חיזוק אריחי שיש

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

לקבוצת עידן צוותים המנוסים בביצוע עבודות חיזוק אריחי שיש במבנים קיימים , מהנדסי החברה מתורגלים בביצוע עבודות הנדסיות בסביבת מגורים בבניינים בהם מתגוררים דיירים בזמן

ביצוע העבודות וכל צוות החברה עושה מאמצים רבים לא להפריע לשגרת החיים היום יומית של בעלי הדירות בבניין.

קבוצת עידן מתמחה בחיזוק אריחים בבניין

קבוצת עידן הינה חברה קבלנית מבוססת ויציבה עם ניסיון רב בביצוע חיפוי מבנים בכל רחבי הארץ ובחיזוק מבנים עם אריחי שיש נופלים וחיזוק אריחים בבניין, החברה  מתמחה בכל סוגי עבודות האבן והינה קבלן המוסמך על ידי עזרה ובצרון והאגודה לתרבות הדיור ורשם הקבלנים לביצוע עבודות חיזוק אריחים לכן אם אתם מחפשים חברת בניה לביצוע פרויקט חיזוק אריחים נופלים פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות וללא עלות על ידי מומחה החברה בחיזוק אריחים בבניין

חיזוק אריחי שיש בסביבה ימית, חיזוק שיש , חיזוק אריחים

בסביבה ימית רמת המליחות והלחות באויר גבוה משמעותית מאזורים אחרים ולכן רמת השחיקה הפירוק וההתנתקות של השיש מוגברת .

בסביבה ימית על אחת כמה וכמה חשוב להשתמש בברגי נירוסטה בכדי לחזק את השיש, חיזוק אריחים ו חיזוק שיש רק בעזקת ברגי נירוסטה

את החיזוק מבצעים על ידי קידוח בתוך השיש עם מברגה מיוחדת בשתי קידוחים תחילה קידוח קטן יותר ואז קידוח גדול יותר בכדי לא לפגוע בשיש ולא לפוצץ אותו.

חיזוק שיש, חיזוק אריחים , חיזוק אריחי שיש.

לפני חיזוק השיש חשוב לעבור על כל הברזל החשוף בבניין ולבצע טיפול אנטי קורוזיבי , טיפול בכל הברזל החשוף והפגום ימנע מהבניין להיחלש ויוודא כי החיזוק שיש המבוצע בפרויקט יחזיק מעמד לתקופה ארוכה.

חיזוק אריחים מקצועי

בניינים רבים נבנו לפני שנים רבות בכל רחבי הארץ בשיטות בניה ישנות  שלא עומדות היום בתקנים הישראלים בניינים אלה נדרשים לבצע פרוייקט חיזוק אריחים בבניין, הרוב המוחלט של הבניינים בשננו לפני תחילת שנות האלפיים עם גמר חיפוי שיש או אבן בוצעו ללא עיגון מכני המתאים לתקן הישראלי הקיים היום בניינים אלה סובלים מתופעת צניחת אריחי שיש ללא התרעה , צניחת אריחי שיש מגובה רב מסכנת את העוברים והשבים ומסכנת את דיירי הבניין והעוברים והשבים ברחוב , במספר אירועים בשנים האחרונות צניחת אריחי השיש גבתה הרוגים ופצועים ולכן באם בבניין בו אתם מתגוררים קיימת תופעה זו מומלץ לא לחכות למחר וכבר היום להתחיל לתקן את הבניין על ידי חיזוק מכני מתאים חיזוק זה מבוצע לרוב על ידי קידוח והתקנת ברגי נירוסטה אל חלד המתאימים לתקן

חיזוק אריחים

צניחת אריחים מבניינים קיימים נפוצה בכל רחבי הארץ אך באזוריים הקרובים לים התופעה נרחבת יותר ומשך הזמן העובר מזמן בניית הבניין ועד צניחת אריחי השיש מהירה יותר לעיתים רבות צניחת אריחי השיש מתחילה שנים בודדות לאחר בניית הבניין ומתגברת עם הזמן בצורה קיצונית ולכן נדרש לבצע פרויקט חיזוק אריחים בבניין.

