מרפסות תלויות ברמת גן

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

מרפסת תלויה היא פתרון נהדר עבור בעלי דירות בקומות גבוהות בבניינים משותפים, המעוניינים להוסיף מרפסת שמש ללא תלות ביתר דיירי הבניין. יחד עם זאת, מרפסת תלויה יכולה להוות את המודל המוביל גם בפרויקטים בהם כל דיירי הבניין מעוניינים להוסיף מרפסת, מה שמאפשר לכאורה לבנות מרפסות עמודים, זו על גבי זו. אז מהם היתרונות של מרפסות תלויות? מהם הסוגים של מרפסות תלויות שניתן להוסיף? מיהם הגורמים המקצועיים שמציעים שירות של הוספת מרפסות תלויות ברמת גן? המומחים של קבוצת עידן עונים על כל השאלות שלכם, ממש בשורות הבאות.

מהי מרפסת תלויה?

אם אתם רוצים להוסיף מרפסת לבית, עומדות בפניכם שתי אפשרויות מרכזיות: מרפסת עמודים ומרפסת תלויה. מרפסת עמודים, מן הסתם, היא מרפסת שנסמכת על גבי עמודי תמך הנמתחים מטה אל עבר הקרקע, או אל עבר מרפסת נוספת בקומה מתחת. עמודים אלה מספקים תמיכה חזקה מאוד ולכן מאפשרת בנייה של מרפסות גדולות במיוחד ללא חשש לעמידותה בעומס משקל. יחד עם זאת, אם אתם מתגוררים בקומה שנייה ומעלה ואם אתם מעוניינים להוסיף מרפסת לבית ללא תלות בהסכמת או אי הסכמת הדיירים האחרים, לא תוכלו למתוח עמודים כאלה עד הקרקע והפתרון היחיד שעומד בפניכם הוא מרפסת תלויה.

מרפסת תלויה היא מרפסת שמעוגנת ישירות אל קיר המבנה ונתמכת על ידי קורות פלדה הנמתחות החוצה מרצפת הדירה. קורות אלה מספקות תמיכה חזקה ובטוחה לחלוטין, אך מאחר ועדיין לא מדובר על תמיכת עמודים, ישנן מגבלות מסוימות בהיבט של גודל המרפסת שתוכלו להוסיף, אם כי עבור רובם המכריע של בעלי הדירות, מגבלות אלה רחוקות ממה שהם גם ככה מבקשים לעצמם.

מרפסות תלויות ברמת גן

מהם הסוגים של מרפסות תלויות?

ככלל, ישנם שני סוגים מרכזיים של מרפסות תלויות: מרפסת פלדה ומרפסת בטון. מרפסת הפלדה מיוצרת במפעל ייצור פלדה, מובאת לאתר הלקוח, מורכבת ועוברת תהליך גימור שהופך אותה למרפסת רגילה לחלוטין. מרפסת בטון מבוססת על שלד בטון והיא נבנית כל כולה באתר הלקוח. אחד היתרונות החשובים ביותר של מרפסת פלדה על פני מרפסת בטון הוא יתרון המשקל. הפלדה חזקה יותר מהבטון אך קלה יותר ממנו. משקלה הקל, יחסית כמובן, של הפלדה, מאפשר לבנות מרפסת גדולה יותר מבלי לחרוג מהמגבלות ההנדסיות של עומס משקל. כאשר מדובר על פרויקט מרפסות תלויות ברמת גן, במיוחד בבניינים המיושנים של העיר, ליתרון זה יש משמעות רבה מאוד ולעיתים אופציית הפלדה תהיה האופציה היחידה שניתן ליישם.

האם זה בטוח?

התשובה היא בהחלט כן. מרפסת תלויה היא מכלול בנייה כמו כל מכלול בנייה אחר ועליה לעמוד בכל התקנים והכללים ההנדסיים המחייבים והיא אכן עומדת בכולם. המראה של מרפסת התלויה כמו מדף על קיר בניין חיצוני הוא בהחלט מראה מוזר, אך זהו בדיוק הפלא ההנדסי שבא לידי ביטוי באופציה של מרפסות תלויות. מרפסת תלויה, מרגע שנבנתה, יכולה לשרת את בעליה למשך עשורים שלמים, ממש כמו כל מרפסת אחרת, לרבות מרפסת עמודים.

מי מבצע פרויקטים של מרפסות תלויות ברמת גן?

תחום המרפסות בכלל הוא תחום שדורש רמת התמחות גבוהה, הן לאור שיקולי הבטיחות שצריכים להילקח בחשבון והן לאור העובדה כי מדובר במכלול בנייה החשוף לפגעי מזג האוויר, ובמקרה של מרפסת תלויה, גם תלוי בין שמים וארץ. פרויקט כזה לא משאירים בידיו של איש שיפוצים כלליים וגם לא בידיו של קבלן בניין שאין לו ניסיון והיכרות ספציפית עם עולם המרפסות. קבוצת עידן היא חברה המתמחה בביצוע שלל פרויקטים במרחבים החיצוניים של בניינים משותפים ובכלל זה הוספה, שיפוץ, איטום וסגירה של מרפסות.

במסגרת השירות, מבצעת קבוצת עידן את כל שלבי התהליך, החל משלב הבדיקות ההנדסיות, דרך שלב גיבוש תכנית הבנייה, הזמנת חלקי המרפסת, הוצאת היתרי בנייה מול הרשות המקומית, בניית תשתית הפלדה הנדרשת, ביצוע כל עבודות האינסטלציה והחשמל הדרושות עבור המרפסת החדשה, פתיחת פתח בקיר הבטון וכמובן, הרכבת המרפסת וביצוע גמר מלא, לרבות ריצוף, חיפוי, חשמל, איטום, מעקה בטיחות וכן הלאה. אתם לא צריכים לדאוג לדבר. קבוצת עידן היא בעלת רקורד של ביצוע פרויקטים להוספת מרפסות תלויות ברמת גן, ויכולה לקחת על אחריותה בקלות, גם את המרפסת שלכם.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30