מעבר דירה לאחר שיפוץ? ראו מחירי הובלת דירה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

בעת הובלת דירה אחרי שיפוצים, חשוב לדעת כמה אתם הולכים לשלם עבור המעבר שלכם, אבל לא בלבד. חברות הובלה גובות לרוב תעריפים שונים בהתאם למרחק ההובלה, סוג השירות הניתן וגודל הפרויקט של ההובלה, ועל כך נדבר במאמר הבא.

כל עוד אתם מחפשים מובילים מומלצים להובלת דירה אחרי שיפוץ, חשוב לזכור כי הובלות דירות אחרי שיפוצים הן תהליכים יקרים ורגישים (לא תרצו שציוד יישבר חלילה או ייעלם). וזאת הסיבה לכך שיש צורך לבצע השוואת מחירים בין חברות הובלות לאחר שיפוצים. השוואת מחירים להובלת דירה יכולה לעזור לכם למצוא את החברה הטובה ביותר עבור התקציב והצרכים שלכם, כמו גם לחסוך שקלים בכיס.

שיפוצים בדירה והדגשים שחשוב לדעת

יש אנשים שמשפצים את דירותיהם כל שנתיים, בעוד שאחרים עשויים שלא לעשות זאת במשך עשר שנים או יותר. התשובה לסוגייה זו תלויה באיכות חומרי הבניין ובגיל הנכס שלכם, בתקציב עבור הפרויקט, בזמינות שלכם לפרויקט, תלוי במציאת אנשי המקצוע הנכונים לתהליך ועוד.

כך או כך, שיפוצים בדירה משמע בלגן לא קטן, מה שגם יצריך לעיתים שירות של פירוק והרכבת רהיטים וציוד, מכשירי חשמל ועוד. אלו הם שירותים אשר ניתנים על ידי חברות הובלת דירות, שגם יכולים למגן עבורכם את הציוד בעזרת פצפצים, קרטונים עבור אריזת ציוד ועוד.

מחירי הובלות אחרי שיפוצים

במהלך הובלות דירה לעיתים יש צורך לפרק ולהרכיב מחדש כל מיני פריטי ריהוט, ציוד, ארונות, מיטות ועוד. לכן חשוב לדעת כמה עולה הובלת דירה הכוללת פירוק והרכבת רהיטים. לדוגמה, מחיר פירוק והרכבת ארון 4 דלתות יכול לנוע בין 200 ₪ ל-450 ₪ ומעלה, תלוי בגודל הארון והמשקל שלו. חשוב לציין, כי מחיר זה בדרך כלל לא יתייחס לפירוק והרכבה של ארונות הזזה.

על אותו משקל של דברים, המחירים יהיו יחסית זהים עבור הובלת דירה הכוללת פירוק והרכבת שולחנות, כיסאות, שידות לילה וארוניות, סטנדים של דקורציה מכל הסוגים ועוד. אם אתם רוצים לדעת במדויק כמה עולה הובלת דירה אחרי שיפוצים במקרה שלכם, בדקו כעת וראו מחירי הובלת דירות בפורטל טופ הובלות.

השוואת מחירים בין מובילים מומלצים אחרי שיפוץ דירה

בסופו של דבר, חשוב להשוות מחירים בין חברות הובלה מכיוון שהן מציעות שירותים שונים וניתן להשתמש בהן ובשירותים שלהן למטרות שונות. בתוך כך, תהליך השוואת המחירים לצורך מציאת מובילים מומלצים יכול להתבצע על ידי בדיקה של המחיר לשעה, העלות לפרויקט שלם, או אפילו על ידי הערכה של כמות הקופסאות והאריזות שתזדקקו להן.

הדרך הטובה ביותר לגלות איזו חברת הובלות רהיטים אטרקטיבית היא, באמצעות השוואת מחירים בין חברות אלו. במהלך השוואת המחירים בפורטל טופ הובלות, אתם תוכלו לבדוק דירוגים שניתנים על ידי לקוחות, ביקורות מקוונות, לגלות מי המובילים הכי מומלצים באזור הגאוגרפי שלכם ועוד.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30