בעת ביצוע חיזוק אריחי השיש חשוב לוודא כי העיגון מבוצע על ידי ברגי נירוסטה תקניים וכי הקבלן המבצע את העבודה הינו קבלן רשום ברשם הקבלנים וכי הקבלן מנוסה בביצוע עבודות חיפוי שיש וחיזוק אריחי שיש מתנתקים, עבודה מול קבלן לא מקצועי ולא מנוסה מסכנת את הפרויקט ועלולה להסתיים במפח נפש.

קבלן רשום ברשם הקבלנים היהוא קבלן שאשר נבדק על ידי הרשויות מבחינת וותק וניסיון וקבלן רשום חייב להעסיק מהנדסים אזרחיים בעלי ניסיון ביצוע של מספר שנים בניהול אתרי בניה , חיזוק אריחים בבניין.

חיזוק אריחי שיש על ידי קבוצת עידן, חיזוק אריחים, חיזוק שיש

סוגי אריחי שיש אותם חברת עידן מחזקת

שיש חברון מלוטש- חיזוק אריחים

שיש חברון מקומי טלטיש-חיזוק שיש

שיש חברון מוטבע-חיזוק שיש

שיש מקומי חברוני מטופצי-חיזוק אריחים

שיש טרוונטין איטלקי-חיזוק שיש

שיש טורקי מכל סוגיו-חיזוק אריחים בבניין

שיש סיני-חיזוק אריחים בניין

לקבוצת עידן רישיון קבלן לביצוע עבודות הנדסיות בכל רחבי הארץ , לחברה רזומה רחב של בניית שכונות מגורים, בניית מרפסות, בניית ממדים, שיפוץ מבנים והחברה הינה קבלן

בארגון עזרה ובצרון האחראי על רוב השיפוצים הכוללים חיזוק אריחי שיש בארץ

פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ ראשוני ובחינת הבניין שלכם וצורת הטיפול באריחי השיש ללא התחייבות וללא עלות!!!

בניינים רבים במדינת ישראל נבנו בתקנים ישנים שבהמשך השנים התגלו כלא נכונים וכעת בניינים רבים נדרשים לבצע פרויקט חיזוק אריחים בבניין, פרויקט החיזוק שיש של הבניין

מגן על העוברים והשבים באזור הבניין ומונע שאריחי השיש שלא ליפול אל הארץ ולסכם עוברים ושבים.

חיזוק אריחים בבניין

יש מספר שיטות עבודה שניתן לבצע בעזרתן את חיזוק האריחים :

עבודות בעמצאות צוותי עבודה המיומנים בעבודת שיפוצים בסנפלינג

עבודה באמצעות פיגום זקיפים

עבודה באמצעות פיגום תורן חשמלי

עבודה באמצעות פיגום חשמלי

עבודה באמצעות זרוע עבודה חיצוני ניידת

עבודה באמצעות במת הרמה, חיזוק שיש

חיזוק אריחים בבניין שימוש בברגי נירוסטה

בעת ביצוע פרויקט שיפוץ חיצוני יש להשתמש אך ורק ברגי נירוסטה, שימוש בברגים מחומר אחר יגרום לבעיות עתידיות של צניחת אריחי שיש וסכנה חוזרת לציבור, ולכן בעת ביצוע פרויקט של חיזוק אריחים בבניין יש

לבחור בקבלן בניין מקצועי ומנוסה המורשה לבצע עבודות חיזוק אריחים בבתים משותפים ולא לפנות לחברות קטנות ללא רישיון קבלן רשום וללא ניסיון בביצוע פרויקטים של חיזוק שיש וחיזוק אריחים בבניין .

קבוצת עידן הינה חברת בניה ותיקה ומנוסה בעלת ניסיון רב בביצוע מגוון עבודות בניה הנדסיות כגון:בניית שכונות מגורים שלמות כקבלני מפתח ליזמים וחברות ממשלתיות, בניית בתי ספר וגני ילדים,

ביצוע עשרות שיפוצים חיצוניים במסגרת עבודה מול האגודה לתרבות הדיור, עזרה ובצרון בתל אביב וחלת בנתניה, לאחרונה החברה מתמחה בעיקר בתחום חיזוק השיש בבניינים קיימים בכל רחבי הארץ.

החברהמבצעת כל פרויקט בליווי יועץ אבן מקצועי ומנוסה בעל ניסיון רב בתחום חיפוי מבנים בשיש וחיזוק אריחים בבניין קיים שקיימת בו בעיה של צניחת אריחים.

