מרפסות תלויות מפלדה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

מרפסות תלויות מפלדה נכנסו לאופנה בשנים האחרונות . כאשר מסתובבים היום בערים רבות ברחבי הארץ ניתן לראות כי תחום הוספת המרפסות התלויות הולך ופורח . בניינים רבים שנבנו בעבר ללא מרפסות כבר הוסיפו לבניין המשותף בו גרים מרפסות תליות מפלדה .

ניתן להגיד היום בבירור כי דירות אלה שוות יותר מדירות זהות באותה האזור ללא מרפסת , ההפרש בין המחירים גבוה בהרבה ממחיר הוספת מרפסת תלויה.

ייצור מרפסות תלויות מפלדה,מרפסות תלויות

תהליך הייצור של מרפסות הפלדה מבוצע במפעל פלדה ולא בשטח הבניין .  חברת הבניה חייבת להיות קבלן רשום ברשם הקבלנים בכדי לבצע עבודות בניה הנדסיות. עבודה עם קבלן לא רשום מסכנת את כל הפרויקט וכל תקלה קטנה יכולה לפגוע קשות בבעל הנכס.

בשטח הבניין מהנדסי ומודדי החברה לוקחים מידות מדויקות ברמת המ"מ של המפתח הקיים ומעבירים הוראות ייצור לפס הייצור במפעל. אנחנו בחברת עידן מבצעים את עבודות המסגרות במפעל פלדה חדיש ואיכותי המתמחה בייצור מרפסות פלדה ומייצר מרפסות פלדה מעל 10 שנים.

מרפסות תלויות מפלדה איכות החיים מתחילה במרפסת

כל תהליך הייצור עובר בקרות איכות רבות החל משלב הזמנת הריילסים של הברזל ,בכל שלבי הריתוך החיתוך ובעיקר בשלב הגלוון החם באמבטיה. מטרת תהליך הגילוון להגן על פלדת המרפסת מפני פגעי מזג  האויר בצורה ראויה ובכך לוודא כי מרפסת הפלדה תהיה חזקה ויציבה לאורך שנים.

מוט החיזוק מיוצר לרוב באירופה והנו מוט נירוסטה-  מתכת שאינה מחלידה כלל ולכן משתמשים בה באזור הכי אקוטי ,במרפסת , בכדי להבטיח יציבותה ועמידותה של המרפסת  שנים רבות לאחר ההתקנה שלה. 

התקנת מרפסות תלויות מפלדה ,מרפסות שמש

בשלב הראשון מתקינים את התושבות של המרפסות התלויות מפלדה. תושבות המרפסת הם אלמנטים המתחברים לבניין באזורים קונסטרוקטיבים דוגמת תקרת הבניין והעמודים התומכים עליה מותקנת המרפסת והם למעשה מחזיקים את המרפסת בכדי שלא תיפול.

לאחר מכן מביאים את המרפסות לשטח ומחברים את המרפסות התלויות מפלדה אל המחברים שכבר הותקנו בעזרת ברגים .חשוב מאוד שבפרויקט הוספת מרפסות תלויות מפלדה לא יהיו כל ריתוכים באתר או חיתוכי אלמנטים של פלדה מכיוון שריתוך וחיתוך פוגע בגלוון ומסכן את המרפסת בקבלת חלודה ופגיעה בחוזק של פרופילי הפלדה ולכן חשוב שהפועלים העובדים בשטח יהיו מנוסים בביצוע עבודות פלדה מדויקות ויהיו בעלי אחריות מקצועית.

מרפסות תלויות מפלדה – האם שיטה זו מאושרת בישראל?

ישנם דברים בהם מדינת ישראל מצטיינת כמו צבא חזק, כלכלה בריאה, מערכת משפט טובה ועוד אך ישנם דברים שבהם ישראל נמצאת הרחק מאחורי העולם המערבי. כך אנחנו יכולים לראות כי בתחום הבניה ישנן הרבה מאוד תאונות עבודה וכמעט כל יום ניתן לשמוע על פועל שנפצע או חמור מכך על פועל שנהרג באתר בנייה. המחדלים הרבים בתחום הבנייה בישראל גורמים לנו לשאול האם תחום הבניה מפוקח כיאות והאם אנחנו יכולים לסמוך על האנשים אשר בונים את ביתנו. עובדה זו נכונה גם כאשר אנחנו מדברים על מרפסות תלויות מפלדה. אנחנו רוצים להיות בטוחים כי שיטה זו מאושרת וכי אין אתה בעיה. אם כן עליכם להבין כי השיטה הזאת לא הומצאה בישראל וכי נבדקה על ידי מטיב המומחים הן במעבדה והן בשטח ואתם ממש לא צריכים לחשוש לבנות את המרפסת שלכם בשיטה זו ואין ספק כי אתם יכולים לסמוך עליה.

מרפסות תלויות מפלדה – שימו לב ליצרן של הפלדה

אך בכדי להבטיח כי אנחנו בונים מרפסות תלויות מפלדה אשר עומדות בכל התקנים ואשר משרתות אותנו בצורה הטובה ביותר שיש ללא כל בעיה אנחנו צריכים לשים דגש גדול על היצרן של קורות הפלדה. עליכם להבין כי ככל שהפלדה מיוצרת בצורה יותר טובה כך המרפסת שלנו תהיה יותר איכותית. לכן שימו דגש עצום על היצרן של הפלדה ואל תזניחו נושא זה ואל תשאירו אותו ליד המקרה. כך תבטיחו כי תבנו את המרפסת הטובה ביותר אשר תענה על הצרכים שלכם באופן מושלם.

מרפסות תלויות מפלדה – האם אפשר לבנות בשיטה זו מרפסת בכל גודל?

זה ברור מאליו שאתם שואלים את עצמכם האם ניתן לבנות מרפסות תלויות מפלדה בכל גודל או שמא ישנה איזה שהיא הגבלה בנושא זה? אם כן נספר לכם כי בשיטה זו ניתן לבנות מרפסות בגדלים רבים וכי אתם לא צריכים לחשוש מכך. עם זאת, יש לציין כי כל מקרה לגופו וכי הכי טוב זה להתייעץ עם הקבלן, מהנדס הבניין והאדריכל בנוגע למרפסת הספציפית שלכם. כך תקבלו את ההחלטה הטובה ביותר שיש ותבטיחו כי הבניה עומדת בכל התקנים. כך גם תבטיחו כי המרפסת תחזיק מעמד למשך הזמן הרב ביותר ולא תהיינה עמה כל בעיה או ליקוי וזהו יתרון גדול.

מרפסות תלויות מפלדה – בחרו קבלן המתמחה בשיטת בניה זו

שימו לב ממש לא כל קבלן יכול לבנות מרפסות תלויות מפלדה וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון. אם אתם רוצים להבטיח כי הבנייה תתבצע על הצד הטוב ביותר אנחנו ממליצים לכם לפנות אך ורק אל קבלן המתמחה בבניה כזאת וכך להבטיח כי הבנייה תתבצע בצורה האיכותית ביותר שיש והטובה ביותר שיש.

מרפסות תלויות מפלדה

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30