מרפסת תלויה מחיר

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

מחיר ממוצע למרפסת תלויה בבניין 4- 8 קומות 12-32 דיירים כולל וויטרינה תעלה לכם כ 110,000 – 85,000 ש"ח כולל תכנון וקבלת היתר בניה. מחיר מרפסת תלויה משתנה לפי פרמטרים שונים כגון גודל המרפסת, מספר המרפסות הנבנות ודרכי הגישה להתקנת המרפסת בבניין. מפרט המרפסות יכול להשתנות מהצעה להצעה. הוויטרינה מהווה חלק משמעותי ממחיר המרפסת ולכן מרפסות תלויות הנמכרות ללא וויטרינה או עם וויטרינה על פרופיל אלומיניום זול יותר תמכר במחיר זול יותר, כמו כן סוג המעקה וסוג הריצוף שמסופק עם המרפסת משפיעה רבות על המחיר  .

מחירים – 85,000 ש"ח עד 110,000 ש"ח למרפסת תלויה תלוי בדגם ובכמות

ב-120,000 ש"ח+ תוכלו ליהנות ממרפסת בגודל של 20 מ"ר בבניין רב קומות עם וויטרינה איכותית כולל תריס חשמלי ומעקה אול גלאס.

מרפסת תלויה – מחיר הוספת מרפסת

גובה הבניין משפיע רבות מכיוון ועלות הוספת מרפסת תלויה לבניין רב קומות יקרה משמעותית.

משך הביצוע של פרויקט מפרויקט של מרפסת תלויה בודדת שיכול להיגמר בשבוע עבודה ועד לפרויקט הוספת 200 מרפסות תלויות שיכול להימשך מעל שנה .

כאשר בוחרים חברת בניה חשוב שהחברה תתאים לביצוע הפרויקט מכל הבחינות החל ממחיר סביר, מחיר זול משמעותית מהשוק מעלה שאלות ופחדים לעבוד מול הקבלן.

מכיוון ובדרך כלל אין אפשרות למשחק במחיר מרפסת והקבלן יהיה חייב לגנוב אתכם איפשהו בכדי לקצץ עלויות לאחר שהגיש הצעת מחיר במחיר נמוך ממחיר השוק, זה יכול להתחיל בשירות לקוחות גרוע, איכות בניה ירודה וחלילה מרפסת תלויה לא בטיחותית, כך שלא להתפתות ולבדוק טוב שהחברה הינה קבלן רשום ברשם הקבלנים.

תוספת מרפסות 

בהוספת מרפסות יש תועלת כלכלית. תוספת מרפסת שמש מעלה את שווי הנכס בטווח שבין 10% ל – 20%.  ההבדל נובע מהנוף הניבט מהמרפסת : נוף ים, שדות פתוחים או בנייני מגורים. מכיוון ובאזורים רבים אין עתודות קרקע לבניה חדשה השבחת נכסים במרכזי ערים מעלה את הערך באחוזים רבים ללא מאמץ.

גם המשקיעים כבר הבינו את התועלת ואת הרווח הכלכלי בהעלאת שווי הנכס ושכר הדירה אותו ישלם השוכר. יותר קל משמעותית למכור דירה עם מרפסת , במיוחד באזורים בהם קיים היצע של דירות עם מרפסות שמש.

היום קיימות אפשרויות מימון נרחבות בעלויות נמוכות, ניתן לקבל הלוואות עד 15 שנה בריביות אטרקטיביות.

אין ספק שתוספת מרפסות הנה החלטה נבונה מושכלת ורציונלית, כאשר בוחרים בקבוצת עידן התהליך פשוט וכמעט ולא מורגש.

תוספת מרפסות שמש לבניין קיים

תוספת מרפסת

שלב ראשון בפרויקט הוספת מרפסת הנו לארגן מספר דיירים אשר ישמשו כחברי וועד המרפסות. מטרת הוועד היא לקדם את הפרויקט הן מבחינת ניהול הדיירים והן מבחינת התקשרות מול חברת בניה המתמחה בבניה ותכנון של מרפסות שמש.

חברות בניה המתמחות בתחום יכולות לבדוק במהירות מהן זכויות הבניה הקיימות בבניין ומהן המגבלות התכנוניות לביצוע פרויקט תוספת המרפסת.