חיזוק אריחים בבניין חיזוק  אריחי שיש, עלויות, משך ביצוע, בקרת איכות ותנאי תשלום

עליות של פרויקט חיזוק אריחים בבניין משתנות בהתאם למפרט המבוקש המחיר יהיה זול יותר באם מדובר בפתרון נקודתי שאינו מומלץ מכיוון ואם אריחים נפלו באזור מסויים בתוך מספר שנים התופעה תחזור באזורי הבניין נוספים ותסכן את חיי העוברים והשנים באזור הבניין ואת דיירי הבית . משך ביצוע הפרויקט עם קבוצת עידן לא יקח יותר מ 3 חודשים לבניין רב קומות ופחות מחודש לבניין קטן עד 4 קומות, כמובן שאם יהיו עבודות נוספות כגון שיפוץ פנים, שיפוץ חדרי מדרגות ולובי משך הביצוע יתארך מעט.

חיזוק אריחים  – בררו את השיטות השונות שבהן נעשית הבנייה

החיים מלאים בסכנות שאנחנו כלל לא מודעים להם העניין הוא שאפילו שאנחנו סתם הולכים ברחוב יכול ליפול עלינו אריח, לפצוע אותנו ואף לגורם להרג. על כן הנושא של חיזוק אריחים הוא כה חשוב וכל וועד בית צריך לתת על כך את הדעת. אם אתם לא רוצים להיות אחראים על פציעה או מוות אתם חייבים להבין כי האריחים בבית שלכם יכולים להיות מאוד מסוכנים. זכרו כי מי שנמצא הכי הרבה בקרבת הבית הם הילדים שלכם ואתם ועל כן אתם אלו שנמצאים בסכנה הגדולה ביותר והחמורה ביותר שיש. עליכם לדעת כי ישנם מספר שיטות לחיזוק אריחים כמו עבודה בסנפלינג, עבודה על פיגומים ועוד. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה וכאשר אתם בוחרים קבלן מסיום בררו עמו מהי השיטה שבה הוא עובד ותנו דעתכם האם זוהי שיטה טובה או לא.

חיזוק אריחים – כיצד נעשה החיזוק?

חיזוק שישחיזוק אריחים הוא ממש לא משחק ילדים והא חיוני בבתים רבים. עליכם להבין כי אם נפל אריח מסוים מן הבניין שלכם אזי עליכם מהר מאוד לטפל בכל האריחים האחרים בבניין מכיוון שהם גם כן עלולים ליפול. זכרו כי המשקל של האריח הוא מספק קילוגרמים ולכן כאשר הוא נופל מגובה רב זוהי סכנת חיים היכולה לגרום לנזקים עצומים. החיזוק עצמו דורש מומחיות עצומה ועליכם לוודא כי הוא נערך אך ורק על ידי ברגי נירוסטה. עליכם להבין כי אלו הברגים היחידים שבהם יש לעשות שימוש וכל חיזוק שלא נעשה באמצעות ברגים אלו הוא חיזוק שלא כדאי לסמוך עליו.

חיזוק אריחים –  אל תגידו לי זה לא יקרה

בישראל יש תרבות של לטמון את הראש בחול ולהגיד לי זה לא יקרה. אנחנו רואים זאת בעולם תאונות הדרכים, התאונות בצבא, תאונות במבנים ועוד. כך התרבות הזאת חלחלה גם אל המקום של חיזוק אריחים וועדי בתים רבים מעדיפים להגיד לי זה לא יקרה ואין מה לחשוש. כך יוצא שבמקום לבצע השקעה קטנה של כמה אלפי שקלים ולחזק את האריחים בוחרים ועדי בתים רבים לא לבצע את המהלך הזה וכך הם יוצרים סיכון עצום לעוברים ושבים וכמובן לאנשים המתגוררים בבניין. זוהי בעיה חמורה וטוב תעשו אם תטפלו בה בהקדם ולא תסמכו ידיכם על המזל מכיוון שהוא תמיד יאכזב אתכם.

חיזוק אריחים – מה ניתן לעשות בנידון?

עליכם להבין כי האסון הבא של אריח אשר ייפול על ראש של מישהו הוא ממש מעבר לפינה ולכן טוב תעשה המדינה אם תתערב בנושא ותסדיר את הנושא של חיזוק אריחים. טוב תעשה המדינה אם תקבע כל כמה זמן יש לחזק את האריחים ותקבע עונשים על בתים אשר לא חיזקו את האריחים.

