החלקת בטון יבש

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

החלקת בטון היא תהליך המתבצע על ידי גיבושן של מספר פעולות, שבסופן התוצאה היא בטון חלק, מראה אסתטי, ובעל גימור מושלם. תהליך החלקת בטון ניתן לשינוי בהתאם לתוצאות הרצויות או נצרכות על ידינו, וניתן להתאימו ולשחק בו כפלסטלינה לפי צרכינו האישיים. כך, אם למשל ישנה באמתחתנו קרקע עם רצפת בטון יבש, ועלינו להחליקה, אנו יכולים לעשות כן. אנו יכולים לתקן אותנו בהתאם לרצונותינו. תהליך זה נקרא בכל הפשטות, החלקת בטון יבש.

תהליך החלקת בטון יבש יכול שיתבצע בכל מקום אנו חפצים. בין אם בית פרטי או דירה, משרד או קליניקה, כל חלל בו נחפוץ לבצע  שינוי ברצפת הבטון שלו. כמו כן ואף בעיקר עבור שימושים תעשייתיים ומסחריים כמו משטחים ושטחים באזורי תעשיה ומסחר.

אם חשקה נפשכם בתקיון, שיפור או שינוי רצפת הבטון שלכם, תהליך החלקת בטון יבש הוא בדיוק אבל בדיוק בשבילכם. בעזרת השקעת משאבי כסף שאיננה גבוהה מדי, והשקעת זמן שאיננה רבה כפי שנהוג לחשוב- תשיגו שינוי מהותי עבור ריצופכם. והתוצאה היא תוצאה של גימור מדהים וחלק, ונדמה כאילו מעולם לא היה כאן בטון יבש קודם לכן.

פתרון ריצוף בעל מעלות מהשורה הראשונה

רצפת בטון מוחלק תיצור למעשה מהמשטח היבש- משטח חלק יותר, אטום ונעים למגע. לא כל שכן כמובן אסתטי ויפה מאד למראה. תהליך החלקת בטון מתבצע באופן מיוחד על ידי שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. לכן בהתאם התוצאה תהא איכותית ועמידה לטווח של שנים רבות קדימה.

תהליך החלקת בטון יבש מתבצע באמצעות החומרים האיכותיים ביותר, כאמור. בראשם, בטון כמובן, ועוד כהנה וכהנה חומרי גלם לשימושם של הקבלן ועובדיו. זאת על מנת להגיע לתוצאה הרצויה, שיפור ושינוי פני ריצוף ביתנו או משרדנו וכדומה.

תכונותיו של הבטון הן אלו המאפשרות את ביצוע תהליך החלקת הבטון היבש, שהרי אין מדובר בעניין של מה בכך. הבטון היבש לשכעצמו הוא חומר חזק, ולכן יש צורך בחומר חזק וידיים עובדות טובות מאד על מנת לבצע את תהליך החלקת הבטון היבש על הצד הטוב ביותר.

אחת מתכונותיו של הבטון היא עמידותו, שבמקרה של תהליך החלקת הבטון היבש תכונה זו היא המעלה הגדולה ביותר לצד חסרון גדול. שהרי עלינו לבצע תהליך שינוי ושיפור. ועם זאת, היתרונות לחלוטין עולים על החסרונות ותהליך החלקת הבטון היבש תמיד איננו מאכזב ונותן את התוצאה היפה ביותר.

ואכן, תכונת עמידותו של הבטון תמיד מתגבשת כיעילה והאמינה ביותר שאפשר לבקש. היא שומרת על הקרקע, מחליקה את המרקם היבש, ויוצרת מרקם חלק ונעים שאי אפשר לזהות שהיה יבש כמה ימים קודם לכן.

תהליך החלקת הבטון היבש נועד גם עבור מי שעל הדרך מבקש גם לשנות את עיצובו של הבטון. והיא יכולה מענה גם על צורך זה. ניתן לבצע באמצעות פעולת החלקת הבטון היבש שילובי צבעים וכך שינוי של פיגמנט הבטון הקיים היבש. ולהשיג, למעשה, שתי ציפורים במכה אחת. גם שיפורו של מרקם הבטון מיבש לחלק, מבריק ומרשים. וגם שינוי עיצובו והנאה מתפוקה ותמורה אסתטית מדויקת לכל הדעות.

