חברת ניקוי ספות בזול

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

חברת ניקיון מציעה ללקוח שירות של ניקיון הבית במחירים מוזלים ונוחים לכל כיס. חברת הניקיון מנקה את הבית החל מהדברים הקטנים כמו ארונות, מגירות ועד לרהיטים היקרים שקניתם במיטב כספכם כמו ספות, כורסאות ומזרונים.

הסלון הוא חלק מרכזי מחלל הבית, הנראות והדבר הראשון שרואים כאשר נכנסים לבית ולכן חשוב לשמור עליו נקי ומסודר. בימים אלו שלפני חג הפסח משפחות רבות התחילו במסע הניקיונות לכבוד החג. הניקיונות האלה מתקיימים אחת לשנה לפחות ובמסגרת הניקיונות המשפחה דואגת לנקות את כל הבית.

כיום, ישנם חברות רבות שמציעות את עזרתם בניקיון הבית תמורת סכום סמלי. המשמעות היא שתוכלו ליהנות מבית נקי ומצוחצח תמורת סכום זול ובלי להתאמץ.

 

מה חברת הניקיון מציעה לכם?

חברת הניקיון מגיעה עד הבית ומציעה את שירותה תמורת סכום סמלי. במסגרת השירות שחברת הניקיונות מציעה, נכלל גם ניקוי ספות, כורסאות ומזרונים.

כידוע, ספות, כורסאות ומזרונים הם דבר יקר שלא מתחדש כל יום וקונים אותם אחת לכמה שנים. לפיכך, חברת הניקיון בזול מציעה את שירותה לנקות לכם את הספות תמורת סכום זול שמאפשר לכם שימוש בספות היקרות שקניתם ומאריכה את השימוש בו לעוד כמה שנים טובות.

כיום, ספות הן דבר ייחודי ומעוצב לפי התאמה אישית לבקשת הלקוח. בעקבות זאת, ללקוח חשוב מאוד לשמור על הפריט היקר ששילם ממיטב כספו וחברת הניקיון מציעה את שירותה לנקות לכם את הספות באופן מקצועי ויסודי.

הספות צוברות את מירב הלכלוכים כיוון שהן משרתות את כל בני הבית במהלך היום, בעיקר אם יש לכם ילדים קטנים שמלכלכים את הסלון בזמן הארוחה.

לא כל משפחה יכולה להרשות לעצמה פינת אוכלת מסודרת ולכן מעדיפה לתת לבני המשפחה לאכול בסלון מה שצובר לכלוך על הספה. חברת הניקיון תנקה לכם את הספות בצורה יסודית ומקצועית ללא כל חשש שהספה שלם תיפגם או תיהרס.

 

כמה יעלה לכם ניקיון הספה?

תמחור ניקוי ספה נמדד לפי כמות המושבים- כל 60 ס"מ נחשבים מושב. הספה מתומחרת לפי מספר המושבים שלה ולעיתים לוקחים יותר כסף על ספה שהכריות בהן נשלפות לעומת ספה שהכריות שלה אינן נשלפות ולוקחים עליה פחות. זאת בגלל שצריך לנקות את שני צידי הכריות. אבל אין מה לחשוש, ככל שתוסיפו יותר ספות- המחיר ישתלם יותר.

המשמעות היא שכאשר בעל מקצוע מגיע, הוא ייקח על הביקור סכום שהוא מינימום ולכן ישתלם לכם יותר להוסיף כמה שיותר ספות כדי "לכסות" את עלות הביקור. לדוגמה, לא ישתלם לשלוח לניקיון ספה אחת כאשר בעל המקצוע לוקח כמה מאות שקלים. 

לעיתים ניקיון ספות מעור יעלו יותר כיוון שסוג הספה שונה מספה רגילה שעשויה מבד וקלה יותר לניקוי.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30