החברה תוכל להכין לכם סקיצה אשר תמחיש לכם את צורת המרפסת.

לאחר מכן, יש להחתים את הדיירים על טופס הסכמה לתוספת מרפסות בבניין.

החתמת דיירים בפרויקט תוספת מרפסות

לאחר שהחתמתם יותר מ 75% מהדיירים על טופס בו הם מצהירים כי אינם מתנגדים לפרויקט, אפשר להתקדם לשלב הבא והוא בחירת החברה לביצוע הפרויקט.

בעת שבוחרים חברת בניה יש לוודא כי החברות שבוחנים הינן בעלות רישיון קבלן בתוקף וכי הרישיון מתאים לביצוע עבודות בניה כמו הוספת מרפסות בבניין שלכם.

יש לוודא כי לחברה ניסיון בבניית מספר פרויקטים של תוספת מרפסת שמש.

כמו כן, יש לבחור מפקח בניה אשר ילווה את תהליך תוספת המרפסת לדירתכם. תפקידו של המפקח לשתף פעולה עם הקבלן ולפקח עליו. על המפקח לוודא כי המפרט עליו התחייב הקבלן בחוזה הוא אכן המפרט הניתן לדיירים בפרויקט.

משך ביצוע תוספת מרפסת

משך הביצוע משתנה מפרויקט לפרויקט ומשתנה בהתאם למספר פרמטרים שונים כמו מבנה המרפסת שמוסיפים, גודל המרפסת, המפרט ודרכי הגישה לאתר.

הוספת מרפסות שמש מתבצעת במהירות. כיום ניתן להתחיל ולסיים פרויקט של הוספת מרפסות שמש בתוך פחות משנה. כן, כן, בשנה הבאה בדיוק באותו תאריך מהיום תוכלו לשבת במרפסת השמש החדשה שלכם ולחייך מאוזן לאוזן מ – 2 טעמים : ראשית, מאיכות החיים שתעלה ותשתבח ושנית, משווי הנכס שעולה במיידי.

כאשר בוחרים בקבוצת עידן לנהל את תהליך הוספת המרפסות, גם אם מדובר במרפסות תלויות או יצוקות מבטון, חברת עידן היא החברה שתדאג שתהליך ההוספה יהיה מהיר, נוח וללא סיכונים מיותרים.

הקבוצה בעלת ניסיון מוכח בתוספת של מרפסת/ות תלויות מפלדה, מרפסות מבטון ופרויקטים של מעל 100 מרפסות.

הוספת מרפסת שמש מחיר
מחיר מרפסות

הוספת מרפסת שמש מחיר

להוסיף מרפסת שמש לדירה קיימת- מחיר הוספת מרפסת שמש, הינה שאלה שאזרחים רבים במדינה שואלים לאחר שרואים פרויקטים של הוספת מרפסות שמש חדשות זזים בכל פינה.

מחיר הוספת מרפסת שמש לדירה משתנה מאזור לאזור בארץ ומשתנה בהתאם למאפייני המרפסת שנבנית.

כמובן שגם לגודל המרפסת ישנה השפעה וגם לגובה הבניין ומספר המרפסות שמוסיפים לבניין.

מבחינת כמויות כאשר מוסיפים לבניין מעל 30 מרפסות המחיר הופך ויורד, יחד עם זאת בניית מרפסות ברבי קומות מסובכת ויקרה משמעותית מבנייה עד 8 קומות. עלות הבניה של המרפסות צומחות ב-15% לפחות כאשר הבניה היא במבנים גבוהים של 15 קומות ומעלה.

מחיר הוספת מרפסת שמש משתנה בהתאם לגודל המרפסת

באזורים שונים בארץ ישנן זכויות בניה נותרות שלא נוצרו או הקלות שיצאו לאחר שמבנים נבנו ובכך ניתן להוסיף מרפסות שמש גדולות יותר בגדלים של 18-20 מ"ר. לקבוצת עידן ניסיון בתכנון וביצוע אלפי מרפסות בכל שיטות הבניה . לאחר שתפנו אלינו נבדוק עם אדריכלי החברה את הבניין שלכם ונעביר סקיצה עם חישוב זכויות בניה קיימות ללא כל התחייבות מצידכם.

