פרויקט פינוי בינוי

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

פרויקט פינוי בינוי הוא למעשה חלק מפרויקט של התחדשות עירונית, כאשר מטרת העל של פרויקטים אלו היא להביא לשימוש יעיל ומקסימלי בקרקע כך שהאזור העירוני ינוצל באופן הטוב ביותר, כל זאת כמובן נובעים מתוך הבנה כי השטחים הפתוחים האפשריים לבנייה ויישוב הולכים ואוזלים במדינתנו הקטנה.

אז איך הכל התחיל?

באירופה ובארה"ב כבר בשנות ה-60 של המאה הקודמת החלו להתפתח פרויקטים ראשונים של פינוי בינוי. במדינה ישראל עלתה הצעת חוק בעניין בשנת 1965 "חוק פינוי בינוי של אזורי שיקום", מטרתו של החוק הייתה לשפר חיי תושבים היושבים בערים עניות. הצורך לשיפור ולהתחדשות בערים אלו נבע בעקבות בניה פרימיטיבית, לקויה ולא בטיחותית שנעשתה בשנות ה-50 לשם קליטת עולים חדשים מרחבי העולם.

בהמשך השנים הובלת פרויקטים של פינוי בינוי הוכרזו כמדיניות רשמית של מדינת ישראל ולאורך השנים נחקקו חוקים שנועדו לעזור ולהתמודד מול קשיים המגבילים את יעילות הפרויקט ואת ההנאה של בעלי הדירות.

פרויקטים של פינוי בינוי תפסו תאוצה ברחבי הארץ בעשור החולף משום שמדובר בעסקה שבה כולם מרוויחים- בעלי הדירות, היזם וגם המדינה.

הכל על פרויקטים של פינוי בינוי

פרויקטים של פינוי בינוי נועדו לשפר את רמת הדיור ואיכות חייהם של התושבים, לשדרג ולחדש איזורים עירוניים ישנים או מוזנחים ולהופכם לאזורי מגורים מטופחים, מתקדמים וחדישים תוך ניצול אופטימלי של הקרקעות בערים ושמירת שטחים פתוחים וירוקים.

בפרויקט פינוי בינוי דיירי הבניינים הנכללים בפרויקט כחלק מהמתחם מתפנים מרצונם למגורים זמניים בשכירות, שהיזם מממן אותה עבורם כמובן, כדי שיתאפר הריסת הבניינים הישנים ותחתם להקים בנייני מגורים חדשים וחדישים עם כל התוספות; דירות גדולות וחדישות, מעלית, חדרי ביטחון (ממ"ד), מחסנים, חניה פרטית ועוד.
לצד זאת, לרוב כולל הפרויקט שורת הטבות נוספות לדיירים ומתוכן שיפור מראה השכונה, הוספה של גני ילדים ושטחים ירוקים, שיפוץ הרחוב ועוד.

לסיכום, פרויקט פינוי ובינוי הוא פרויקט גדול הדורש התעסקות רבה.
פרויקט מוצלח עשוי להניב הן לבעלי הדירות והן ליזם רווח גדול, שכן בעלי הדירות מקבלים בית חדש וגדול יותר בצירוף מחסן וחניה וכל זאת ללא תשלום, מיסים או היטלים שונים.
כמו כן, היזם מרוויח מהזכות למכור דירות נוספות בכל בניין כך שהרווח שלו נובע מהן.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30