טיפים לצביעת דירה ששווים כסף

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

מתכוונים לצבוע את הבית ולא יודעים איך לעשות את זה? לפניכם מדריך שיעשה לכם סדר ויסייע לכם להגיע את התוצאות האופטימליות במחיר המינימאלי ולמי שחושב שכל מה שצריך כדי להגיע לתוצאות הרצויות הוא להשוות כמה הצעות מחיר, נכונה הפתעה וכפי שנדגים בשורות הבאות, הצעות מחיר בענף השירותים בכלל ובעבודות הצבע בפרט, מסתירים לעתים קרובות סעיפים שהמשמעות שלהם כסף – ולעתים אפילו הרבה.

123rf

כך תזמינו צבעי מומלץ

צביעה היא תהליך בלתי נפרד מדירות קיימות ובטח שבדירות חדשות שנבנו זה עתה אך כדי לצבוע באופן הנכון, חשוב לבחור בצבעי מומלץ ומקצועי. נכנסים לבית חדש? רוצים לצבוע את הדירה שאתם מתגוררים בה? כך תבחרו צבעי בדרך הנכונה.

רבים נוהגים לצבוע את הדירה בעצמם ולראייה, כמות הצבעים והמחלקות הגדולות ברשתות השיווק שמוכרות לכם את כל מה שצריך כדי להגיע לתוצאה המיוחלת – החל ממברשות ועד לגלילי קרטון וניילונים לכיסוי הרצפה, וכמובן צבעים מסוגים ומותגים שונים.

באופן כללי, העניין מאוד נגיש היום לכלל הציבור ובמקרים רבים, עבודה עצמית יכולה לחסוך את העלויות שקשורות בהזמנת בעל מקצוע אך יחד עם זאת, כל עוד מדובר בעבודה שהיא מעבר לצביעת חדר עם קירות במצב סביר, הזמנת צבעי יכולה להיות חלופה מומלצת.

הסיבות לכך הן:

  1. ימי חופש מהעבודה שווים כסף כך שאם אתם מתכוונים לקחת ימי חופש, צריך לשקלל את זה בחשבון.
  2. עבודות מורכבות דורשות ידע מקצועי, ניסיון וכוח פיזי. עבודה מורכבת לצורך ההמחשה לא חייבת להיות אומנותית אלא יכולה לבוא לידי ביטוי בריבוי תיקונים והחלקת קירות. אם שלושת האלמנטים עומדים לצדכם, כדאי לצבוע לבד אך אם לא, אתם עשויים להסתבך עם משהו לא מוכר שבסופו תהיו מותשים והתוצאות לא משביעות רצון.
  3. ישנו כלל שאומר שככל שהבית גדול יותר, כך המחיר לצביעת מטר יורד – דבר שהופך הזמנה של בעל מקצוע לכדאית יותר ביחס לעבודות קטנות.

הזמנת צבעי

אם בחרתם להזמין צבעי, כדאי שתעשו את זה כמו שצריך מפני שבחירה נבונה הולכת לעלות לכם פחות (כן, שמעתם נכון) והתוצאות שתקבלו יהיו ברמה גבוהה.

כדי להבין איך כל זה יכול להיות, חשוב להסביר תחילה כיצד מצופה מבעל מקצוע לעבוד ואילו שאלות לשאול.

שירות זה יותר מביטוי

כולם אומרים שהם נותנים לכם שירות טוב אך למה בכלל אנו מתכוונים? לשמחתנו, בצביעת דירות זה עניין מאוד מדיד ובעוד שמרבית בעלי המקצוע יבצעו את העבודה באופן טוב, יש כאלה שיתנו לכם אקסטרה שירות. לדוגמה מומלץ להזמין צבעי שמסדר ומנקה בלי תוספת תשלום.

חשבו על הזמן והעבודה שהשירות הזה יכול לחסוך לכם. מדובר כאן בשעות של סידור לפני וניקיון בסיום הצביעה ואם נשקלל גם את הניילונים לכיסוי הרהיטים וגלילי קרטון לכיסוי הרצפה, כבר נגיע למחירים משמעותיים.

לאור הנתונים האלה, האם שווה להתפשר על צבעי זול יותר ב-100 שקלים או לשכור מישהו שעושה עבורכם את העבודה מההתחלה ועד הסוף? התשובה די ברורה, רק צריך לשאול את השאלות הנכונות כשמשווים צבעים.

מקצועיות מול רווחיות

מקצועיות מול רווחיות כוללת בתוכה מגוון פעולות ותהליכים שהמשמעות שלהם יותר זמן עבודה או יותר כסף לבעל המקצוע.

הכוונה מאוד פשוטה ובאה לידי ביטוי במקרים הבאים:

  1. אופן הצביעה של הצבעי

הדרישה היא לצבוע כל קיר בשתי שכבות של צבע לפחות. בנוסף, יש לעשות את זה לאחר שהקירות תוקנו והוחלקו. יש פה תהליך ממושך שיכול לקחת שעות ואפילו ימים אם מתחשבים גם בזמני הייבוש של הצבע והשפכטל.

מה עושה צבעי שרוצה לחסוך את הזמן הזה ולהפוך את העבודה ליותר משתלמת גם במחיר זול? ממציא שיטות שנועדו לקצר את התהליך ובכלל זה צביעה בשכבה אחת, אי שימוש בצבעי יסוד כשיש בכך צורך ואפילו תיקונים בסיום הצביעה במקום בתחילה.

כל הפעולות האלה אינן מומלצות ופוגעות באיכות ועמידות הצביעה.

  • צבעים מסוגים שונים

צבעים איכותיים עולים יותר מצבעים פחות מומלצים ובעלי מקצוע מסויימים יעדיפו לעתים לחסוך את ההפרש ולבצע עבודות צבע עם חומרי גלם פחות מומלצים.

כמה עולה להזמין צבעי?

המחיר של הזמנת צבעי נעה בין כמה מאות שקלים לעבודות קטנות ובצביעת דירה ממוצעת, בסביבות ה- 2,000 ₪ עד 3,500 ₪ כשככל שהדירה יותר גדולה, כך המחיר מטפס.

שימו לב שיש גורמים נוספים שמשפיעים על המחיר ובכלל זה מצב הקירות, האם צריך לצבוע את התקרה והאם הדירה ריקה.

למי שרוצה להוזיל את העלויות, מומלץ לצבוע את הדירה טרם הכניסה אליה, אם העניין מתאפשר כמובן.

מומלץ להשוות 3 הצעות מחיר של צבעים שונים תוך הקפדה על בדיקת הצבע שמשתמשים בו, שיטת העבודה וכמובן השירות שעליו הרחבנו בתחילה.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30