לפרויקט הוספת מרפסת שמש מחיר משתנה ומושפע גם מהמפרט אותו בוחרים דיירי הבניין.

מרכבי המפרט אשר משנים את המחיר הם: סוג המרפסת-  בטון או פלדה.

כמו כן, הויטרינה של המרפסת מהווה מרכיב מרכזי בעלויות. ישנם פרופילי אלומיניום שונים אשר משפיעים משמעותית על מחיר הוספת מרפסת שמש. גודל המפתח הקיים בדירה משפיע גם הוא משמעותית, שכן ככל שהמפתח גדול יותר, הויטרינה יקרה יותר ודורשת פרופיל יקר יותר בשל המפתח.

מפרט פרויקט הוספת מרפסות תריס: חשמלי כלול, תריס חשמלי רגיל,  תריס אור ?

גם לסוג התריס ישנה השפעה משמעותית על המחיר במרפסות תלויות.

כמו כן, סוג הריצוף משפיע. האם הריצוף הסטנדרטי הוא 33/33 או דק רגיל או דק איפאה טבגו או דק סינטטי.

סוג התאורה – האם יש נק' מים במרפסת, גם משפיע על מחיר הוספת מרפסת.

לסיכום- לא ניתן לקבוע מחיר המרפסת, שכן מדובר בשאלה זהה לכמה עולה אוטו, נצטרך לדעת איזה מודל, איזו שנה, איזה יצרן וכו' בכדי לענות על השאלה.

שיפוץ בניין חיצוני מחיר

הוספת מרפסת

קבוצת עידן מתמחה בתחום וביצעה מעל אלף מרפסות במרוצת השנים והינה חברת הבניה המקצועית והמנוסה ביותר בתחום, לחברה צוות מקצועי המלווה את דיירי בניין משלב ההחלטה והחתמת הדיירים ועד לסיום עבודות הבניה וקבלת אישור סיום בניה מעירייה.

קבוצת עידן- הוספת מרפסת שמש מחיר הוגן

כאשר אתם בוחרים בקבוצת עידן לביצוע פרויקט תוספת מרפסת אתם יכולים להיות שקטים. מחלקת הפיתוח העסקי תעזור לכם להחתים את הדיירים על מסמך ראשוני, מחלקת התכנון תכין לכם סקיצה ראשונית ללא תשלום ותלווה אתכם יחד ,יד ביד ,לסיום מושלם של פרויקט הוספת מרפסות תלויות / בנויות.

פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר לתוספת מרפסת שמש לבניין שלכם ובדיקת היתכנות תכנונית ראשונית ללא עלות. אתכם בכל התהליך – קבוצת עידן.

עלות הוספת מרפסת בבית משותף

עלות הוספת מרפסת בבית משותף משתנה בהתאם למפרט המרפסת. אחד המרכיבים המרכזיים במחיר המרפסת הנו סוג פרופיל האלומיניום וגודל המפתח הקיים וכנ"ל גודל המפתח הסופי לאחר הוספת המרפסות.

עלות הוספת מרפסת בבית משותף 

ישנם הרבה פרופילים של אלומיניום שההבדל בניהם בעובי הפרופיל וצורתו. פרופילים עבים יותר שוקלים יותר ולכן יקרים יותר. לכל בניין יש להתאים פרופיל מתאים שיעמוד בתקן הישראלי למשטר הרוחות באזור הוספת המרפסות , גובה הבניין, סביבת הבניין מבחינת בניינים בגבהים זהים וקרבה לים.

כמו כן, האדריכל יכול להחליט על סוג הפרופיל. ישנם אדריכלים שמעדיפים פרופילים עבים יותר וישנם אדריכלים שמעדיפים עבים פחות.

כמו כן, לגודל המפתח ישנה חשיבות למחיר מכיוון וככל שהמפתח גדול יותר הווטרינריה תהיה גדולה יותר ועובי הפרופיל הנדרש יהיה עבה יותר.