בקרת איכות מומלצת היא בחירת מהנדס אזרחי שישמש כמפקח בניה בזמן ביצוע הפרויקט.

שיפוץ בניין משותף

חיזוק אריחים בבניין

 

חיזוק שיש, חיזוק אריחים, חיזוק אריחי שיש

בניינים רבים בישראל נבנו עם חיפוי שיש מסוגים שונים , שנים רבות רמת הביצוע בחיפוי השיש היתה גרועה , כמו כן התקנים אשר היו נהוגים בעבר נמצאו כלא מתאימים למזג האויר הישראלי ואריחי שיש רבים בכל רחבי הארץ מתנתקים ונופלים, התופעה מסוכנת מאוד לציבור הרחב מכיוון וזוהי סכנת חיים ממשית לעוברים ולשבים, היו כבר מקרים שהסתיימו במוות כתוצאה מנפילת אריחי שיש שהתנתקו כתוצאה מעבודה לקויה או שימוש בחומרים לא נכונים.

בעבר היו משתמשים בדבק או במלט לצורך העיגון לאחר מכן התפתחה שיטת ביצוע עם סיכות ברזל, לאחר שנים התגלה כי הדבק או המלט מתנקים לאחר כמה שנים שנים וסיכות הברזל מחלידות ואריחי השיש למעשה מתנתקים בעצמם וצונחים לקרקע.

כיום מבצעים עיגון נכון ותיקני אשר מחזיק לעשרות שנים ללא חשש מכיוון ומשתמשים בסיכות נירוסטה עמידות בפגעי מזג האויר הישראלי.

חיזוק שיש – בשביל השקט הנפשי שלכם

כל כמה חודשים אנחנו שומעים על אריח שיש אשר התנתק מן הבניין ואשר גרם לנזק עצום או אפילו לפציעות ואף למוות. כך אנחנו יכולים ללמוד כי אריחי שיש אשר מתנתקים מן הבניין הם מקור לסכנה עצומה ואנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לצמצם את הסכנה הזאת ולא להתפשר על הנושא הזה. הדבר האחרון שאתם רוצים להיות אחראים עליו זה על פצוע או הרוג כתוצאה מאריח שיש אשר נפל מן הבניין שלכם. זה יכול להרוס את חייכם ולגרום לכם לשברון לב שלא לדבר על האישום הפלילי שאתם יכולים לעמוד מולו. לכן הנושא של חיזוק שיש הוא אולי השיפוץ החשוב ביותר שיש לבצע בבניין ואתם חייבים לתת את הדעת על כך אם אתם רוצים להבטיח כי לא תהיינה בעיות בנושא זה.

עליכם להבין כי חיזוק שיש מחייב עבודה בגובה ועל כן ישנה משמעות אדירה לשאלה באיזה קבלן אתם בוחרים שיבצע את העבודה. עליכם להבין כי ממש לא כל קבלן יכול לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר וממש לא כל קבלן וצוות העובדים שלו מוכשר לעבוד בגובה ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת. לכן שימו דגש עצום על הקבלן שבו אתם בוחרים וזאת בכדי להבטיח כי הוא ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר וכמובן יבטיח כי האריחים יהיו חזקים וישרתו אתכם בצורה טובה. עבודות בגובה הן אינן משחק ילדים ועליכם לתת את הדעת על כך כאשר אתם בוחרים קבלן לחיזוק השיש.

אל תתפשרו על נושא הביטוח של חיזוק שיש

כפי שכבר הבנתם חיזוק שיש הוא משימה מורכבת וממש לא כל שיפוצניק יכול לבצע זאת. על רקע זה אנחנו רוצים להדגיש בפניכם כי אתם צריכים לעשות הכול בכדי לבחור קבלן אשר יש לו ביטוח מתאים. עליכם להבין כי הביטוח הוא הכרחי וזאת עקב העובדה שמדובר בעבודה סבוכה ומורכבת. עליכם להבין כי אתם צריכים לדרוש לראות את הביטוח ולוודא כי הוא אכן בתוקף וכי הוא מכסה את העבודות ואת כל התאונות בצורה הטובה ביותר שיש. עליכם להבין כי אסור לכם להתפשר על נושא זה מכיוון שהדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שאתם תהיו חייבים כסף בגין תאונה שהתרחשה בעת החיזוק ושלא היה לא ביטוח מתאים.

