לכל מטבח יש שיש: אילו סוגי שיש קיימים?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

צילום:freepik

משפצים את הבית ועושים מטבח חדש? מזל טוב. זה הזמן להיסגר על שיש שיקפיץ את העיצוב של המטבח שלכם צעד אחד קדימה.

אין ספק שבחירת שיש היא לא דבר פשוט, שכן השוק כיום מציע מגוון רחב מאד של סוגים, מי נפוץ יותר ומי פחות. אז על מנת שנוכל לעשות לכם סדר בבלגן, קבלו את סוגי השיש הנפוצים.

שיש קיסר

מדובר למעשה בשיש הנפוץ ביותר כיום עבור מטבחים, וכמו לכל שיש יש לו יתרונות וחסרונות. ראשית, מדובר בשיש המציע מגוון רחב מאד של דוגמאות, ולכם בתור צרכנים זה בטוח פרמטר חשוב. בנוסף, הוא נחשב לנוח מאד, חזק ואף עמיד בפני כתמים.

בזכות היתרונות הללו, החברות השונות מסוגלות להציע אותו ללקוחות באחריות לכל החיים, פרמטר שאין להקל בו ראש.

לצד היתרונות שמנינו, יש גם חיסרון אחד בולט והוא שלא ניתן להניח עליו סירים חמים, מפני שהוא לא עמיד בפני טמפרטורות גבוהות ופשוט עלול להיסדק.

שיש חברון

מדובר בשיש טבעי העשוי אבן גיר, שאיל אומרים, בשנים האחרונות קצת איבד מהפופולאריות שלו.  היתרון המרכזי שלו הוא שהוא נחשב לזול ביחס למתחרים. החיסרון שלו שהוא נחשב לפחות עמיד ונוטה לצבור כתמים כתוצאה משימוש בשמן ורטבים. לכן, תצטרכו ללטש אותו כל מספר שנים, על מנת לשמור על הברק שלו.

שיש קוריאן

שיש הקוריאן הוא למעשה שיש סינטטי ובתוך כל יש לו המון יתרונות שהופכים אותו למבוקש באופן יחסי. ראשית, הוא נחשב לעמיד בפני כתמים, בשל כושר הספיגה הנמוך שלו. ניתן לקבל אותו במגוון עיצובים ולחבר את לוחות השיש באופן שעין בלתי מזויינת לא תצליח להבחין בחיבורים.

באשר לחסרונות שלו, מדובר בשיש שלא עמיד במיוחד בפני שריטות ומחירו נחשב ליקר ביחס לחסרונות שציינו.

שיש סילסטון

גם שיש הסילסטון הוא למעשה משטח עבודה סינטטי והוא מזכיר מאד בתכונות שלו את שיש אבן הקיסר עליו התמקדנו בסעיף הראשון.

לשיש סיליסטון יש כושר ספיגה נמוך מאד, מה שאומר שהוא עמיד במיוחד בפני שריטות. בנוסף, הוא ניחן בהגנה אנטי בקטריאלית, יתרון משמעותי מאד. יתרון משמעותי נוסף הוא שרוב החברות, כמו תותח השיש למשל, מעניקות 5 שנות אחריות על השיש הזה.

באשר לחסרונות וממש כמו שיש הקיסר, מומלץ שלא להניח עליו כלים רותחים, שכן הוא לא כל כך עמיד בפני טמפרטורה גבוהה.

שיש דקטון

גם שיש דקטון הוא שיש סינטטי למטבח, שיש שמתחיל לתפוס פופולאריות רבה בקרב הלקוחות כיום. בדומה לסיליסטון, גם הדקטון מגיע עם הגנה אנטי בקטריאלית והוא למעשה עמיד לחלוטין בפני טמפרטורה גבוהה, מה שאומר שאתם תוכלו להניח עליו את הסירים החמים ללא חשש. בנוסף, הוא נחשב לשיש חזק ועמיד לאורך שנים.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30