לקוחות רבים מתעניינים בעלות הוספת מרפסות בבית משותף

מחיר וויטרינה מתחיל ב-8,000 שח לווטרינריה קטנה של כ – 2 מ"ר ומגיעה עד ל-30,000 ש"ח לווטרינריה בגודל של 6 מ"ר, כמובן שהשמיים הם הגבול וישנן וויטרינות בעלויות של מאות אלפי שקלים עם מפרטים מיוחדים.

עלות הוספת מרפסת בבית משותף

כמו כן, לגודל המרפסת ישנה השפעה על המחיר. לעתים ניתן להשתמש בזכויות בניה קיימת ובהקלות שונות ובכך להגדיל את המרפסת שמוסיפים לגודל בלתי מוגבל. לקבוצת עידן כבר היו פרויקטים שהוסיפו מרפסות בגודל של 22 מ"ר והפכו את כל הדירות בבניין לדירות מיני פנטהאוז והעלו את ערך הנכס משמעותית.

סוג הריצוף מפרט הכולל דק סינתטי וריצוף מיוחד מעלה את מחיר המרפסת. כנ"ל גם לסוג התריס.

עלות הוספת מרפסות בבית משותף, רב קומות ובית פרטי

שנת בדק – חשוב שהחברה הבונה תספק אחריות בדק.

  • שנת בדק – הקבלן הוא אחראי כלפי כל אחד מיחידי המזמין לתקופה של שנת בדק לכל פגם ו/או כל נזק ו/או כל ליקוי שיתגלה בעבודות נשוא הסכם זה ,לרבות עבודות היסודות, השלד, האיטום וכל שאר.
  • העבודות אשר יבוצעו במסגרת הסכם זה בשנה שלאחר מסירת עבודות הבניה למזמין ושהתהווה כתוצאה מעבודה לקויה ו/או רשלנות של הקבלן ו/או עובדיו ו/או כתוצאה משימוש בחומרים פגומים ו/או מכל סיבה אחרת הקשורה בעבודות הקבלן. הקבלן מתחייב לתקן ליקויים עליהם ידווח המזמין תוך זמן סביר ממועד קבלת הדיווח ולא יאוחר מעשרים ואחד ימי עסקים, באם הדייר הסכים למועד תיקון הנקבע ע"י הקבלן.
  • מובהר בזאת כי אחריות הקבלן כאמור בהסכם זה , תחול ביחס לכל עבודות הבניה הנדרשות והכרוך או נובע מהן בהתאם להוראות הסכם זה, תכניות הביצוע והמפרט המצורף אליו.

חוק הרחבת מרפסות

  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי הקבלן לא ישא באחריות בגין אביזר ו/או מוצר ו/או חומר בניה מכל סוג שהורכב ו/או סופק ו/או הוכנס לדירה ו/או הבניין ע"י מי מיחידי המזמין בעצמו וללא ידיעתו ואישורו בכתב של הקבלן ולא תהיה כל טענה כלפי הקבלן בגין חומרים , כאמור. עלות הוספת מרפסת בבית משותף.

תוספת מרפסת בבניין קיים

בבניין קיים -מבנים רבים בישראל נבנו ללא מרפסות שמש ומעוניינים בפרויקט תוספת מרפסת בבניין קיים. במדינה עם אקלים מושלם כמו של מדינת ישראל המרפסת הינה חלק מרכזי ומהותי מהבית , לאחר שמוסיפים מרפסת המרפסת נהיית חלק אינטגרלי ומשמעותי מהבית ולרוב מארחים במרפסת.

שלא לדבר על שווי הנכס, מחיר הדירה מזנק משמעותית ולא פרופורציונלית למחיר הבניה. כיום בשכונות רבות בתל אביב שווי הנכס מזנק ב – 500,000 ש"ח כתוצאת מבניית מרפסת.

לרוב מוסיפים למרפסות בגודל 12 מ"ר עד 18 מ"ר, הכל תלוי בעירייה ובזכויות הבניה הקיימת בבניין.

קבוצת עידן מלווה את תהליך הוספת המרפסות החל משלב התכנון ועד לסיום הביצוע. לקבוצה ניסיון בתכנון וביצוע אלפי מרפסות מפלדה ומבטון.

פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ והכוונה ראשונית ללא התחייבות מרפסת תלויה מפלדה הרחבת מרפסת שמש קיימת!!!

