שיפוץ חיצוני לבניין בצפון

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

שיפוץ בניין יכול להיות פרויקט מאוד משמח עבור הדיירים, במיוחד אם הוא מבוצע במרחב הפנים שלו, שבו עושים הדיירים שימוש יום יומי. יחד עם זאת, כל מבנה מגיע לשלב שבו גם המעטפת החיצונית שלו עלולה להפוך למפגע אסתטי ועוד יותר מכך, למפגע בטיחותי. למעשה, מעטפת החוץ של הבניין צפויה להיות המרכיב במבנה בו ייראו סימני השחיקה של הבניין לראשונה. הסיבה לכך היא מאוד ברורה: המעטפת היא שכבת ההגנה של הבניין, היא נושאת בכל עומס המשקל של הבניין והיא חשופה באופן קבוע לאיתני הטבע, לרבות גשמים, רוחות, קרינת שמש חזקה וכאשר מדובר בפרויקט שיפוץ חיצוני לבניין בצפון אז גם רוחות חזקות מאוד ומשקעים בהיקפים גדולים במיוחד.

מהן הסיבות לביצוע פרויקט שיפוץ חיצוני לבניין בצפון?

כאשר אנו מזמינים איש שיפוץ לביצוע שיפוץ פנים בבית, המניעים לכך הם בדרך כלל מניעים אסתטיים, אולי גם מניעים פונקציונליים של שיפור מרחב המחייה בדירה. כאשר מדובר על שיפוץ חיצוני לבניין, המניעים לביצוע שיפוץ כזה יכולים להיות בהחלט אסתטיים, אך לרוב כוללים גם היבטים משמעותיים של בטיחות ופונקציונליות. כך למשל, אם אתם מתחילים להבחין בסימני רטיבות שמופיעים על הצד הפנימי של קירות החוץ בדירות לאורך הבניין, סביר להניח שישנה בעיה מערכתית במעטפת הבניין. אם ניתן להבחין בפגמי בטון ובברזל חשוף, או אפילו בסדקים משמעותיים על פני מעטפת הבניין, הרי שמדובר בבעיה בטיחותית שצריכה לקבל מענה במסגרת השיפוץ וכך גם לגבי אריחי חיפוי שיש שמתחילים לצנוח מגובה רב.

שיפוץ חיצוני לבניין בצפון

מה כולל פרויקט שיפוץ חיצוני לבניין בצפון?

כלל הרכיבים בפרויקט שיפוץ חיצוני לבניין בצפון יכולים להשתנות ממקרה למקרה, הן בהתאם לסיבה שבגינה נערך השיפוץ והן על פי העדפות ותקציב דיירי המבנה. יחד עם זאת, בכל פרויקט שיפוץ חיצוני לבניין, לא ניתן להתחיל ולסיים את הפרויקט במריחת שכבת צבע או החלפת סורגים לכל דירות הבניין. בפרויקט כזה יש לתת מענה לכל הליקויים שנתגלו במעטפת הבניין ובכלל זה הכנה מקדימה לצורך ניקוי פני המעטפת וסילוק טיח רופף. בהמשך לכך יש לבצע שיקום בטון של חורי בטון וסדקים במעטפת וכן להעניק טיפול לברזל חשוף שהחל לצבור חלודה. רק לאחר מכן מתחיל השלב האסתטי של ביצוע טיח, צביעת הבניין ולבסוף גם צביעה של אלמנטים שונים על גבי מעטפת הבניין ובכלל זה מעקות בטיחות במרפסות, סורגים, מסתורי כביסה וכן הלאה. כמו כן, יש לבצע פעולות איטום על מנת למקסם את כושר האיטום של המעטפת, ובכלל זה איטום חלונות, איטום קודקודים וחיבורי קירות ואיטום פס החיבור בין קומת הקרקע ובין האדמה.

למי לפנות לצורך ביצוע השיפוץ

אם אתם מחפשים גורם מקצועי המבצע פרויקטים של שיפוץ חיצוני לבניין בצפון, תוכלו לפנות כבר עכשיו לקבוצת עידן המתמחה בכל סוגי הפרויקטים במבנים משותפים ובמיוחד פרויקטים במרחבי החוץ שלהם. קבוצת עידן מבצעת פרויקטי חוץ בהיקפים שונים ובכלל זה צביעת בניין, הוספת מרפסות וממ"דים, תיקון והחלפת חיפוי שיש חיצוני, שיקום בטון, חיזוק מבנים וכמובן שיפוץ חיצוני לבניין. במסגרת שירותי החברה, אתם מקבלים מענה מלא לכל צרכי הפרויקט, החל משלב הבדיקה ההנדסית, דרך גיבוש תכנית שיפוץ והוצאת היתרי בנייה וכלה בניהול שלבי הביצוע של הפרויקט במסגרת התקציב שנקבעה, בלוחות הזמנים שהוגדרו ועל פי תכנית הבנייה והיתרי הבנייה שניתנו לפרויקט. לרשות קבוצת עידן ניסיון רב בפרויקטים של שיפוץ חיצוני לבניין בצפון ואת כל הניסיון הזה אתם מקבלים בפרויקט הפרטי שלכם.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30