יתרונות וחסרונות על בטון מוחלק

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

כולנו מכירים בטון, אך מה לגבי בטון מוחלק? החומר הגס, העבה והקשיח שעם הליך מיוחד במינו הופך להיות כמעט למשהו אחר לגמרי מבחינה ויזואלית – הליך הנקרה פולישינג והחלקה של בטון. ההליך הזה פופולרי ומבוקש מאוד בקרב צרכנים פרטיים, עסקיים וציבוריים במגוון רחב של מבנים – אולמות תצוגה, שטחים ציבוריים, אוניברסיטאות, בנייני ציבור, משרדים, מרחבי תעשייה וכמובן בתים פרטיים וגינותיהם.

אם גם אתם תוהים אם כדאי או לא להשקיע בביצוע בטון מוחלק, או רוצים לברר על מיקרוטופינג מחיר כולל הכל, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הזה!

 

איך עושים בטון מוחלק?

אז השאלה הראשונה המתבקשת היא כמובן איך עושים בטון מוחלק. בטון מלוטש ומוחלק הוא תהליך עם מספר שלבי בו מבצעים טחינה מכאנית של רצפת הבטון, ובתהליך מיוחד משחיזים ומלטשים את השכבה העליונה כדי שהיא תיראה חלק. במהלך העבודה ממלאים את כל הנקבוביות הזעירות באמצעות הליך כבישה שבסופו של דבר משאיר את השכבה העליונה מלאה, חלקה ובלתי חדירה למים. מבחינת הנראות, הבטון עובר החלקה והברקה והוא מקבל תפנית מאוד אלגנטית המעניקה לו מראה יוקרתי ביותר.

 

מהן היתרונות של בטון מוחלק?

רצפות בטון מלוטשות מושלמות לכל סביבת עבודה בתעשייה, כמו מפעלים ומחסנים בהם משנעים פריטים כבדים. הרצפה עוברת הליך שמחזק את הבטון ומונע סדקים, שברים וכתמים מחומרים שונים. קל מאוד לנקות ולתחזק רצפת בטון שעברה החלקה, ובטאטוא או ניגוב קל מעבירים את רוב הלכלוך בלי צורך בשטיפה מאסיבית.

מלבד זאת, ישנן אפשרויות צביעה רבות ומגוונות. לא צריך להיצמד לגוון האפור הסטנדרטי של הבטון הרגיל. ניתן לבחור כל צבע וגוון שרק תרצו, במיוחד אם זה מיועד לאולמות או בתי יוקרה. ניתן לצבוע בטון בגוונים מיוחדים ולעשות אותם בגימור מרהיב, בשלב ערבוב הבטון טרם היציקה.

בטון שעבר החלקה או מיקרוטופינג עוזר בשמירה על חום ביתי ונעים. לבטון מוחלק יש תכונה מיוחדת והיא אגירה של חום ואנרגיה של אור השמש או חימום רצפות ופיזור יעיל וטוב של זה החוצה באמצעות חום. כך תוכלו גם לחסוך בעלויות החימום בחודשי החורף.

 

מהן החסרונות של בטון מוחלק?

לכל מטבע יש את הצד השני הפחות בוהק ונוצץ, גם לדבר יוקרתי ומעולה כמו ריצוף בטון מוחלק. למרות שרצפות בטון מרשימות, הן לא ממש ידידותיות כל הזמן, במיוחד עם ילדים קטנים. הרצפה קשה ואם חלילה מישהו או משהו נופל עליה, הנפילה תהיה כואבת. אחרי הכל, מדובר בבטון יצוק ומלא.

 

לא בכל מקום ניתן לעשות זאת

בשל משקלן הרב רצפות בטון, הן מתאימות אך ורק לקומות קרקע, מה שאומר שלא כל בית או מקום יכול להרשות לעצמו את זה. היסודות של המבנה חייבים להיות עמידים וחזקים מספיק כדי לשאת את המשקל האדיר של הבטון המוחלק, עוד לפני שחושבים על מיקרוטופינג מחיר.

 

המחיר הנוסף שההתקנה גובה מכם

כך או כך, התקנת רצפות בטון מלוטש יכולה להימשך הרבה זמן בהשוואה להתקנה של ריצוף מחומרים אחרים, כך שאם אתם דחופים ולחוצים עם פרויקט הבניה, החלקת בטון פחות עדיפה מבחינה זו. כמו כן, הליך ההחלקה עצמו גם כן הינו רועש, מבולגן ומלא באבק. מומלץ למצוא לעצמכם דירה חלופית או מקום אחר בו תבצעו את המשך הפעילות השגרתית, לפחות במשך שבוע.

אז אם אתם שוקלים לברר בנוגע מיקרוטופינג מחיר לאולם או למשרד או איך עושים בטון מוחלק בבית שלכם באתר תמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30