בכדי להבטיח חיזוק שיש איכותי ברמה הגבוהה ביותר שיש אתם צריכים לשים לב למכשירים בהם עושה הקבלן שימוש. עליכם להבטיח כי מדובר על המכשירים הטובים ביותר שיש וכך תבטיחו כי השיפוץ יתנהל בצורה מושלמת וללא בעיות. ככל שהמכשירים של הקבלן יהיו יותר טובים כך העבודה תתבצע בצורה יותר טובה ואת זאת אתם צריכים לזכור ולהפנים.

אנחנו לא מודעים לכך אך הבניינים הגבוהים שנבנו בכל רחבי הארץ טומנים בחובם סיכון לא קטן. למה אנחנו מתכוונים? התשובה היא שיום יום מתנתקים אריחים מבניינים דבר היכול להוביל לפגיעה קשה בעוברי אורח ובדיירים בבתים אלו.

חיזוק אריחים בסנפלינג

אריח הנופל מבניין יכול להוביל לפציעה קשה ביותר ואף למוות ועל כן אנחנו חייבים להתייחס אל חיזוק אריחים בסנפלינג בשיא הרצינות. אנחנו חייבים להבין כי זוהי חובתו של ועד הבית לדאוג לחיזוק האריחים וכי זו הדרך היחידה להבטיח כי לא תקרנה תאונות אשר יסתיימו באסון נוראי. הינתקות האריחים היא לא גזירת גורל וניתן להבטיח כי היא לא תקרה אם נפעל בצורה חכמה ומבעוד מועד נדאג לחזק את האריחים. שימו לב זוהי אחריותכם לדאוג לכך ואל תצפו שגוף אחר יעשה זאת. אם אתם רוצים להבטיח כי הבניין שלכם לא יגרום לנזק לעוברי אורח תמימים או לילדים המשחקים בחוץ אתם חייבים לדאוג לחיזוק האריחים. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שאתם תהיו אחראיים לאסון, דבר שממנו לא תוכלו להתאושש ואשר יעיב על המשך החיים שלכם כאשר אתם תצטרכו לזכור כי בגללכם אדם נפצע או אפילו חס וחלילה איבד את חייו.

חיזוק אריחים בסנפלינג – וודאו כי נשמרים כללי הבטיחות

שימו לב כאשר אתם שוכרים חברה בשביל חיזוק אריחים בסנפלינג אתם חייבים להבטיח כי החברה עובדת לפי כל כללי הבטיחות. חיזוק שיש  סנפלינג הוא לא דבר של מה בכך והוא מחייב מקצועיות עצומה וכחלק מכך יש להבטיח כי נשמרים כל כללי הבטיחות. כדאי לכם גם לוודא עם החברה כי יש לה ביטוח לפעילות שלה כדאי שבמקרה של תקלה תהיה כתובת לשלם ולא יחייבו את ועד הבית שלכם לשלם על כך. סנפלינג הוא לא עניין של מה בכך ואתם חייבים להבין זאת ולפעול בהתאם כך שתכסו את כל הסיכונים האפשריים וזאת בכדי להבטיח כי לא תתרחשנה תקלות שתצטערו עליהן לאחר מכן.

בכדי להבטיח כי חיזוק אריחים בסנפלינג מתבצע בצורה הטובה ביותר שיש ישנה משמעות אדירה לכך שתבחרו ספק אמין שיבצע את החיזוק. עליכם להבין כי גלישה בסנפלינג מחייבת מקצועיות עצומה ועליכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים את הספק הטוב ביותר שיש שיענה על הצרכים שלכם בצורה מושלמת. רק כך תבטיחו כי העבודה תהיה איכותית, האריחים יחוזקו כמו שצריך ואתם תוכלו להיות רגועים בנוגע לכך.חיזוק אריחים בסנפלינג

חיזוק אריחי שיש,  חיזוק שיש, חיזוק אריחים

ברחבי מדינת ישראל בניינים רבים סובלים מתופעה של צניחת אריחי שיש של  הבניין וונדרש לבע חיזוק שיש – חיזוק אריחי שיש מהווים מפגע סביבתי וסכנה ממשית לעוברים ולשבים בקרב הבניין.

