כמה עולה איתור נזילה עם מצלמה?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

נזילה עלולה לגרום לנזקים חמורים מאוד בכל בית. במיוחד עלולה להיווצר פגיעה של ממש אם מקור הנזילה לא מתגלה בזמן, והמים ממשיכים לחלחל אל הקיר או דרך התקרה, לערער את התשתיות החיוניות, לסכן פריטי רכוש אחרים ולגרום גם למפגע תברואתי. רטיבות, אסור לשכוח, מביאה איתה עובש – והעובש מגדיל את הסיכון ללקות במחלות של דרכי הנשימה ואפילו בסוגים שונים של סרטן.

איתור נזילות עם מצלמה טרמית הוא אחת השיטות היותר משוכללות לזהות את הגורם לבעיה, ואיתו את הפתרון הנכון. כל מי שזקוק לשירות רוצה מן הסתם לדעת גם מהי העלות שלו, וכאן בעמוד תמצאו תשובה לשאלה זו ולשאלות חשובות נוספות בהקשר של איתור מדויק של נזילות מים.

קרדיט:pixabay

לפי מה נקבע מחיר איתור של נזילות מים?

כדאי לדעת שהשירות שאותו אתם מחפשים הוא לאו דווקא איתור בעזרת מצלמה תרמית אלא פשוט איתור נזילה. הסיבה לכך פשוטה: מבחינתכם המטרה היא להבין מדוע מופיעים מים במקום שבו הם לא אמורים להופיע, והאמצעים שננקטים לשם כך פחות חשובים (כפי שלדוגמה בעל עסק שזקוק ללוגו חדש בודק את התוצאה שמוצגת לו, ולא בהכרח מתעניין בתוכנות שבעזרתן עובד המעצב הגרפי).

יחד עם זאת כן מומלץ לוודא שבהצעת המחיר שאתם מקבלים מפורטים האמצעים שבהם האינסטלטור מתעתד להשתמש. בדרך זו תוכלו לדעת עד כמה הוא מקצוען ומיומן, ובהתאם יצליח לספק לכם את המידע החיוני ולא יעכב עוד יותר את מציאת הפתרון.

עוד כדאי לדעת שגם גודל הדירה או שטח החדר אינם פקטור, מפני שהבדיקות הן נקודתיות באופיין וממוקדות מאוד. כן תיתכן תוספת מחיר במקרים מורכבים כמו למשל איתור נזילות מהגג וכשהגישה אל המקומות שבהם אמור להתבצע האיתור קשה.

טווח המחירים המקובל של איתורי נזילות מים

גם כשהאיתור מבוסס על מצלמה תרמית וגם כשהוא כולל שימוש באמצעים מתקדמים אחרים, עלות השירות נמצאת בדרך כלל בטווח שבין 1,000 ל-1,700 ש"ח. טווח מחירים זה מתייחס למקרים שבהם הנזילה היא ממוקד אחד, ואם יש שניים או יותר המחיר מתייקר ועשוי להגיע גם ל-2,500 ש"ח.

חשוב להדגיש שהמחיר מתייחס רק למצב שבו הנזילה אכן אותרה. אם למרות הציוד המשוכלל איש המקצוע שהגיע אליכם לא הצליח למצוא את מקור הדליפה של המים, אין סיבה לשלם את המחיר המלא – אלא על ביקור בלבד. בדרך כלל עלות ביקור היא 250-300 ש"ח.

מה עוד כולל השירות?

במרבית המקרים שירות איתור נזילות, עם או בלי מצלמה תרמית, כולל גם דוח מפורט שיכול לשמש את הלקוח למשל בבית משפט אם יש בכך צורך. הדוח כולל תמונות רלוונטיות וחוות דעת מקצועית, וכדאי לוודא שפריט זה מופיע בהצעת המחיר שאתם מקבלים ביחד עם פירוט האמצעים שבהם ייעשה שימוש.

המחיר לא כולל מיפוי של תוואי צנרת וכמובן גם לא את התיקון הנדרש – עבורו כדאי מאוד לבחור איש מקצוע מיומן כדי להבטיח פתרון נכון לטווח ארוך.

המאמר באדיבות אתר הראשון באיטום

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30