חברת שיש דקטון

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

המטבח בבית הוא החלל הדומיננטי והייחודי של הבית בו מארחים חברים, משפחה לבישולים ואף משתפים את הילדים בבישול והאפייה בו. לכן, חשוב מאוד לבחור משטח עבודה שיתאים לחלל המטבח ולעיצוב הבית.

ישנם סוגים רבים של שיש והסוגים הכי נפוצים ומבוקשים הם: אבן קיסר, שיש גרניט, פורצלן, דקטון ועוד..

 

קצת על שיש דקטון..

שיש דקטון הוא משטח גרניט פורצלן עמיד בפני חום ומשמש כמשטח עבודה למטבח ולעיתים גם כחיפוי לקירות, מקלחות ואף בריכות. שיש הדקטון מיוצר בספרד וידוע כמשטח עבודה חזק ויציב במיוחד.

משטח שיש דקטון עמיד בפני טמפרטורות חום גבוהות כך שתוכלו להניח עליו סירים חמים שהרגע ירדו מהכיריים, עמידים בפני שריטות של כלים, עמידים בפני מים כך שניקוי שיש הדקטון נעשה בצורה פשוטה עם סמרטוט לח ושומר על מראה יוקרתי ואסתטי למשך תקופה ארוכה.

לעומת שיש אבן קיסר, את שיש הדקטון ניתן לנקות עם חומרים חזקים כמו מסיר שומנים ואקונומיקה ללא כל חשש שהשיש יהרס ויאבד מצבעו ואיכותו.

השיש שיש דקטון עמיד בפני טמפרטורות חום גבוהות, שחיקה, שריטות, כתמים ועוד..

בנוסף, את שיש הדקטון ניתן להתקין גם במטבחים חיצוניים במידה ויש לכם בית פרטי או גינה. שיש הדקטון עמיד בפני קרני UV כך שתוכלו ליהנות ממטבח חיצוני מדהים ביופיו ללא כל חשש ששיש הדקטון יחליף את צבעו. השיש עמיד בפני מזג אוויר קיצוני כך שאין לכם מה לחשוש לגביו כשיש גשמים חזקים בחורף או בשמש הקורנת בקיץ.

חברת שיש דקטון מציעה שיש שיתאים לכל עיצוב וסגנון בית שתרצו לפי טעמכם ותקציבכם. שיש זה גמיש מאוד בסגנונות שלו וניתן לעשות איתו המון צורות וסגנונות שרק תבחרו.

 

תמחור שיש הדקטון

שיש הדקטון הוא שיש עמיד וחזק במיוחד אבל יחד עם זאת, מחירו בהתאם. לעומת סוגים אחרים של משטחי עבודה, מחירו של שיש הדקטון קצת יותר גבוה אבל מבטיח לכם איכות של משטח שתוכלו ליהנות ממנו לשנים רבות.

השיש עמיד בפני המון דברים, הוא איכותי ועבה מאוד כך שתוכלו ליהנות מהמטבח שלכם לשנים רבות תמורת סכום קצת גבוה וכך תוכלו לארח חברים ומשפחה בביתכם וליהנות בצורה הכי טובה.

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30