התקנים הישנים לא היו מספיק מחמירים ולכן התופעה מאוד נרחבת וכמעט כל בניין שמחופה בשיש אריחיו נופלים מסיבות שונות .

הסיבות לנפילת אריחי שיש – חיזוק אריחי שיש

שיש  ברמה נמוכה אשר מתפרק מעצמו כתוצאה מלחות באויר ומליחות באויר באזורים הקרובים לים

שימוש במלט ברמה נמוכה דורשת חיזוק שיש , חיזוק אריחים , חיזוק אריחי שיש.

שימוש במקלות סבא לעיגון שיש לא מנירוסטה

אי שימוש בזוויות פלדה מגלוונת בתחתית כל תקרה, נדרש חיזוק שיש , חיזוק אריחים , חיזוק אריחי שיש.

קבוצת עידן קבלן רשום לביצוע עבודות חיזוק שיש וחיפוי מבנים, החברה נמנית בין החברות הבודדות שאושרו לביצוע עבודות עיגון אריחי שיש בעזרה ובצרון ועיריית תל אביב החברה הינה קבלן מורשה של האגודה לתרבות הדיור

וביצעה מגוון רחב של פרויקטים בתחום החיפוי שיש וחיזוק שיש, פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ הנדסי.

עיגון אריחי שיש – כי בטיחות היא מעל הכול

הדבר האחרון שאנחנו נרצה שיקרה הוא תקלה שתסכן אותנו או את ילדנו. עובדה זו נכונה בכל מקום ועוד יותר נכונה כאשר מדובר על הבית שלנו. הבית צריך להיות המקום הבטוח ביותר בחיינו ואסור שהוא יסכן אותנו

או את ילדנו. על כן לעתים אין ברירה אלא לשפץ אץ הבית בכדי לשמור על בטיחותו. בתים ישנים הינם מסוכנים יותר ויכולים לגרום לנזק למתגוררים בהם. נכון שיפוץ הכרחי גם מבחינות פרקטיות ועיצוביות וזאת בכדי להבטיח

כי יהיה לנו נעים וכיף לשהות בבית אך לעתים אין ברירה אלא לשץ את הבית מסיבות בטיחותיות. אחת הדוגמאות המובהקות לכך היא כאשר אנחנו גרים בבית דירות עם אריחי שיש. אריחי שיש אלו יכולים ליפול ולגרום לנזק

חמור ואף למוות אם הם נופלים על אדם מסוים. על כן אין ברירה אלא לבצע חיזוק אריחי שיש עיגון אריחי שיש וכך לחזק את הבית בצורה ולהבטיח כי לא תחול סכנה לעוברים ושבים.

עיגון אריחי שיש – אל תתפשרו על העיגון

אך שימו לב לא כול עיגון אריחי שיש יענה על הצורך שלכם בצורה הטובה ביותר שיש. עיגון אריחים חייב להתבצע בצורה הטובה ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח כי האריחים לא י

סכנו איש. אם העיגון לא יתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים הרי

שהוא עדיין יכול לסכן את ההולכים ברחוב ועל כן זה כאילו לא עשינו כלום. על כן אתם צריכים לעשות הכול בכדי לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק וזאת בכדי להבטיח

כי העיגון יתבצע בצורה טובה חיזוק שיש .

עיגון אריחי שיש – גם בבניית בתים חדשים

שימו לב לרוב נדרש לבצע עיגון אריחי שיש בשיפוץ בנייני דירות אך אין זה אומר כי אין לבצע עיגון אריחים גם בבתים חדשים. זוהי חובתו של הקבלן

לבצע עיגון אריחים גם בבתים חדשים וזאת בכדי להבטיח כי הבניין והאריחים

יהיו חזקים. בניית בתים חדשים מחייבת מקצועיות עצומה וכך יש לנהוג גם בחיזוק אריחי שיש וזאת בכדי להבטיח כי לא יתרחשו בעיות ותקלות.

קבוצת עידן מתמחה בביצוע עיגון אריחי שיש לבניינים קיימים ולבניינים, לחברה ניסיון בביצוע מגוון רחב של עבודות חיזוק אריחי שיש וחיפוי שיש של בניינים.