תוספת מרפסת בבניין קיים

תוספת מרפסת בבניין קיים בכל הארץ

הוראות תחזוקה למרפסות  ולמעקות לאחר התקנתן.

* חומרי ניקוי כלליים לבית כגון תרסיס לניקוי חלונות (ספרי כחול) הם הבטוחים ביותר גם לפרופילי האלומיניום.

*  כאשר לכלוך לא יורד, מוטב להשתמש בניטרלי או אלכוהול בריכוז לא גבוה. שימוש במטלית לחה יבוא        לעזרתכם. במקרה כזה כדאי תחילה לנסות במקום נסתר בחלון ולוודא שאין פגיעה בצבע הפרופיל. בכל          מקרה לא כדאי להשתמש לניקוי במטלית קשה או בכלי חד כלשהו.

* חשיבות מיוחדת יש לתת למסילות בהן נעות כנפי החלון / דלת: תעלות אלו חייבות להיות נקיות משאריות       לכלוך כגון עלים יבשים, שערות בע"ח וכו'.

מדריך לשימוש במרפסת

הפעולה הקלה והמומלצת היא להשתמש בשואב אבק מרפסות שמש ביתי כדי להוציא בקלות את כל השאריות הללו ולהשאיר את התעלות נקיות. בד"כ מצורף לכל שואב מתקן עזר שמורכב על צינור השואב ובו צינורית בעלת קצה צר המיועד להיכנס לחללים צרים כדוגמת תעלות החלון. אנו ממליצים להשתמש בעזר זה כדי להוציא את הלכלוך שהצטבר בתוך התעלה, כך כנף החלון או הדלת יוכלו לנוע בחופשיות וללא מאמץ.

* בעת ניקיון המוצרים, אין להשתמש בחומרים מזיקים כדוגמת חומצות שעלולות לפגוע באלומיניום או             בצבע. אין להשתמש בכלים חדים או שורטים כדוגמת סכין, שפכטל, ברזלים וכדומה. מומלץ להשתמש           בסמרטוט רטוב ובחומר סבוני המיועד לניקוי חלונות.

תוספת מרפסת בבניין קיים – רק עם קבוצת עידן

מרפסת תלויה מפלדה, מבטון ומברזל

ניסיון בביצוע עבודות הנדסיות ומחלקת תכנון שתלווה אתכם יחד לכל אורך התהליך ותדאג כי התכנון יהיה אופטמלי ויתאים לבניין ולבעלי הדירות.

חשוב כי לחברה תהיה מחלקת שינויי דיירים אשר תוכל לסייע בבחירת הריצופים, הרובה הויטרינות נק' החשמל וכו'.

כמו כן, חשוב שלחברה תהיה מחלקת שירות לקוחות – לאחר קבלת המרפסת לעיתים מתגלה כי יש צורך בתיקוני בדק קלים, ולכן חשוב כי לחברה תהיה מחלקת שירות לקוחות.

מחיר מרפסת תלויה משתנה בהתאם לגודל המרפסת המתווספת לבניין , לעיתים מוסיפים מרפסת תלויה למרפסת שמש קיימת ומחיר המרפסת המורחבת מושפע הן מגודל המרפסת הקיימת והן מגודל המרפסת החדשה המתווספת.

מרפסות תלויות – המחיר משתנה גם בהתאם לצורת הגישה ונוחות הגישה לבניין, כאשר דרכי הגישה לבניין קשות ויש צורך בשימוש במנופים יקרים (דוגמאת מנופי אבי), מחיר המרפסת התלויה משתנה וגדל ממחיר מרפסת תלויה בבניין נמוך אליו הגישה היא קלה , נוחה וזולה.

כאשר בוחרים קבלן לביצוע עבודות בבניה מרפסת תלויה מחיר

מרפסת תלויה יכולה להתבצע בשתי שיטות ביצוע מרכזיות: שיטת ביצוע קונבנציונלית מבטון ושיטת ביצוע מקונסטרוקציית פלדה מגלוונת המיוצרת במפעל המתמחה בביצוע עבודות פלדה בכלל וביצוע מפרסות פלדה בפרט.

