ניקוי ספות בהוד השרון

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

הספה שלכם דורשת תחזוקה בשוטף, וההמלצה היא על ניקוי ספות יסודי אחת לכל חצי שנה. כשאתם מזמינים ניקוי ספות בהוד השרון, מלבד הסרת הכתמים מחלקו החיצוני של הריפוד, החברה עושה ניקוי עמוק יותר באמצעות חומרי ניקוי יעודיים ומיכשור מתקדם כדי להסיר כל חיידק, עובש או אבק שחודרים עמוק לתוך הריפוד ועלולים להזיק לבריאות. אז למה חשוב לנקות את הספות? כל הפרטים במאמר הבא.

למה חשוב לנקות את הספות?

תפקידן של הספות הוא להיות רהיט שימושי לישיבה ממושכת ומפנקת, ובנוסף פריט נוי לבית, לסלון, לחדרי המתנה וכיוצא בזה. אבל, מלבד הנוחות שלהן, בשל השימוש הרב בהן, הן גם צוברות לכלוכים וכתמים, ואף אוגרות עובש וחיידקים שלא תמיד נראים לעין, אבל בהחלט עלולים להזיק לבריאות.

כשאתם בוחרים לשכור את שירותיה של חברה מקצועית לניקוי ספות בהוד השרון, אתם מבטיחים לעצמכם ניקיון יסודי ומעמיק של הספות, גם מבחוץ וגם מבפנים. החברה המומחית מאבחנת את סוג החומר ממנו עשויה הספה שלכם, בודקת את הכתמים, ומתאימה שיטת ניקוי וחומרים שמתאימים להסרה של הכתמים והלכלוך העיקש ביותר, כך שאתם תקבלו ספה חדשה לגמרי.

לכן, הדרך היחידה כדי באמת לשמור על מראה הספה והשימוש בה לאורך זמן, היא באמצעות ניקוי ספות מקצועי שנעשה על ידי חברה שמומחית בכך.

ניקוי ספות בהוד השרון – שירות עד הבית

אחד היתרונות הגדולים ביותר בנותני שירות של ניקוי ספות ברמת השרון, היא העובדה שבשונה משירותים אחרים, אתם ממש לא צריכים לצאת מהבית. המומחים מגיעים עד אליכם, ומנקים את הספה בבית, במשרד או לכל מקום בו יש ספה שזקוקה לניקוי יסודי ומעמיק.

שירותי ניקוי ספות, עושה סוג של מייקאובר לספות, מנקה את כל הלכלוך והכתמים משורשיה העמוקים ביותר של הספה, במעבר דרך החריצים ועד לניקוי חיצוני מעמיק שמחזיר אליכם ספה חדשה לגמרי. אם כן, צוות מקצועי לניקוי ספות בהוד השרון מגיע לביתכם ועושה כמה פעולות:

  1. אבחון – הצוות בודק איזה סוג ריפוד יש לכם בספה, כדי לדעת להתאים את שיטת הניקוי וחומרי הניקוי המתאימים ביותר.
  2. מצב הספה – הצוות בודק מה רמת הלכלכוך ואילו כתמים יש על הספה, כדי לדעת איך לטפל בספה בצורה הטובה ביותר.
  3. התחלת הניקוי – לאחר האבחון היסודי, הצוות מביא את כל הציוד הנדרש ומבצע ניקוי עמוק לפי מספר שלבים, עד שאתם מקבלים תוצר מוגמר נקי לחלוטין.

ניקוי בצורה עצמאית או עם איש מקצוע?

יש פעולות שקשורות בניקוי ספות שניתן לעשות באופן עצמאי, כמו למשל שאיבת הספה פעם בשבוע, או אם יש כתם קטן של קפה אז ניתן להניח עליו מטלית לחה שספוגה בנוזל כלים. אבל, ברוב המקרים, כאשר הספה צברה מספיק לכלוך וכתמים, כל ניסיון להסיר כתמים בצורה עצמאית, רק עלול לגרום להם לחדור עמוק יותר אל תוך הספה, ואם אתם תנסו לשפשף אותם, זה יגרום לכתמים להתפשט אפילו יותר אל סיבי החומר.

לכן, אם אתם לא רוצים להחמיר את מצב הספה, אפילו עד כדי כך שאולי תצטרכו לקנות אחת חדשה, באמצעות טיפול מהיר, מקצועי ויסודי של חברה לניקוי ספות בהוד השרון, אתם מקבלים ספה נקייה מכל לכלוך, כתם או חיידק.

לסיכום

אנחנו משתמשים בספות באופן יום יומי, ולכן התחזוקה שלהן חשובה מאוד. ניקוי ספות יסודי על ידי חברה מקצועית, מספקת לכם ספה נקייה ושמורה שתישאר איתכם לאורך זמן.

האמאמר נכתב ע"י מחלקת השיווק של קול מדיה בניית אתר מכירות

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30