עיגון אריחי שיש

איך מבצעים חיזוק  שיש? חיזוק בברגי נירוסטה המותאמים לחיזוק אריחי שיש ובעלי תקן

בשלב הראשון מפרקים את אריחי השיש הפגומים מבחינה ויזואלית ואריחים חלשים מכיוון ואריחים אלה לא מומלץ לחזק

את שאר האריחים מחזקים עם ברגי נירוסטה המיועד לעיגון שיש

לאחר מכן סוגרים את ראש הבורג בפקק משיש או מדבר שיש בכדי שלא נראה את ראש הבורג מנצנץ .

בתהליך זה מתקינים גם משיקים בין הקומות מעבירים ליטוש כללי של כל השישי בבניין מטפלים בברזל חשוף באזור השיש מורחים בסילר את כל השיש איטום חלונות באזור העבודה איטום פתחי מזגנים ליטוש של כל אריחי השיש של הבניין בשנים האחרונות הולכת ומתפתחת תופעת צניחת אריחי שיש ממבנים שנבנו לפני שנים רבות, מרבית המבנים המוגדרים כמבנים מסוכנים ובהם חיפוי שיש נבנו בין שנות ה70 ועד לסוף שנות התשעים, כיום מבנים אלה נדרשים לבצע פרויקט הנדסי הכולל חיזוק שיש ושיקום השיש.

חיזוק שיש

הסיבה המרכזית לתופעת צניחת אריחי השיש היא ביצוע לא נכון של עבודות עבודות חיפוי השיש שבוצע לפני עשרות שנים, אז לא היה נהוג ולא הופיע בתקן הישראלי לעבודות בניה עיגון מכני (עיגון בעזרת ברגים מנירוסטה, סיכות מנירוסטה, זויתני פלדה ועוד) כאשר ביצעו את עבודות החיפוי, כיום התקן דורש ביצוע קידוח של בורג נירוסטה בכל אריחי השיש, או לחילופין ביצוע עבודות החיפוי עם רשתות מגלונות מברזל אליהן

מעגנים את השיש בעזרת סיכות נירוסטה בצורת מקל סבא, פעם סמכו על חוזק המלט והדבק בהדבקה וכיום נתגלה כי לאחר כעשרים שנה המלט או הדבק נחלש משמעותי ואריחי השיש מתנקים מהבניין ונדרשים לעבור חיזוק שיש על ידי קידוח האריחים והחדרת ברגי נירוסטה. עבודות חיזוק שיש ועיגון השיש נדרשות להתבצע על ידי קבלן רשום ברשם הקבלנים אשר ביצע עבודות עיגון שיש וחיזוק שיש בעבר

חיזוק שיש עם ליווי של יועץ אבן

העת ביצוע פרויקט של חיזוק שיש יש להתייעץ עם יועץ אבן בכדי שיכין מפרט הנדסי הכולל צורת העבודה סוג הברגים שישתמשו בפרויקט, מיקום הברגים, כמות הברגים, הוראות בעניין החלפת אריחי שיש פגומים שגם חיזוק לא יעזור להם ועוד. יועץ האבן ילווה את פרויקט חיזוק השיש שיבוצע על ידי קבלן מנוסה בתחום חיזוק שיש וחיפוי שיש, קבוצת עידן הינה חברת בניה המנוסה מאוד בתחום חיזוק אריחי שיש בבניינים משותפים ובבתים פרטיים ומבצעת עבודות חיזוק שיקום ועיגון לכל סוגי האריחים. בקבוצת עידן מועסקים מהנדסי בניין המתמחים בתחום חיזוק השיש .

חיזוק שיש עם ברגי נירוסטה, רשתות מגלונות, יועץ בטיחות, ליווי הנדסי

כאשר בוחרים קבלן חשוב לבחור בקבלן מנוסה ובעל ניסיון, עבודה מול קבלן לא מקצועי או חברה קטנה שיכלה להיעלם יום אחד עלולה לגרור נזקים כספיים ונפשיים של מזמיני העבודה, אתם כמזמינים לא יודעים להבחין בין בורג מנירוסטה ובורג פלדה רגיל , כמו כן אתם לא מסוגלים לבדוק אתאיכות הביצוע וקרה כבר שבעשרות בניינים עבדו מול קבלנים לא רשומים שביצעו עבודה ברמה נמוכה שהתפרקה לאחר

