שיפוץ חזית בניין

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

ישנם כאלה הסבורים, כי חזית הבניין, הוא החלק הקדמי אשר פונה לרחוב, אך טעות לחשוב כך היות ובפועל, חזית בניין המגורים היא כל צד של הבניין ולבניין יש ארבעה צדדים שהם למעשה החזיתות. פרויקט שיפוץ חזית בניין הוא זה שמשדרג את המראה החיצוני של הבניין, נועד לשפר את המבנה ולהעלות את ערכן של הדירות בבניין המגורים למעשה השיפוץ של חזית הבניין, יתרום למראה חדש ומרענן שישנה את האווירה. מי שמעוניין לשפץ את בניין המגורים, אשר לרוב דורש ישיבות והסכמה של 75% מכלל הדיירים, יודע כי מדובר על פרויקט שיכסה את כל המעטפת החיצונית של הבניין.הקבלן, יזהה תחילה את הליקויים בבניין ואז, הוא יבין מה הליקויים ומה דורש טיפול מידי, עוד לפני שיתחיל בהליך החידוש של החזית בבניין.

שיפוץ חזית בניין

הבטיחות של המבנה קודמת לכול

ברור שכולם מעוניינים בחזית יפה ומטופחת של בניין המגורים בו הם גרים אך יש לתת תשומת לב מיוחדת, לשיפור של יסודות המבנה עוד לפני שמתחילים בשלב של חידוש מעטפת בניין.שלב זה, מהווה את השלב החשוב ביותר לפני שמתחילים עם האסתטיקה של המבנה. קבלן שיפוץ בניינים מקצועי שעוסק בתחום, יבנה תכנית מדויקת על פרטי הפרטים ורק אז, כאשר הוא יגיש אותה לוועד הבית ולדיירים, הוא יקבל את האישור ויתחיל במשימה. למעשה מתחילים עם שיקום הבניין, אך לפני הכול, יש לדאוג לאישורים הנחוצים מהעירייה או המועצה שאליה משתייך בניין  המגורים. מדובר על איכות שיפור הדיור של הדיירים, שיהיה להם הרבה יותר נעים להיכנס ולצאת מבניין המגורים ולהזמין אורחים, כאשר הם מתגאים בבניין המחודש שלהם שעבר מתיחת פנים משמעותית.

שלבי השיפוץ החיצוני של בניין המגורים

כאשר מתכנניםם פרויקט די מורכב כגון שיפוץ חיצוני לבניין משותף, ישנן כמה מטרות, לדוגמא השכבה החיצונית של הבניין, כאשר היא עשויה מחומרי גלם איכותיים, קיימת שמירה על הבניין מפני גורמי מזג האוויר, מה שמונע נזקים למבנה. הקבלן כאמור בשלב הראשון יערוך רשימת ליקויים, יתכנן את התיקונים ואז יעבור לשלב של בירת חומרי גלם איכותיים. גם את האיטום, הסדקים או נזילות, יבדוק הקבלן. השיפוץ יכלול צביעה חיצונית של הבניין, התקנת חיפוי ומעטפת למבנים, שיפוץ הגינה ועוד. למעשה ישנה שורה ארוכה של שיקום ושיפוץ, הדורשים ציוד מקצועי, צוות מיומן וקבלן מומחה. הקבלן יבדוק בין השאר אם יש  לטפל בברזל חלוד שחשוף, חיזוק באמצעות בטון של מרפסות הדיירים וכמובן איטום מקצועי של מעטפת הבניין.

מתי מומלץ לבצע שיפוץ של חזית הבניין?

לרוב, כאשר הדיירים מגיעים למסקנה שעליהם להתחיל לבצע שיפוץ חזית בניין, זה מגיע מהפן האסתטי. מצד שני, על הדיירים לקחת בחשבון שיש לבצע פעולות מקדימות וחשובות שלבטח יגרמו למחיר שיפוץ  המראה החיצוני של הבניין לעלות. מומלץ כי  הקבלן יגיע לאחת מישיבות הדיירים וועד הבית, כך שהדיירים יבינו את השלבים ומשמעותם והכוונה לחיזוק ותיקון הבניין, לפני שמתחילים  בשלב של הצביעה והשיפור הכללי של מראה בניין המגורים. למעשה פעולה זו אשר מתבצעת בבנייני מגורים ישנים שסימני הזמן כבר נראים בהם, נקראת גם שיקום. יש לקחת בחשבון כי כל בניין מגורים ישופץ לפי הצרכים ומצב המבנה, כך שהמחירים בין בניין מגורים אחד, לא יעלו כמו בבניין מגורים אחר שזקוק לשיפוץ החזית.

