בניית ממד בחצר

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

כל ישראלי מכיר את המציאות הביטחונית בישראל, כזו שמביא איתה אתגרים לא קטנים. איך ניתן להוריד את מפלס הלחץ בהקשר הביטחוני? מרחב מוגן יכול להיות הדרך הנכונה לעשות זאת. הרי בכל פעם שהמצב הביטחוני מתערער, ניתן יהיה להיכנס אל תוך המרחב המוגן שישמור עליכם. אך לא בכל בית ישנו מרחב מוגן, מצב שמחייב כל ישראלי לחשב מסלול מחדש. האם אתם יכולים להרשות לעצמכם לגור בבית שאין בו מרחב מוגן ייעודי? התשובה היא שלילית, בוודאי אם אתם מתגוררים באזור הדרום או באזור הצפון. עם זאת כולנו ראינו כי גם באזור המרכז המציאות הביטחונית עלולה להתערער בין רגע. בניית ממד בחצר יכולה להיות פתרון מושלם לישראלים שאין להם ממד בבית. לבחירה הזו יש יתרונות רבים, גם אם היא לא תמיד תהיה הבחירה הטבעית.

מהם היתרונות של בניית ממד בחצר?

של בניית ממד בחצר הם רבים, קודם כל הבחירה הזו תעניק לכם שקט. לא תצטרכו לרוץ למרחב המוגן המשותף או לממד שכונתי שעשוי להיות במרחק רב. ברגע שאתם בונים ממד בחצר באופן אוטומטי תשבחו את הערך של הדירה הנמצאת בבעלותכם. הממד יכול לשמש בתור חדר נוסף, מקום בו תאחסנו ציוד במידת הצורך. אך חשוב להגיד כי הממד חייב להיות מספיק פנוי כדי להשתמש בו בעת הצורך. זה לא אומר שלכל אורך השנה אינכם יכולים לשים בו את הדברים שלכם או להשתמש בו לכל מיני שימושים. במבחן התוצאה אנו מגלים כי הצבת הממד בחצר מביאה איתה פלוסים רבים במיוחד.

אילו אישורים צריך לפני בניית ממד?

בין אם החלטתם לבנות את הממד בחצר או בכל מקום אחר, חובה עליכם להצטייד באישורים מתאימים. בניית ממד בחצר ללא אישור עלולה לגרום לכך שתמצאו את עצמכם מסתבכים. האישור העיקרי צריך להיות של הרשות המקומית שאמורה לתת היתר בניה. לאחר קבלת היתר הבניה מטעם הרשות המקומית ניתן יהיה לצאת לדרך. כמובן שזה שאתם מקימים את הממד בתוך החצר הביתית שלכם אמור להקל עליכם. לרשות המקומית לא תהיה סיבה מוצדקת לדחות או בקשתכם או לא לאשר אותה בכלל.

מה צריך לקחת בחשבון בעת בניית ממד?

קודם כל חשוב לבחור בחברה מנוסה המתמחה בבניית ממדים לבתים פרטיים וכמובן לבדוק עם הקבלן אם יש לו רישיון לקבלן לבניית ממ"דים בישראל. החברה צריכה להיות כזו שתעניק לכם שירות מקצועי, כך שתוכלו להיות רגועים ונינוחים. בו בזמן עליכם לבחור את המיקום בו יוצב הממד, כזה שיאפשר לכם להגיע אליו בקלות. אם הממד אינו יוצב במקום נוח ונגיש, תתקשו להגיע אליו בזמן הרצוי בהתאם להנחיות פיקוד העורף. תזכרו כי ישנה חשיבות עליונה לתכנן היטב את אופן בניית הממד, זוהי הדרך היחידה לנצל את יתרונותיו. אל תמהרו לבנות את הממד ולהציב אותו בחצר, במקרה כזה סיכויי ההצלחה יהיו נמוכים למדי.

מהי העלות של בניית ממד בחצר?

כאשר אנו מדברים על ביטחונכם וביטחון בני משפחתכם, השיקול הכספי הופך להיות משני. אך עדיין חשוב להבין כמה תצטרכו לשלם כדי להוסיף לבית ממד. העלות של בניית ממד מחוץ לבית תהיה זולה, הרי המבנה הוא מבנה שמגיע מוכן מראש. רק צריך להתאים את המידות שלו למידות הרצויות, לא נדרשת עבודת התקנה מיוחדת. המחיר של התקנת ממד בחצר תנוע בין 100 עד 130 אלף ש"ח, ההוצאה הינה הוצאה חד פעמית. לאחר שתתקינו את הממד אצלכם בחצר ניתן יהיה להמשיך בשגרת החיים הרגילה. גם מציאות ביטחונית לא יציבה אינה תגרום לכם לשנות את כל התוכניות.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30