מספר חודשים ועל וועד הבית היה לבצע פרויקט חיזוק שיש חדש עם קבלן רשום ואחראי, חיזוק אריחי שיש

חיזוק שיש

 

חיזוק חיפוי שיש – אסתטיקה ובטיחות

 שיש הוא אולי יוקרתי ומרשים מאוד, אבל הוא דורש תחזוקה לאורך השנים. חיפויי שיש נופלים עשויים להוות סכנה, והם גם פוגעים באופן לא מבוטל במראה המבנה כולו. אז מה עושים ואיך מבצעים חיזוק חיפוי שיש? חיזוק חיפוי שיש – היכרות עם הטרנד

נתחיל עם היכרות קצרה עם אבן השיש, זו שהצליחה לתפוס מקום של כבוד בענף הבנייה בארץ. אחרי שנים שבהן ראינו בעיקר טיח, גרנוליט ופסיפס, בשנים האחרונות האבן היוקרתית השתלטה על השוק.

השימוש בה לא רק נעשה נפוץ יותר, אלא קיימות היום כמה שיטות מרכזיות לחיפוי באמצעות שיש. מצד אחד חיפוי יביש, ללא דבש או מלט (אלא עם מסילות מתכת). מצד שני חיפוי רטוב המתחבר באמצעות מלט

וטיט, או על ידי שימוש ברשת מתכת או מוטות פלדה. כך או כך, תחזוקה וביצוע חיזוק חיפוי שיש הן פעולות שעשויות להיות קריטיות.

חיזוק חיפוי שיש – חשיבות המיומנות

כדי לבצע חיפוי, בין אם בשיטה אחת ובין אם באחרת, נדרשת מיומנות רבה. רק תהליך הדבקה מקצועי ואיכותי יבטיח עמידות לאורך זמן. עם זאת, חיזוק חיפוי שיש מאפשר לנו לשמר את התוצאה

לאורך זמן ולהבטיח מראה אסתטי למבנה. בנוסף, חיפוי איכות וחזק הוא גם בטוח יותר לשימוש. למרבה הצער, שמענו בעבר על מקרים רבים שבהם אבני שיש שקרסו מהמבנה פגעו בעוברי אורח.

כשהשיש חזק והעבודה מדויקת – הבטיחות גם היא טובה יותר.

חיזוק חיפוי שיש – החומרים והציוד המתקדמים

חיזוק אריחי שישכדי לבצע חיפוי שיש איכותי חשוב לבחור בחומרים הטובים ביותר ובציוד המתקדם. השילוב בין השניים הוא זה שיאפשר ביצוע מדויק ונכון של המשימה, תוך אבטחת חיפוי יציב מאוד, שיעמוד בגבורה מול כל אתגר. עם חברה מקצועית והקפדה על כל התקנים והדרישות, תגיעו אל התוצאה הטובה ביותר.

לקבוצת עידן ניסיון בחיזוק אריחי שיש בפרויקטים רבים ברחבי הארץ , לחברה ניסיון בביצוע חיפוי שיש וחיזוק שיש בעשרות רבות של מר בפרויקטים רבים.

כאשר בוחרים חברת בניה לביצוע חיזוק אריחי שיש חשוב שהחברה תהיה קבלן רשום ברשם הקבלנים וחשוב שלחברה יהיה ניסיון בביצוע עבודות חיזוק אריחי שיש ושלחברה הניסיון הידע והכלים לבצע את הפרויקט במהירות .

פנו לקבוצת עידן עוד היום לקבלת ייעוץ ראשוני על ידי מומחה לחיפוי שיש ואבן ופירוט העבודות הנדרשות לביצוע בפרויקט.

חיזוק חיפוי שיש – בחירת הגורם המבצע

כדי לבצע חיזוק חיפוי שיש איכותי, מומלץ לבחור בהתאם גם חברה המתמחה בפעולה מהסוג הזה, ומנוסה בהובלת פרויקטים דומים. קבוצת עידן, שתכננה והובילה שורה של פרויקטים בתחום, מעמידה לרשותכם את הצוות הטוב ביותר לביצוע המשימה. עם אנשי מקצוע מיומנים ומהנדסים העבודה הזו תתבצע בצורה איכותית מאוד. בנוסף, רק חברה מנוסה תדע להציע מגוון רחב של פתרונות ולהתאים לכל מבנה את הפתרון האידאלי עבורו.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30