נושאים שצריך לקחת בחשבון בתכנון משרד

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

משימה כמו תכנון המשרד יכולה להיראות מעט מאתגרת. עליכם לקחת בחשבון לא מעט גורמים אשר ישפיע על הנוחות שלכם מחד, ועל התדמית של המשרד מאידך. לכן כאשר אתם מתכננים משרד חדש, או משפצים משרד קיים, קחו בחשבון את הנושאים הבאים.

פריסה נכונה של החלל

תכנית קומה טובה תבטיח שפריסת המשרד שלכם תהיה יעילה ושתשרת את המטרה שלה. לכן הבטיחו שאתם מנצלים את השטח שעומד לרשותכם בצורה היעילה ביותר, במטרה ליצור סביבת עבודה אשר מייצרת ביצועים טובים, מעוררת השראה ומעודדת שיתוף פעולה וצמיחה.

תכננו את התאורה

תכנון המשרד צריך להתייחס אל התאורה. אור טבעי בתוך החלל המשרדי יכול לעשות פלאים, ובעיקר לשמור על העובדים שלכם פרודוקטיביים ומלאי מוטיבציה. מעבר לתאורה הטבעית, שלבו גם תאורת אווירה ותאורה מותאמת אישית וניתנת לשליטה בכל עמדת עבודה, כך שהעובדים יוכלו לבחור את כמות האור הדרושה להם.

דאגו לאחסון מיטבי

פתרונות האחסון שתבחרו יכולים להפוך את המשרד שלכם להרבה יותר מסודר, מרווח ומותאם לכם. מה גם שבכוחם למקסם את השטח הפנוי שעומד לרשותכם. קחו בחשבון שככל שהמשרד יהיה עמוס יותר, כך הוא ישפיע על הפרודוקטיביות, לכן שימרו על סדר וארגון בעזרת פתרונות אחסון התואמים לסגנון העסק ולצרכים שלכם.

החליטו על מתקן המים

מטבע הדברים עליכם לייצר לעובדים פינה נעימה בה יוכלו להתרווח, לקחת פסק זמן ולהכין לעצמם שתיה חמה או קרה. כיום אין משרד ללא מתקן מים, ובשלב התכנון עליכם להחליט באיזה מתקן מים תבחרו, שכן ישנם מתקנים הדורשים הכנה מקדימה. בנוסף, ישנם סוגים שונים של מתקני מים למשרד כמו למשל מיני בר, קולר מים תעשייתי או מתקן עצמאי ללא חיבור למים ועליכם להחליט מי מהם ישרת אתכם הצורה הכי טובה.

היו מודעים לתקציב שלכם

זה מאוד כיף לעצב את המשרד אבל שימו לב שאתם לא נסחפים עם רעיונות שאולי יגרמו לכם לחרוג מהתקציב. היו מודעים לתקציב שלכם, ועבדו על פיו. כמובן שלפני שאתם מבזבזים כסף על רהיטים וציוד משרדי מומלץ לעשות השוואת מחירים ולהחליט כמה מהתקציב תוציאו על כל קטגוריה בשלבי תכנון המשרד השונים.

תכננו כמה צעדים קדימה

כאשר מתכננים משרד חשוב גם לראות את העתיד לבוא, לחשוב על צמיחה והתפתחות, כמו גם על כל הציוד והעובדים שיגיעו עם הצמיחה הזאת. עליכם לעצב את החלל בהתאם לתפעול היומיומי ולצוות שנמצא כאן ועכשיו, אך גם להתאים אותו לעתיד לבוא.

עצבו פינת המתנה

זה נפלא לחשוב על העובדים שלכם ועל מקומות אחסון, אך חשוב לזכור גם את המבקרים במשרד, אם אלו לקוחות או עמיתים עסקיים. תכננו גם פינת המתנה, רצוי באזור הקבלה והפכו את פינת ההמתנה למזמינה ונעימה, ולא פחות חשוב – עליה גם להיות מותאמת לכמות הצפויה של המבקרים.

שלבו את העובדים שלכם

הפכו את העובדים להרבה יותר מעורבים במקום העבודה כבר בשלב התכנון של המשרד. שאלו אותם לדעתם בכל הנוגע לאפשרויות העיצוב שאתם שוקלים, וקבלו את המשוב והרעיונות שלהם, כדי להפוך את החלל לשלהם באותה מידה. בכל זאת, הם יבלו במשרד אחוז ניכר מהזמן. כמו כן הוסיפו חללים שמתאימים להתכנסויות של העובדים כמו חללים בהם יכולים לקחת הפסקה, להתרווח ולתקשר עם עובדים אחרים.

תחשבו על ציוד משרדי

הציוד שתשלבו במשרד מהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב ומסביבת העבודה. אך רגע לפני שאתם בוחרים, כדאי לחשוב על השטח שעומד לרשותכם ועל התאמה גבוהה בין הציוד והריהוט לבין גודל המשרד ואופן השימוש. ישנם חללים שדורשים ריהוט גדול יותר בעוד שאחרים דורשים ריהוט יותר קטן. בנוסף, אל תשכחו להקצות אזורים לאחסון חכם, כדי שהעובדים שלכם לא יצטרכו ללכת רחוק בכל פעם שהם צריכים מהדקים או דפי נייר.

תכננו את המשרד עם אנשי מקצוע

הורידו מעצמכם קצת לחץ ועבדו עם אנשי מקצוע מיומנים אשר יכולים להדריך אתכם ולעזור לכם לתכנן את נכון את המשרד שלכם, תוך שמוודאים שאתם לוקחים בחשבון את כל הדברים החשובים. אנשי מקצוע מיומנים בכל תחום יכולים לעזור לכם להגיע לבחירות הנכונות ביותר גם מבחינת ציוד, מתקן מים, ריהוט, תאורה, ניהול התקציב, לוגיסטיקה ולהגדיר את הרצונות והצרכים שלכם בדרככם לתכנן משרד מעוצב, נעים ופונקציונלי להפליא!

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30