קרנות השקעה – למה כדאי להשקיע בקרנות נאמנות?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

קרנות השקעה הפכו להיות לאמצעי פופולארי מאוד להשקעה בישראל. המון משקיעים ישראלים מוצאים את עצמם בוחרים להשקיע דווקא באפיק הזה. זה נכון שקיימות לא מעט אפשרויות השקעה שונות, אך האפיק הזה מביא איתו יתרונות משלו. אם עדיין לא בחרתם את המקום הנכון להשקיע בו את הכסף – יכול להיות שזה המקום. כעת הגיע הזמן שתכירו את היתרונות הבולטים של קרנות נאמנות על פני אופציות אחרות. יכול להיות שבסוף גם אתם תבינו כי זה המקום הנכון לשים בו את הכסף. אם כבר להשקיע את הכסף, אז לפחות לעשות זאת במקום הנכון. המקום שבו תוכלו להיות בטוחים שהכסף שלכם יספק לכם הרבה יותר.

 

ניהול של צוות מנוסה

לרוב קרנות השקעה מנוהלות על ידי צוות מקצועי מיומן מטעם בית השקעות כזה או אחר. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם צריכים לנהל את ההשקעה בעצמכם. גם אם אתם חושבים שיש לכם את היכולת, לא תמיד זוהי תהיה המציאות. מלבד העניין הזה, לא תמיד יהיה לכם את הזמן לעשות זאת. לכן אתם צריכים לדעת שיש לכם מי שעומד לצידכם בניהול הקרן שבה בחרתם לשים את הכסף. בית ההשקעות לא רק ילווה אתכם בזמן ההשקעה עצמה, הוא גם יסייע לכם לבחור את הקרן המתאימה. מהיום יש מי שעומד לצידכם על מנת שתוכלו למקסם את ההשקעה שאותה עשיתם.

 

נזילות בכל רגע נתון

מבחינת מרבית המשקיעים אחד מהפרמטרים הכי שובים הוא העניין של הנזילות. המטרה שלהם תהיה לדעת כי הם יכולים למשוך את הכסף בכל רגע נתון מכל סיבה שהיא. יש לא מעט אפיקי השקעה שונים שלא מביאים איתם נזילות גבוהה. קרנות השקעה הפכו להיות אפיק השקעה נפוץ כי הוא מביא נזילות גבוהה מאוד. תוכלו להמשיך להפקיד כסף לקרן הנאמנות מתי שאתם רואים לנכון לעשות זאת, בכל פעם שיצא לכם לצבור עוד כסף. באותה מידה תוכלו גם להוציא את הכסף מקרן הנאמנות על מנת לשלם על דברים שונים. לא תמצאו את עצמכם מוגבלים בשום צורה שהיא.

 

דמי ניהול נמוכים

נמאס לכם לשלם דמי ניהול גבוהים על ההשקעות השונות שאתם עושים? קרנות השקעה הן הקרנות הנכונות לכם אם אינכם רוצים לשלם מחירים מופרזים. מצד אחד יהיה מי שינהל לכם את הקרן, מצד שני לא תצטרכו לשלם ביוקר. מה שלא ניתן להגיד על כל מיני אפיקי השקעה אחרים שרק מביאים הוצאות גבוהות. כאן יש לכם אפשרות לדעת כי אתם לא משקיעים סכומי עתק על ניהול הקרן שבחרתם להשקיע בה. תשלמו רק על מה שאתם מרוויחים, וגם זה בצורה יחסית מתונה. הגיע הזמן לשנות את כל חוקי המשחק שאליהם התרגלתם בהשקעות שעשיתם עד כה.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30