החלפת מרזבים בפרויקט שיפוץ בניין

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

עולם הבניה השתנה בצורה מרחיקת לכת במאות השנים האחרונות וכיום נהוג להשתמש בפחים מכופים כאשר רוצים להחליף מרזב במסגרת פרויקט של שיפוץ בניין משותף, בעבר על מנת לבנות מבנים היה צורך בעיקר בעבודת סתתים (אמן בעיבוד ועיצוב אבנים) אך אז הגיע אחד מהאדריכלים המפורסמים בהיסטוריה, אנטוני גאודי, והבין שעל מנת לייצר את הצורות שדמיין הוא חייב להמציא שיטת בנייה חדשה וכך למעשה נולדה יציקת הבטון. הבסיס של יציקת הבטון הוא ברזל ועד היום זהו אחד הרכיבים העיקריים בבניה אך כיום ניתן לייצר כל זווית וכל תצורה שרוצים בעזרת כיפוף פחים בבניה.

החלפת מרזבים

ממה בנוי מרזב לבניין משותף

כיום נעשה שימוש נרחב בפח לצרכי בניה בעיקר עקב העובדה כי הפח הוא חומר גלם קל ונוח לעיבוד אשר ניתן לעיצוב ושינוי אך גם בזכות העובדה כי הפח הינו בעל תכונות בידוד מפני מים ומחירו זול בהשוואה למוצרי גלם אחרים, גם תהליך העיבוד של הפח הינו זול ומהיר יותר מאשר תהליכי עיבוד נוספים וכך למעשה נולד לו ענף כיפוף פחים בבניה.

בבואנו לעבוד עם מתכת יש לנו במרבית הפעמים צורך להשתמש בה שלא בתצורתה הגולמית (משטח אופקי)  כמו למשל כאשר אנו רוצים להשתמש בפח על מנת לייצר תקרות פחים, תעלות פח, קירוי מבנים עגולים וגם שימושים אשר מטרתם הינה עיצובית לחלוטין כמו למשל לייצר אובייקט עיצובי או פסל באמצעות פח.

כיצד מכופפים פח לשימוש בענף הבניה

בעבר כיפוף פחים לפרויקט שיפוץ בניין היה נעשה בצורה ידנית והיה מצריך ימי עבודה מרובים כמו גם דיוק מירבי (מה שלא ניתן היה ליישם בפועל ברמה גבוהה) אך כיום נעשה שימוש במכונות אשר מעניקות רמת דיוק ואיכות עבודה אשר אין שנייה לה. חומר הגלם העיקרי בו משתמשים בתחום כיפוף הפחים הינו משטח פח בעובי של 6 מ"מ ומבצעים כיפוף מנוגד על מנת לייצר פח בעל אפקט גלי, ספירלי או כל כיפוף נחוץ אחר.

בבואנו לבצע עבודת כיפוף עלינו לקחת בחשבון כי שטח הפנים של משטח הפח המקורי יקטן ולכן ישנה חשיבות עליונה לחשב את כמות הפח אשר "יאבד" ולהשתמש מראש בפח ארוך יותר מהרצוי. כיום אנו רואים חידושים טכנולוגים אשר יודעים לפצות על אובדן שטח הפנים של הפח ובראש הטכנולוגיות החדשות עומדת שיטת ה- ACS מסייעת באופן אקטיבי על פיצוי אותו שטח פנים.

שיטת ה-ACS

שיטת הACS הינה למעשה פיתוח טכנולוגי אשר מסייע במלאכת כיפוף פחים לבניה, עלי יד הזנת נתונים למערכת, המכונה יודעת לספק חישובים מדויקים של כמות חומר הגלם הרצויה כמו גם העובדה שהיא יודעת לאותת למכונה בדיוק מירבי את הפרטים הללו ובכך לייצר כיפוף מדויק אשר נעשה בצורה כזו שאיבוד חומר הגלם הינו המינימלי ביותר אשר אפשר לבצע.

על ידי שימוש בשיטה זו אנו מסוגלים להגיע לרזולוציה מדויקת עד לרמת המילימטר בתהליכי ייצור חומרי גלם לענף הבניה, כיום משתמשים בפחים מכופפים בצורה יום יומית ברחבי העולם לקיום עבודות בניה נרחבות החל ממרזבים ותעלות אוורור וונטילציה ועד לחיפוי וקירוי מבנים שלמים.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30