קבלן לבניית ממד

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

כאשר בוחרים קבלן לבניית ממד יש לוודא כי הקבלן הינו בעל רקע בביצוע עבודות בניה בכלל ובניית ממדים כתוספת למבנה קיים, ישנו צורך בניסיון בביצוע פרויקטים דומים של הוספת תוספת בניה של ממד למבנה קיים, נדרשות יכולות להתאים את הבניה החדשה לבניה הישנה החל משלב הביסוס ועד לחיבורי עבודות הגמר, העבודה בסביבת מגורים

מאוכלסת דורשת עבודה זהירה יותר אחראית וזהירה הרבה יותר שכן באזור הבניה מסתובבים עוברים ושבים אשר אינם מודעים לסכנות הקיימות באתר הבניה ולעיתים בשל חוסר הניסיון

מרגישים בטוחים ומתנהלים בצורה לא זהירה , למי שיש ילדים והוא לקראת התחלת פרויקט הוספת ממדים לבניינים יש להכין את הילדים ולהסביר להם על הסכנות הרבות באזור הבניה ויש להראות לילדים את הדרך הרחוקה ביותר מאזור הבניה.

קבלן רשום לבניית ממדים הינו בעל קישורים בתחום הבניה ועליו להעסיק בחברה 2 מהנדסי ביצוע בכדי לוודא כי עבודות הבניה אותן מבצעת חברתו אכן עומדים בתקן ובתוכניות הביצוע.

קבלן לבניית ממד

  • כל האחריות אצל חברה אחת ולא מפוזר בין אנשי מקצוע מתחומים שונים
  • פחות עבודה לחברי וועד הממדים עלות בניית ממד
  • תכנון מהיר ואיכותי יותר
  • תיאום אופטימלי בין התכנון והביצוע
  • ניסיון בליווי עשרות פרויקטים של הוספת מרפסות החל משלב התכנון ועד המסירה
  • עבודה מול חברה גדולה ורצינית בעלת רישיון רבן רשום וניסיון בביצוע תוספות בניה רבות
  • מחלקת שירת לקוחות מהטובות בתחום

ייעוץ ראשוני ובדיקת אפשרויות תכנון פנו אלינו עוד היום!!

קבלן לבניית ממד עם קבוצת עידן

החברה הינה קבלן רשום ברשם הקבלנים ובעלת ניסיון ביצוע של פרויקים רבים מורכבים הנדסית ברחבי הארץ , החברה בנתה במרוצת השנים מאות יחדות דיור כקבלני מפתח,מעל 60 וילות יוקרה, מאות רבות של מרפסות שמש שיפוץ דירות רבות ושיפוץ בניינים בפרויקטים של שיפוץ חזיתות מבנים ברחבי הארץ.

החברה ביצעה מאות ממדים גם בבניה רוויה כקבלני מפתח וגם בפרויקטים של תוספות בנייה בבניין קיים. החברה מציעה ליווי מלא של תהליך בניית הממדים החל מהשלב הראשון של בדיקת ההתכנות התכנונית , גיוס דיירי הבניין, הוצאת היתרי בניה והיצוע עבודות הבניה.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30