עבודה מול ספק פלדה איכותי מבטיחה כי העבודה תבוצע בצורה מקצועית וכי המרפסת תהיה יציבה ובטוחה לשימוש, אם מציעים לכם מרפסת תלויה במחיר נמוך חשוב שתוודאו כי איכות המוצר לא תפגע בשל המחיר מכיוון ומדובר בתוספת בניה לכל דבר ועניין.

מחיר הגדלת מרפסת תלויה נע סביבות 55 אלף ש"ח למרפסת של כ -17 מ"ר ומגיע עד 80 אלף ש"ח למרפסת מורחבת בגודל של 25-27 מ"ר.

מבחינת שיטות ביצוע כמעט ואין הבדל במחיר בין שיטת ביצוע מרפסת מבטון ומחיר מרפסת מפלדה -מרפסת תלויה.

מרפסת תלויה משביחה את הנכס בצורה משמעותית באזורי הביקוש במרכז הארץ. הוספת מרפסת תלויה הינה השקעה כלכלית שניתן להרוויח עליה עד 500,000 ש"ח לבעל דירה בשל עליית שווי הנכס.

מרפסת תלויה 

מרפסת תלויה – קיים חוק המאפשר להוסיף מרפסת תלויה לכל דירה ללא תלות בזכויות הבניה הקיימות בבניין ולכן כל בעל דירה במדינת ישראל יכול ליהנות ממרפסת תלויה שתוסיף רבות לאיכות החיים בבית ולשווי הנכס.

בשלב הראשון להוספת מרפסת יש לקבל אישור בניה מעירייה שנקרא היתר בניה, במהלך התהליך יש לשלוח לשטח מודדים ולהתייעץ עם קונסטרוקטור ביכולת הבניין לשאת את משקל המרפסות התלויות, לא כל בניין מתאים לפרויקט הוספת מרפסת תלויה מכיוון ומרפסת תלויה מוסיפה עומסים רבים על הבניין וחשוב לבצע בדיקת מבנה לפני התחלת התכנון .

הליך התכנון וקבלת היתרי הבניה נמשך כחצי שנה ברוב העיריות בארץ. ישנן עיריות אשר תהליך התכנון של המרפסת התלויה מהיר יותר.

כאשר מתכננים את המרפסת התלויה חשוב להתאימה לגודל המפתח הקיים תוך התחשבות במגבלות התכנוניות הקיימות בבניין כגון קווי חשמל, קו בניין ועוד.

מרפסת תלויה או בשמה המקורי נקראת גזוזטרה

המרפסת התלויה מיוצרת במפעל פלדה. בארץ אין הרבה יצרנים שמתמחים בתחום המרפסות, בכדי לבצע פרויקט הוספת מרפסות תלויות במהירות וברמת גימור גבוהה נדרש ניסיון בביצוע עבודות הנדסיות הכוללות התקנת אלמנטים מפלדה למבנה קיים, נדרש כי לחברה יהיה ניסיון בביצוע עבודות בניה בסביבת מגורים בה חיים בעלי הדירות בזמן עבודות הבניה וכי הינה בעלת ניסיון באבטחת איכות בניה, פיקוח הנדסי מקצועי וביצוע עבודת גמר .

בעת שבוחרים קבלן להוספת מרפסת תלויה יש לוודא כי לקבלן רישיון קבלן בתוקף וכי הרישיון מתאים לאופי העבודות, חשוב לוודא כי משתמשים בשירותיהם של אנשי מקצוע כמו אדריכלים וקונסטרוקטורים המנוסים בביצוע תכנון אדריכלי וקונסטרוקטיבי בפרויקטים של תוספת בניה בכלל והוספת מרפסת תלויה בפרט.

לקבוצת עידן ניסיון בביצוע מאות מרפסות תלויות בפרויקטים שונים ברחבי הארץ, החברה מעסיקה את טובי המהנדסים במדינת ישראל המתמחים בתחום תוספות הבניה בכלל והוספת מרפסת תלויה בפרט.

משך ביצוע של פרויקט הוספת מרפסת תלוי במספר משתנים כמו: כמה מרפסות מבצעים בפרויקט , דרכי הגישה, גובה הבניין.

כאשר בוחרים בחברת בניה לביצוע הפרויקט חשוב לוודא כי החברה ערוכה לבצע את העבודה במהירות ובאיכות, קבלן מרפסות, כמובן שאסור לוותר על רישיון קבלן וביטוח אתר.

