קבלן איטום מומלץ

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

לכל אחד יש רשימת אנשי מקצוע מומלצים משלו שאליהם הוא פונה לקבל כל שירות שהוא צריך. גם בנושא איטום גגות ובניין כדאי לבקש המלצות משום שהעבודה הזאת אינה פשוטה או פעולה שאפשר לחזור עליה בכל כמה חודשים. איטום גגות הוא פעולה שעושים אחת לכמה שנים וכל כישלון יגרום לנזקים קשים לבניין. רק קבלן איטום מומלץ   המתמחה בביצוע איטום גגות יוכל לספק לכם את השקט הנפשי שאתם צריכים לפני שאתם נכנסים לחורף. מומלץ לעשות זאת כמה שיותר מוקדם לפני שמתחילים הגשמים משום שלעתים צריך לייבש לפני כן.

צילום:freepik

חשיבות האיטום  בחברת המרכז הישראלי לאיטום

לחות אינה בריאה לבניינים ויש לכך סיבות טובות מאוד. הלחות שחודרת דרך הגג והקירות לבתים גורמת להתפתחות טחב ועובש שמסכנים את הבריאות. אבל זה נזק נוסף לנזק העיקרי שהוא למעשה פגיעה קשה בתשתיות ובבניין עצמו. צנרת חשמל נפגעת מהלחות ונגרמים קצרים מסכני חיים. הרטיבות עצמה שחודרת למבנה גורמת לאט לאט לחלודה בברזלי הזיון של הבטון וגם להתפוררות חומרי המילוי עצמם ולכן מומלץ לפנות לחברת המרכז הישראלי לאיטום. המבנה הולך ומתפורר עד שיהי נחוץ שיקום יסודי עד כדי בניית קירות מחדש במקרים קשים מאוד.

ייבוש הלחות

כל לחות חובה לייבש לפני שמתחילים לעבוד על הגג או על הקירות. זה נכון גם במרתפים ובחניונים שיש בהם חדירת לחות ורטיבות מבחוץ, או פיצוץ של צינור שעובד מתחת לרצפה. רק אחרי שמייבשים את השטח אפשר להמשיך הלאה לבדוק את הנזקים, לתקן את חומרי המילוי אם יש צורך בכך ולסגור סדקים וחריצים שדרכם זה יכול לחלחל שוב. רק אחרי שמחליקים ומנקים את הגג מכל השכבות של חומרי האיטום הקודמים ומכל מתקן שמפריע לאטום, מבצעים את העבודה.

שיטות איטום

ככל שעוברות השנים יש עוד ועוד חומרים מתקדמים שמצליחים להתמודד עם המשימה בהצלחה. קחו בחשבון שמדובר גם בדרישה לחומרים שיתאימו גם לסטנדרטים של בנייה הרבה יותר מתוחכמת שצריכה לענות על הביקוש הגדל והולך בתשתיות. כך שלא כל גג פנוי לאיטום. קבלן איטום מומלץ יצטרך לתת מענה מקצועי ומדויק לכך ולפי זה תוכלו לדעת בדיוק במי לבחור ומי יתאים לצרכים שלכם. ההבדלים באין שיטות האיטום נובעים לא רק במחיר אלא גם בחומרים שבהם משתמשים ובצורת הנחת החומר על הגג.

בחירת קבלן מומלץ

הצעת מחיר של קבלני איטום צריכה לכלול גם את החומרים שבהם משתמשים ועליכם לוודא שבאמת יהיו תקניים ומעולים ויעשו את העבודה שלהם לאורך שנים. ההצעה צריכה גם לכלול כמה שנים יש להם אחריות על האיטום והאם יש ביטוח לכל מקרה של נזק או עבודה רשלנית או בעיה אחרת שלא נפתרה במהלך האיטום. איטום בזיפות נחשב להכי זול ויש עדיין בניינים שלהם זה מתאים משום שהוא עדיין יעיל. יש בניינים שבהם משתמשים בחומרים כמו יריעות ביטומניות וחומרים מתקדמים אחרים שעושים את העבודה ביתר תחכום.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30