מחפשים חשמלאי מוסמך ואמין במחירים משתלמים?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

מחפשים חשמלאי מוסמך ואמין במחירים משתלמים?

אצלנו בחשמל יהונתן, תוכלו לקבל סל שירותים מקצועיים, שיבוצעו על ידי חשמלאי מוסמך, מקצועי ומנוסה. השירותים שלנו כוללים טווח רחב של עבודות חשמל ואחזקת מבנים, ובכלל זה:

  • תכנון ופריסה של מערכות חשמל מתקדמות.
  • בדיקות חשמל.
  • התקנה ותחזוקה של מערכות סולאריות.
  • מכירה והשכרה של גנרטורים, כולל גנרטורים תעשייתיים.
  • מכירה והשכרה של מנופים.
  • ושירותים נוספים המבוצעים בסטנדרט ביצוע גבוה.

אם אתם מחפשים חשמלאי בנתיבות עם ניסיון רב וותק בתחום, חשמל יהונתן הוא הפתרון האידיאלי עבורכם. חשמלאי מקצועי עם המלצות מעשרות ומאות לקוחות מרוצים.

בדיקות חשמל מבצעים רק עם חשמלאי מוסמך – חשמל יהונתן

בדיקות חשמל מבצעים רק עם חשמלאי מוסמך – חשמל יהונתן

במסגרת השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו, אנו מספקים גם שירותי בדיקת חשמל – עבודה שבגלל המורכבות והרגישות שלה, חייבת להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך ובעל ניסיון רב.

המטרה המרכזית של בדיקת החשמל, היא בדיקת תקינות מערכת החשמל וזאת על מנת להבטיח את התאמתה לנדרש בחוק, לצרכים הספציפיים של משתמשי המבנה ולשמירה על ביטחונם של כלל מי שמאכלס אותו.

זוהי בדיקה שמתבצעת בתדירות של אחת לשנה וכאמור, היא יכולה להתבצע רק על ידי בודק מוסמך, מקצועי ואמין שנותן את אישורו בכתב, תוך ציון מספר הרישיון שלו, לכך שמערכות החשמל במבנה תקינות ועומדות בכל הדרישות הקבועות בחוק.

לרוב ביצוע הבדיקה נדרש על ידי חברות ביטוח, מכבי אש וגופים אחרים כמו וועדות תכנון מקומיות או לחלופין, ע"י משרד אדריכלים שמנהל עבור הלקוח שלו את תהליך בקשת היתר הבניה. הבדיקה נדרשת גם כחלק מתהליך הוצאת רישיון עסק. כשמדובר במבנים ציבוריים או בתי עסק, לרוב נדרשת גם בדיקה תרמוגרפית של לוח החשמל לאיתור ליקויים העלולים לגרום להתפרצות דליקות.

גם התקנה ותחזוקה של מערכות סולאריות מומלץ לעשות עם חשמלאי מוסמך

אולי לא ידעתם, אבל יש לכם נכס נדל"ני שיכול להכניס לכם הכנסה פסיבית: הגג שלכם שווה כסף. למה הכוונה? היום ניתן להקים על הגג מערכת סולארית שתניב לכם הכנסה קבועה מאספקת חשמל המופק מאנרגיית השמש. לאורך זמן ובזכות הקיץ הישראלי הארוך והחורף השמשי, זוהי יכולה להיות השקעה חכמה גם למשק בית פרטי, כאשר עלות ההקמה של "חווה סולארית", כמו שהיא נקראת בשפת העם, נעה בסביבות 50,000 ₪ כתלות בגודל הגג שלכם.

אם תרצו להתייעץ בנושא, אנו מזמינים אתכם לחייג אלינו וחשמלאי מוסמך ובעל ניסיון רב בהתקנת מערכות מסוג אלה, יספק לכם הסבר מעמיק על המערכת ואופן התקנתה. בהקשר זה כדאי לציין, כי בשנים האחרונות הבנקים (שמאמינים מאוד במערכות הללו), החלו להעניק הלוואות עזרה במימון ללקוחות המבקשים להקים מערכות סולאריות ובתנאים אטרקטיביים.

אם בעבר, חוות סולאריות היו מקובלות בעיקר על גגות ענק של משקים חקלאיים, היום גם כל בעל בית פרטי יכול לגרוף רווחים על ידי הפקת חשמל ותוך כך גם לשמור על הסביבה.

התקנת המערכת כדאית עבורכם, גם במידה ואתם לא צרכני חשמל גדולים, משום שהחשמל שהופק נמכר לחברת החשמל וזו מזכה אתכם על הרווחים. כך שבמקרה הכי גרוע תכסו את הוצאות החשמל שלכם ובמקרה הטוב תוכלו לייצר לעצמכם אמצעי של הכנסה פסיבית.

חשוב לזכור, שהגורם היחיד שמוסמך להתקין מערכות סולאריות מכל סוג שהוא הוא חשמלאי מוסמך המחזיק בתעודות הרלוונטיות.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30