שיפור חזות ועיצוב הבניין באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

אבק ופיח הם תוצרי לוואי שקיימים בעולם ומצטברים על בניינים. כשרואים בניין במראה מאובק או עם כתמים שחורים של פיח על האבנים שמעטרות אותו, המראה שלו הופך למיושן יותר ומוזנח. האבק והפיח מצטברים לא רק על אבני הבניין, אלא הם גם מנת חלקם של הפאנלים הסולאריים שבגגות הבניינים המונעים מהם כניסה של קרני השמש. הבעיה הכי גדולה עם האבק והפיח שמצטברים, שהם נכנסים בחריצים והופכים ללכלוך שחור שקשה להסיר אותו ומעבר לכך, מכיוון שהם סובבים את הבניין ואת הגגות, הדייר הפשוט שבבניין לא יכול לנקות אותם בעצמו. על מנת לשמור על חזות הבניין שלכם נקייה, יפה ומעוצבת, כדאי לדעת שקיימת אפשרות לנקות את חזות הבניין באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה.

מהו ניקוי בלחץ מים גבוה?

ניקוי בלחץ מים גבוה הינו ניקוי המתבצע בעזרת מכונת ניקוי המוציאה מים בלחץ גבוה וגם קיטור, המאפשרים להסיר לכלוך עיקש מחזות הבניין. היתרון של המכונה, שהיא מאפשרת לבצע את הניקוי גם כאשר מדובר במקומות גבוהים. בדרך זו, ניתן לנקות כל משטח כמעט שסובב את הבניין.

ניקוי גדרות

בניינים רבים מוקפים במעין גדר אבנים שתוחמת אותם. לפעמים מדובר בגדר בטון הכוללת מסגרת טיח ולפעמים מדובר באבנים משתלבות או אבנים ירושלמיות. המשותף לכולם, הם החריצים שבתוכם נכנסים האבק, הפיח והבוץ שיוצרים מראה מאוד מלוכלך. הבשורה הטובה, ניתן לשפר את הנראות בצורה מאוד פשוטה. ניקוי שיטתי בלחץ מים גבוה, יסיר את כל האבק, הפיח והבוץ ויותיר את הגדר נקייה ומחודשת.

ניקוי מרצפות

בהמשך לגדר ההיקפית של הבניין, לרוב יהיו גם מרצפות משתלבות עד ללובי הבניין. מכיוון שמדובר במשטח שיש עליו כל הזמן תנועה, הוא עשוי להיות מאוד מאובק ומלוכלך. כמו כן, אם יש בעיות ניקוז באזור או שטחים של בוץ, שאריות שלהם עשויות להגיע אל המרצפות ויגרמו לדיירי הבניין להיכנס עם רגליים מלוכלכות אל הלובי ואל הדירה שלהם. באמצעות ניקוי מים בלחץ גבוה ניתן לנקות את המרצפות מאבק ובוץ ואפילו להזיז אזורים שנסחף אליהם בוץ. מומלץ לבצע את הניקוי הזה לאחר החורף, כשהכל יבש.

ניקוי חזית הבניין

לכל בניין יש חזית אחרת שמקיפה אותו. רוב הבניינים בבנייה של היום עטופים באבנים או חיפוי קרמיקה מחוספס ומסיבי. הרעיון של אבני הבניין או הקרמיקה הוא רעיון מעולה לשמירה על חזית הבניין לאורך זמן, אך גם הוא צובר המון אבק ופיח שיוצרים מראה מיושן, גם אם מדובר בניין שנבנה לפני שלוש שנים או קצת יותר. על מנת לשמור על מראה חדיש ונקי של הבניין, מומלץ להזמין ניקוי בלחץ מים גבוה על ידי חברת ניקיון שמבצעת את הניקוי הזה גם כאשר העבודה היא בגובה.

עבודות מהסוג הזה מצריכות עבודה של אנשים מנוסים שעולים לגובה הבניין בעזרת סנפלינג או מנוף ומבצעים את העבודה בזהירות יתרה. מבחינת צורת העבודה, מדובר על עבודה שיטתית שבה מכוונים את זרנוק המים אל המעטפת של הבניין ומנקים אותה מהלכלוך. בתום הניקוי, האבנים יחזרו להיות בצבעם המקורי ומרבית אזורי הפיח השחור ירדו כלא היו.

ניקוי משטח הגג

גגות של בניינים הינם גגות שבחלקם שייכים לדיירי הבניין ובחלקם אזור ציבורי של כלל דיירי הבניין ובו נמצאים בדרך כלל פאנלים סולאריים של מערכות הדוד המשותפות של כל דיירי הבניין. על מנת שהפאנלים הסולאריים יקלטו היטב את קרני השמש ויספקו עבור הדיירים את המים החמים למקלחת, עליהם להיות נקיים מאבק ולכלוך. רוב האנשים לא מודעים לעובדה הזו ולפעמים בטוחים שיש להם תקלה בדוד, כי יש שמש חזקה, אבל המים לא מתחממים כראוי. רצוי אחת לשנה להזמין ניקוי פאנלים סולאריים בצורה מקצועית, אשר יסירו את כל הלכלוך והאבק ויאפשרו לקולטים לקבל את מנת הקרניים המקסימלית שלהן. ניקוי מערכות סולאריות על גג הבניין הוא דבר חשוב מאוד ומומלץ להוסיף זאת לאחת ממשימות התחזוקה השנתיות.

ניקוי חניון הבניין

מצוקות החניה בשכונות רבות הביאו את הקבלנים לתכנן חניונים עבור דיירי הבניינים. מדובר בחניונים תת קרקעיים או בחניונים הנמצאים בקומת העמודים של הבניין. ידוע שרכבים פולטים מים, שמנים ופיח כל הזמן. כל אלו נראים היטב על רצפת החניונים ועל הקירות. אם אתם כבר מבצעים ניקוי בלחץ מים גבוה לחזית הבניין, כדאי להוסיף כחלק מהמשימות גם ניקוי חניונים שיותיר את חניון הבניין נקי ונעים יותר. ניקוי בלחץ מים גבוה מסיר גם את כתמי השמן הגדולים ומאפשר נהיגה נוחה המונעת את סכנת ההחלקה.

המאמר באדיבות נקי בלחץ – חברה המתמחה בניקיון בלחץ מים גבוה

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30