למי פונים למטרת שיפוץ חזית הבניין?

פרויקט של שיפוץ בניין ובנוסף שיקום ושיפוץ של חזית בניין , דורש את מעורבותם של כמה אנשי מקצוע בתחום הבניה. לדוגמא: מהנדס, אדריכל, שהם ינהלו את הפרויקט וידאגו לאנשי המקצוע הנוספים בתחום הניה, האיטום ועוד. המפתח של פרויקט מוצלח לשיקום חזית הבניין, נמצא בידיהם של האדריכל ומהנדס הבניין, שלהם יש קשרים עם בעלי מקצוע איכותיים שהם כבר עובדים עימם שנים. יש לשכור גם מנהל עבודה שידאג להיות בכל שלב של השיפוץ, וכן, העמידה בזמנים כפי שהובטח לדיירים. העבודה תתבצע על פי תכנית שהמהנדס הכין, כך שכאשר כל שלב מתבצע, ניתן יהיה להתקדם הלאה, עד לסיום המוצלח של פרויקט שיפוץ חזית הבניין. מהנדס הבניין  והצוות שלו, יהיו ערובה למעטפת חזקה ואטומה, אשר תחזיק מעמד לשנים רבות.

למי פונים למטרת שיפוץ חזית הבניין?

שיפוץ חזית ומעטפת הבניין – פעולת השבחה

השיפוץ החיצוני של בניין המגורים, מהווה למעשה את השבחת הנכס. מדובר על היבטים שונים של בניה הנסה ועיצוב. עליכם לדעת, כי יש להכין תכנית מדויקת לפני תחילת השיפוץ. מהנדס הבניין, יעריך את מצב הבניין כמו: את הקירות החיצוניים, מערכת אינסטלציה, הגג, המרזבים ואת העיצוב והפריסה של החלל..למעשה, הבניין שלכם ישודרג עד ללא הכר ואתם תיהנו מבניין מגורים הנראה כחדש. שיפוץ בניין, עשוי להיות תהליך ארוך  אבל זוהי ללא ספק, השקעה חכמה שתישא פרי בטווח הארוך. בעזרת אנשי מקצוע וותיקים שכבר הצליחו בשיפוץ בנייני מגורים ומבנים מסחריים רבים, תוכלו להפוך את הבניין הישן שלכם לחדש, מודרני ופונקציונאלי.

עלות שיפוץ חזית בניין המגורים

השאלה היא, כמה זה עולה לכם? נתחיל בכך כי המחיר של שיפוץ חזית הבניין יכול להשתנות לפי כמה גורמים כמו למשל, גודל הבניין, ההיקף של הפרויקט, חומרי הגלם וההתאמה הנדרשת. קשה לספק את אומדן עלות השיפוץ, היות ובכל בניין ישנם סוגים שונים של שיפוץ החזיתות. על מנת לא לחרוג מהתקציב, יש לשקול היטב מה אתם צריכים ומעוניינים לשפץ, לפני שתתחילו בשיפוץ עצמו. התייעצו עם מהנדס הבניין, עם הקבלן ותגיעו יחד לתובנות וחיסכון בעלויות. הבעיה היא שבשיפוץ חזית של בניין, השמים הם הגבול, אך שוב, הכול תלוי בתקציב. אין זה אומר שאתם חייבים לבחור בהצעה הראשונה.  התפקיד שלכם ושל וועד הבית הוא לבחון עוד כמה הצעות אצל חברות קבלניות נוספות, לבקש לראות בנייני מגורים שהם שיפצו ולהשוות את המחירים.

קבוצת עידן
קבוצת עידן

המאמר נרשם ע"י החברה המובילה בישראל קבוצת עידן לשיפוץ בניינים הוספת מרפסות ובניית ממדים לבניינים משותפים, הניסיון עושה את ההבדל. קבוצת עידן הינה חברה קבלנית המנוסה בביצוע פרויקטים הנדסיים מורכבים.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30