לקראת שיפוץ מורכב? כל מה שאתם חייבים לדעת

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

רוצים לשפץ את הבית? לא יודעים איפה מתחילים? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל מה שחשוב לדעת על שיפוץ מורכב של הבית.

הגדירו את מטרות השיפוץ

אנחנו יכולים לתת לכם אין ספור טיפים מקצועיים על שיפוץ הבית, אך אין ספק שאם לא תגדירו מראש את מטרת השיפוץ, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתפזרים דיי מהר. כבר יצא לנו לשמוע על לא מעט לקוחות שהמטרה הראשונה שלהם הייתה לשפץ את חדר האמבטיה ומהר מאד מצאו את עצמם בתוך פרויקט של שיפוץ כולל של הבית. לכן, במידה ואתם לא רוצים לחרוג מהתקציב, שעליו נדבר מיד, הגדירו במדויק ומראש את מטרות השיפוץ.

הגדירו מסגרת תקציב

אחד השלבים החשובים ביותר לפני שנכנסים לפרויקט של שיפוץ מורכב בבית הוא הגדרה של מסגרת התקציב. כשאנחנו אומרים מסגרת תקציב, אנחנו מתכוונים לזה שאתם באמת צריכים לדעת מה התקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם להשקיע בשיפוץ הזה. כעת, כשיש לכם מסגרת ברורה כזו, אתם יכולים לוודא שאתם עומדים במטרות השיפוץ ולא חורגים מהן או מהתקציב. חשוב לציין, ללא מסגרת כזו אתם עלולים למצוא את עצמכם מהר מאד בתוך פרויקט שאתם לא יודעים איך אתם יוצאים ממנו.

קחו כמה הצעות מחיר

לפני שאתם סוגרים עם קבלן שיפוצים, אנחנו ממליצים לכם לקחת כמה הצעות מחיר ולא להסתפק בהצעת מחיר אחת. בניגוד להזמנת אינסטלטור 24/7 לתיקון תקלה בבית, כאן אתם נכנסים לפרויקט גדול שכולל עבודה מורכבת ועלויות לא קטנות של חומרים. לכן, קחו כמה הצעות מחיר והשוו ביניהן ולא פחות חשוב, סגרו רק עם קבלן שיפוצים שנותן לכם הצעת מחיר מפורטת ומקצועית, זה עשוי להעיד גם על המקצועיות שלו בעבודה.

סגרו רק עם קבלן שיפוצים מורשה

זה לא משנה איזה שיפוץ אתם עושים בבית, אך במקרים של שיפוץ מורכב אנחנו ממליצים לכם לבחור קבלן שיפוצים רשום בפנקס הקבלנים. במיוחד אם מדובר בשיפוץ גדול שכולל גם עבודות אינסטלציה, אנחנו ממליצים לכם לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום ומקצועי וכזה שיש מאחוריו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים. אחרת, סביר להניח שתצטרכו מהר מאד לחפש אינסטלטור 24/7 שיתקן את הליקויים של קבלן השיפוצים שלכם.

אל תשלמו את כל הסכום מראש

בניגוד לאינסטלטור 24/7 שמגיע לבצע אצלכם עבודה ואתם משלמים לו בסיומה, כאן העסק הוא קצת מורכב יותר. מדוע? מכיוון שברוב המקרים שיפוץ מורכב של הבית אורך המון זמן ואתם צריכים שיהיו לכם כלים לפיקוח על בעל המקצוע, גם על מנת שהעבודה תתבצע כמו שצריך וגם על מנת שהיא תסתיים בזמן. לכן, אנחנו ממליצים לכם לחלק את התשלום על העבודה לשלושה שלבים, מקדמה של 20% לפני העבודה, 50% נוספים במהלכה ואת 30% הנותרים אך ורק בסופה.

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30