איטום קירות חיצוניים מחיר

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

כשאנחנו חושבים על איטום לבית, אנחנו חושבים על סיליקון מסביב לחלונות, על איטום של הדלתות מפני חדירת אוויר ופעולות איטום שונות בחדרים הרטובים כמו חדר האמבטיה, השירותים והמטבח. יחד עם זאת, לאיטום הקירות החיצוניים ישנו אפקט לא פחות מכל הפעולות הללו, והיעדר איטום חיצוני יכול לייצר השלכות הרבה יותר קשות מאשר פעולות איטום נקודתיות בתוך הבית. אחרי שאמרנו את זה, פרויקט איטום חיצוני הוא פרויקט שמחייב רמת התמחות גבוהה ויכולות עבודה על מעטפת החוץ של המבנה ולכן בבחירת גורם מקצועי לצורך איטום קירות חיצוניים מחיר הוא לחלוטין לא הפרמטר המרכזי שאמור להנחות אתכם בקבלת ההחלטה. מדוע חשוב לבצע איטום חיצוני? מי מבצע איטום כזה? מדוע לא כדאי להתפשר בנושא המחיר? על השאלות הללו עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של קבוצת עידן המתמחה בכל סוגי הפרויקטים על מעטפת חוץ למבנה.

איטום חוץ – מדוע הוא חשוב ומדוע חשוב לבצע אותו מעת לעת?

איטום חוץ כולל למעשה שורה של פעולות איטום, שחלקן נקודתיות וחלקן רוחביות על פני כל שטח הפנים של מעטפת החוץ. איטום קירות חוץ נועד להשיג מטרה אחת: מניעת חדירת מים ולחות אל קירות הבטון של המבנה. מרגע שמגיעים המים אל קירות הבטון, הם מתחילים לחלחל בתוכם, לגרום להתפוררות, סדקים, חורים בבטון והיחלשות השלד של המבנה, ובנוסף גם להופעת סימני רטיבות ואף יותר מכך, בתוך הבתים עצמם. פעולות איטום קלאסית במעטפת חוץ כוללות למשל איטום של חיבור אדני החלונות ואדן הגג עם קירות השלד, איטום של מפתחי החלונות עם מסגרות החלונות, איטום הגג, איטום כל קו החיבור בין הקרקע ובין קירות המבנה, איטום אזור דלת הכניסה של המבנה, איטום מרפסות ולמעשה איטום של כל נקודה דרכה יכולים לחלחל מים דרך מעטפת החוץ של המבנה אל תוך קירות השלד.

יחד עם זאת, איטום קירות חיצוניים כולל גם פעולות איטום רוחביות, ובכלל זה איטום של אריחי חיפוי, איטום של החיפוי כולו, איטום של הקירות באמצעות יישום טיח חוץ וצביעת חוץ של המבנה כולו. הרי אין שום טעם לאטום את אדני החלונות וחיבורי החלונות עם הקירות, אם המים יכולים לחדור אל הקירות ישירות דרך חורים וקילופים בצבע ובטיח. מבנים אשר סובלים מאיטום לקוי יראו סימנים של רטיבות בקירות החוץ ואולי אף בתוך הבתים עצמם, סדקים במעטפת החוץ, קילופי טיח, פגמי בטון וחורים בבטון של קירות השלד, ברזל חשוף וחלוד וכן הלאה.

מדוע חשוב שפרויקט איטום קירות חיצוניים יבוצע על ידי גורם מקצועי?

כאמור, בבחירת גורם מקצועי לביצוע איטום קירות חיצוניים מחיר הוא לחלוטין לא הפרמטר המרכזי שצריך להנחות אתכם. עבודות חוץ על מעטפת מבנה הן עבודות הדורשות התמחות מיוחדת, שלא נמצאת לא אצל צבעים, לא אצל אנשי שיפוצים כלליים ולא אצל אינסטלטורים או כל איש מקצוע אחר שמבצע עבודות נקודתיות בחלל הפנים של המבנה. לצורך פרויקט איטום חוץ נדרשת הקמה של פיגומים שיאפשרו גישה לכל הנקודות על פני מעטפת החוץ, ורק מרכיב זה לבדו הופך את הפרויקט כולו למורכב יותר ברמה כזאת שמחייבת גורם מקצועי שמביא איתו את כל אנשי המקצוע הנדרשים לעבודה עם פיגומים.

מעבר לכך, עבודה על מעטפת חוץ דורשת ידע בתחומים כמו שיקום בטון, איטום חוץ, חיזוק מבנים, חיזוק ועיגון חיפוי חוץ, איטום גג, צביעת חוץ וטיח חוץ וכן הלאה. כל אלה דורשים ידע גם סביב החומרים המתאימים וגם סביב הפרוצדורות שיש לבצע והטכניקות לביצוען, על מנת להבטיח איטום מוחלט של קירות השלד של המבנה מהסביבה החיצונית.

זה יכול להיות קצת יותר יקר ממה שאתם חושבים

אחרי שאמרנו את זה, די ברור מדוע כאשר אתם מזמינים פרויקט איטום קירות חיצוניים מחיר של פרויקט כזה עשוי בהחלט להיות גבוה משמעותית מאשר איטום של חלל הפנים בתוך הבית שלכם. קבוצת עידן היא חברה המתמחה בכל סוגי העבודות על מעטפת החוץ של בתים פרטיים ובניינים משותפים, ומציעה לכם את האפשרות להשלים מהלך מקצועי של איטום קירות חיצוניים מחיר אטרקטיבי ותחרותי, כל אנשי המקצוע הנדרשים למשימה וסטנדרטים גבוהים מאוד של ביצוע.

קראו עוד בנושא:

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30