תכונה חשובה נוספת למען הצלחת תהליך החלקת הבטון היא היא תכונת האלסטיות של הבטון כחומר גלם. בזכות תכונה זו, ניתן לעשות שימושים שונים ומשונים, להפוך, לשנות ולתקן, וממש להתפרע בגזרת השינוי והשיפור. במקצה זה, גם התפתחותה של הטכנולוגיה עוזרת לא פחות, והיא מאפשרת ביצוע הפעולה באופן קל יותר, יעיל יותר ונעים יותר עבור הקבלן, עובדיו ועבור הלקוח. כל זאת, לצד היתרונות המדהימים האחרים של תוצאת גימור לא פחות ממושלמת, ומבלי להוריד מן הרמה כלל וכלל.

Money, money, money– עלות מול תועלת בביצוע החלקת בטון יבש

נדמה כי עלויותיו של תהליך החלקת בטון יבש יכול שיהיו יקרות למדי. שהרי חומרי הגלם, תחזוקת עבודת הבנייה, התשלום לעובדים ולקבלן נשמעים בגדר פרויקט ענק. ועם זאת, תשמחו לדעת כי העלויות אינן גבוהות כלל וכלל כמו שנהוג לחשוב.

תחילה, נדון בעלויות לכשעצמן, בהשוואה כמובן לתהליכי ופעולות ריצוף אחרים. בהשוואה זו, תהליך החלקת הבטון איננו זול לכשעצמו. אך באופן יחסי לכל שאר הדרכים להגיע לתוצאה הרצויה- היא רצפת בטון חלקה ומשופרת מן הבטון היבש הקודם, היא איננה תהליך יקר כלל וכלל.

מבחינת סקר העלויות הלוקח בחשבון את מגוון אפשרויות הריצוף האפשריות, נראה גם כי זמן העבודה בריצוף קרמיקה למשל, עולה בהרבה על זמן הריצוף בבטון. נתון זה למעשה נובע מן העובדה שחומר הגלם קשה ואיננו ניתן למשחק. ולכן, יש לבצע חישוב מדויק, להשתמש בחומרים מדויקים וישנו צורך בהמון זמן עבודה. וכמובן, שזמן עבודה הוא משאב חשוב ויקר עבורנו מאד, והוא מייקר בכמות גבוהה מאד את התהליך ואת התמורה המשולמת על ידי הלקוח בטווח הארוך.

לכן, חשוב שההסתכלות על עלויות ומחירים בקטגוריית הבנייה תהיה לכל הפרויקט, ולא בנקודה הספציפית הנוכחית. חישוב שאיננו נכון עלול לגרור עלויות נוספות, וחבל שכך.

נתון נוסף חשוב ואף מאד, הוא העלויות לטווח של שנים רבות קדימה. הרבה הרבה לאחר שאנו מסיימים לבצע את הפרויקט. בעוד שנים רבות קדימה, חשוב לנו שתהליך החלקת הבטון היבש ישמר עבורנו את התוצאה. כאשר אנו נזקקים לבצע שינויים נוספים, שיפורים או תיקונים, אנו בהכרח מוציאים עוד משאבים- היינו זמן, כסף וכדומה. ואילו, כאשר אנו משקיעים פעם אחת בפרויקט אחד, שנותן תוצאה אחת מושלמת, אנו עושים זאת פעם אחת- ולתמיד.

לכן, במשחק של עלות מול תועלת, אין ספק כי תהליך החלקת בטון יבש מנצח את השיטה והתמורה מקדשת את האמצעים. התועלת רבה מאד שכן הקרקע נראית מדהים. נהדר. וכן, העלות היחסית סבירה ומתונה, ומעניקה לנו שקט נפשי לשנים רבות קדימה.

 

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30