קבוצת עידן מתמחה בליווי בעלי דירות המעוניינים לבצע פרויקט של הוספת מרפסת תלויה לדירתם החל משלב התכנון הראשוני ועד לסיום מוצלח של העבודה.

כמובן שחשוב מאוד מבחינת הלקוחות לדעת כי החברה המייצרת את המרפסת התלויה אותה רכשו, אכן מקצועית והינה קבלן רשום וכי תהליך הייצור מבוקר בצורה מקצועית.

לכל אורך תהליך הייצור, הריתוך וגלוון הפלדה יש צורך לבצע בקרת איכות מקצועית על ידי מהנדס של חברה שהינה קבלן רשום.

חשוב שלחברת הבניה המבצעת את תוספת המרפסת התלויה יהיה ניסיון של לפחות מספר שנים בביצוע עבודות בניה קבלניות הן של מרפסות פלדה והן של פרויקטים בבניה קונבנציונלית.

ייצור המרפסת מרפסות שמש מתבצע במפעל פלדה המתמחה בביצוע עבודות פלדה ומרפסות, הן מגיעות מהמפעל לשטח ולאחר התקנת תושבות בקורות הבניין ובתקרות מחברים את המרפסת לבניין.

לאחר מכן מבצעים את עבודות הגמר והאלומיניום כולל חיבור המרפסת לתשתית חשמל.

מרפסות תלויות מחיר – כי המחיר הוא משמעותי ביותר לנו

אין ספק כי השיקול הכספי הוא נתון המשפיע מאוד על ההחלטות שלנו וקובע את ההעדפות שלנו. מי שאומר לכם אחרת כנראה לא חי על כדור הארץ וכנראה נמצא בכוכב לכת אחר. האמת היא שאפילו האנשים העשירים ביותר מושפעים מאוד ממחירים של דברים וגם הם לא רוצים לשלם מחירים לא הוגנים. הסיבה שאנחנו לא רוצים לשלם מחירים מופרזים היא קודם כל בגלל שכסף הוא חשוב ביותר וככל שיש לנו יותר ממנו כך אנחנו נהנה מאיכות חיים גבוהה יותר אך לצד זאת יש לציין גם את העובדה כי אנחנו פשוט לא רוצים לצאת פראיירים. עובדה זו נכונה גם כאשר אנחנו מדברים על מרפסות תלויות. אנחנו נרצה למצוא את המחיר הזול ביותר על המרפסת וזאת מהסיבות שפירטנו למעלה ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

מרפסת תלויה מחיר – אל תבחרו בנותן השירות הזול ביותר

אז כיצד אנחנו יכולים להבטיח כי נבנה מרפסות תלויות במחיר משתלם? מה אנחנו צריכים לעשות בכדי לוודא כי המחיר של המרפסות יהיה הטוב ביותר בשבילנו? אם כן, הדרך הטובה ביותר להבטיח זאת זה לבצע סקר שוק מקיף בין כלל נותני השירות בעולם המרפסות. ככל שנבצע סקר שוק מקיף יותר כך נמצא את נותן השירות הטוב ביותר. שימו לב אנחנו לא אומרים נותן השירות הזול ביותר מכיוון שאתם חייבים להבין כי מחיר נמוך אומר לרוב עבודה פחות איכותית. לכן אתם צריכים למצוא את האיזון בין מחיר נמוך ובין עבודה ברמה גבוהה וכך להבטיח כי המרפסת תלויה תיבנה על הצד הטוב ביותר.

מרפסות תלויה מחיר – בררו עם חברים ומשפחה כמה הם שילמו

השוק של מרפסות תלויות הוא לא שוק שמשתנה באופן תדיר. נכון יש עלויות של חומרי גלם אשר יכולות להעלות כל מספר שנים אך ככלל ניתן לומר כי לרוב העלויות נשארות קבועות. לכן אנחנו ממליצים לכם שאם אתם מחליטים לבנות מרפסת תלויה בררו עם חברים ובני משפחה אשר ביצעו את אותו מהלך כמה עלה להם לבצע את הבנייה הזאת. כך תבטיחו כי הבניה תתבצע על הצד הטוב ביותר וכך גם תבטיחו כי תמצאו את המחיר המשתלם ביותר לבניית המרפסת תלויה וזהו כמובן דבר שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים להבטיח בניה ברמה גבוהה.

