחמם את המרחב עוד לפני שנכנסים הביתה. החימום עצמו סמוי מהעין ולכן שומר על עיצוב אסתטיקה וסגנון נקי של סביבת המגורים ללא מתקני חימום שפוגעים בקו העיצובי. המערכת עצמה אינה מתלקחת ואין סכנת כוויות – דרך בטוחה ויפה לכל בית. מהזווית הירוקה, זו גם מערכת אקולוגית וידידותית לסביבה.

חימום – כבר בשלב הבנייה ובתיאום עם הקבלן

אומנם את המערכת אפשר להטמיע גם לאחר בנייה ושיפוץ אך כדאי לשלב אותה כבר בהכנת התשתית ובתהליך התכנון והבנייה עם קבלן המפתח שלכם, כיוון שהיא מותקנת מתחת לאריחים עצמם. ניתן להיוועץ עם קבלן מפתח האחראי על הספקים ועל הפרויקט כולו ומכיר את כל הפרטים, התשתית, התנאים הטכניים ושלבי הבנייה השונים בכל הנוגע להמלצות שלו על המערכת המתאימה ביותר.
רוב הקבלנים אינם מספקים באופן ישיר שירות חימום תת רצפתי בעצמם או אינם מתמחים בתחום ולא בהכרח ידעו לספק את המוצר הנכון עבורכם. לכן, כדאי לפנות לחברה המתמחה בתחום בעלת הציוד, הכישורים והידע המקצועי הדרוש בכל הנוגע למערכות הטובות ביותר בשוק ולהתקנתן בדרך הטובה ביותר. מערכות העומדות בתקנים המחמירים ובתנאי אקלים קיצוניים. לאחר אפיון הצרכים ובחירת המערכת ותוכנית עבודה, לוחות זמנים וכדומה בשיתוף עם הקבלן, אפשר להוציא את הפרויקט אל הפועל בתיאום מושלם.

בעת קבלת ההחלטה על מערכת חימום תת רצפתי, יש לקחת בחשבון שהמערכת עצמה עשויה להיות יקרה בהשקעה הראשונית שלה, במוצר עצמו ובהתקנה, אך כאשר מחשבים את החיסכון לאורך זמן מדובר במערכת המשתלמת ביותר בשוק. המערכת כאמור פועלת על אנרגיה חוזרת ומחממת את המים ומפיקה מהם את החום הדרוש. החליטו על המערכת כבר בשלב התכנון והבנייה ותוכלו להיכנס לדירה חדשה ויפה וליהנות מחימום תת רצפתי שתורם משמעותית לאיכות החיים.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30