כמה עולה צביעת דירה עם תצבע לי

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

צבע הוא דרך אפקטיבית להפליא לחדש את הבית. צביעת הקירות והתקרה מקנה לדירה מראה מרשים, ובמקרים רבים גם אופי ואפילו אישיות של ממש. למרות שלכאורה כל אחד וכל אחת יכולים לצבוע את הדירה שבה הם גרים בעצמם, בפועל מדובר במלאכה שגוזלת הרבה יותר זמן מכפי שנהוג לחשוב. בנוסף, רק צבעי מקצועי יכול לבטיח וגם לקיים שינוי אמיתי לטובה. במקרה כזה עולה כמובן השאלה מהי העלות של שירותי צביעת דירות – ובעמוד זה תמצאו תשובה מפורטת.

מחיר הצביעה בהתאם למספר החדרים

הפרמטר הראשון לצורך מתן הצעת מחיר עבור צביעת דירה הוא מספר החדרים. המשוואה פשוטה ומתבקשת: ככל שיש שטח גדול יותר לצבוע, כך העלות עולה. יחד עם זאת חשוב להדגיש שגם בדירות גדולות מאוד, המחיר של הצביעה לא גבוה מדי, ובוודאי שלא ביחס לתמורה המתקבלת.

בכל מקרה, המחיר ההתחלתי של צביעת דירת חדר או יחידת דיור הוא 400-500 ש"ח. דירת שני חדרים ניתן לצבוע תמורת כאלף ש"ח, ואילו עבור צביעה של דירה בת 3 חדרים יבקשו צבעים מקצועיים החל מ-1,500 ש"ח. כדי לצבוע דירות גדולות יותר מבקשות חברות בתחום החל מ-2,000 ש"ח וגם כשמדובר על וילה גדולה בעלת 2 מפלסים ומרתף המחיר יגיע לסך הכל 3,500-4,500 ש"ח.

עלות צביעת חדרים בודדים

במקרים שבהם אין צורך לצבוע את כל הדירה אלא רק חדר אחד – למשל חדר ילדים שרוצים לשנות את האופי שלו כי הילד גדל, או חדר רחצה שהתיישן – הצעת המחיר תהיה באופן טבעי נמוכה יותר. טווח המחירים המקובל לצביעה של חדר אחד הוא 250-750 ש"ח, כשהמנעד הרחב הוא תוצאה של חופש בחירה נרחב, כשבין השאר תוכלו להחליט להוסיף אפקט מעניין לאחד הקירות. כשביחד עם הקירות נצבעת גם התקרה המחיר יהיה קרוב יותר לטווח העליון, ועוד שיקול במתן הצעת המחיר הוא השאלה האם החדר ריק או שיש בו פריטים שונים (שמאריכים את זמן העבודה בגלל הצורך לשמור עליהם).

מחיר צביעת קיר חיצוני

חברה שמספקת שירות צביעת דירות תצבע עבורכם בשמחה גם קיר חיצוני. במקרה כזה הצעת המחיר היא פר מטר רבוע, כשטווח המחירים המקובל הוא 70 ש"ח למ"ר עד 130 ש"ח למ"ר. בדרך כלל הצביעה היא על בסיס שליכט צבעוני, ובמידת הצורך היא מתבצעת באמצעות סנפלינג.

מה כוללת המחיר של הצביעה?

במקרה של צביעת דירה עם חברת תצבע לי, אחת המובילות בתחום בארץ, העלות כוללת את הצבע הדרוש, ניקיון יסודי אחרי השלמת צביעת כל הקירות והתקרות ועוד קודם לכן ייעוץ מקצועי שיעזור לכם לבחור את הגוונים הנכונים ביותר לכל חלל (אם תרצו בכך, כמובן). מרכיב נוסף בשירות הוא טיפול בעובש אם ישנו בקירות – במקרה כזה אין טעם לצבוע לפני שמטפלים ביסודיות במפגע התברואתי והאסתטי.

המאמר באדיבות חברת תצבע לי – מומחים לצביעת דירות

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30