מרפסת תלויה מחיר – זכרו על כמות יש הנחות

עליכם להבין כי לרוב בניית מרפסות תלויות מחיר תעשה בבניין קומות בו יש הרבה מאוד דירות. לכן מבלי להתייחס לנושא של היתרי בנייה אנחנו יכולים להגיד לכם כי אם תשכנעו את השכנים שלכם גם כן לבנות ממרפסת תלויה סביר מאוד להניח כי תקבלו הנחה גדולה על בניית המרפסת וזהו משהו שאתם צריכים לקחת בחשבון.

מרפסת תלויה

מרפסת תלויה מחיר

דוגמא לחלוקת תשלומים בביצוע פרויקט הרחבת מרפסת קיימת , מרפסת תלויה אישורים

מרפסת תלויה מחיר

6.2.1  _______ ₪ + מע"מ (______ ₪ כולל המע"מ) בתוך שבעה (7) ימים ממועד החתימה על הסכם זה.

6.2.2  _______ ₪ + מע"מ (______ ₪ כולל המע"מ) בתוך שבעה (7) ימים ממועד הצגת תכנון ראשוני לדיירים.

6.2.3  _______₪ + מע"מ (______ ₪ כולל המע"מ) בתוך שבעה (7) ימים ממועד קבלת היתר בתנאים-מרפסת תלויה מחיר.

6.2.4  %_______ מהתמורה הכוללת ולאחר  מרפסת תלויה מחיר הפחתת התשלומים נשוא סעיפים 6.2.1-6.2.3 לעיל, ישולם בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת אישור מפקח מטעם המזמין בדבר גמר הכנת השטח לבניה.

6.2.5  %________ מהתמורה הכוללת ישולם בתוך 7 ימי עסקים מרפסת תלויה מחיר  ממועד קבלת אישור יועץ קרקע ומהנדס לביצוע וגמר שלב היסודות מרפסת תלויה מחיר ואישור מפקח מטעם המזמין לקבלת אישורים אלו.

6.2.6  %________מרפסת תלויה מחיר  מהתמורה הכוללת מרפסת תלויה מחיר  ישולם בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת אישור המפקח מטעם המזמין על גמר בניית מחצית שלד תוספות הבניה.

6.2.7  %________ מהתמורה הכוללת ישולם בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת אישור המפקח מטעם המזמין על גמר בניית שלד תוספות הבניה בכללותו.

6.2.8  %________ מהתמורה הכוללת מרפסת תלויה מחמיר ישולם בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת אישור המפקח מטעם המזמין על גמר עבודות האיטום ב-50% מתוספות הבניה.

מרפסת תלויה מחיר

6.2.9  %________מרפסת תלויה מחיר מהתמורה הכוללת, ישולם בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת אישור המפקח מטעם המזמין על גמר מלוא עבודות האיטום בכל תוספות הבניה ולאחר ביצוע בדיקות הצפה בהתאם להנחיות המפקח מטעם המזמין.

6.2.10   %________מרפסת תלויה מחיר  מהתמורה הכוללת ישולם בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת אישור המפקח מטעם המזמין על גמר ריצוף ב-50% מתוספות הבניה.

6.2.11 %________ מהתמורה הכוללת  ישולם בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת אישור המפקח מטעם המזמין על גמר מלוא עבודות הריצוף בכל תוספות הבניה.

6.2.12 %________ מהתמורה הכוללת ישולם בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת אישור המפקח מטעם המזמין על גמר עבודות הצבע במרפסות.

6.2.13 % ________מהתמורה הכוללת ישולם בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת אישור המפקח מטעם המזמין על גמר התקנת המעקות של המרפסות ומסירתה ליחידי המזמין.

מרפסת  תלויה מחיר משתנה בהתאם לאופי המרפסת גודלה והמפרט ההנדסי שלה!!

פנו עוד היום לקבוצת עידן לקבלת הצעת מחיר משתלמת וייעוץ ראשוני ללא התחייבות!!

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30