הובלה ואחסנה בעקבות שיפוץ

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

שיפוץ דירה עם קבלן מיומן משדרג את הערך שלה באופן משמעותי. בנוסף, נהנים בני הבית מעלייה באיכות החיים בזכות התאמת החללים השונים לצרכים העכשוויים, חידוש התשתיות החיוניות וריענון המראה של הסלון, המטבח, חדר הרחצה וחדרי השינה. אחת הדאגות העיקריות לקראת השיפוץ, ובפרט כשמדובר על פרויקט מקיף, היא לתכולת הדירה. מצד אחד הרהיטים עלולים להפריע לעובדים לבצע את כל הפעולות הנדרשות ולהאט את קצב העבודות, ומצד שני גם אנשי המקצוע המיומנים ביותר עלולים ברגע אחד של היסח הדעת להזיק לפריטים השונים שיש בבית. הפתרון המומלץ הוא אחסון, וכמובן שחשוב לעשות זאת נכון.

קרדיט:depositphotos

מה כדאי לאחסן לפני שמתחילים את השיפוץ?

חלק בלתי נפרד מתכנון השיפוץ הוא עריכת רשימה של כל הפריטים שיש בבית – וקבלת החלטה מושכלת לגביהם. מאוד ייתכן שישנם רהיטים או חפצים אחרים שכלל לא תזדקקו להם אחרי השינוי המשמעותי, ואותם כדאי פשוט לנסות למכור או לתרום לנזקקים. את אלה שכבר אינם שמישים תוכלו לזרוק לאתרי פסולת מתאימים כחלק מהשיפוץ.

את התכולה שכן תרצו לשמור אצלכם יש לחלק לשתי קבוצות: פריטים שמבחינתכם הם חובה, כלומר כאלה שאי אפשר להוציא מהבית כדי לא לשבש יתר על המידה את השגרה, ואלה שאינם עד כדי כך חיוניים ומצד שני עלולים לשבש את השיפוץ – ולכן יישלחו לאחסון.

תכנון מסודר ומחושב יבטיח מינימום פגיעה בשגרה ומצד שני שמירה על הרכוש היקר ללבכם, ועוד דגש חשוב הוא להפקיד את העברת החפצים בידי חברת הובלות מקצועית שמתנהלת במיומנות ובזהירות מרבית.

מהו גודל המחסן הדרוש לכם?

בדרך כלל חללים לאחסון תכולת דירה מוצעים לפי נפח. יחידת המידה היא קוב, כשקוב אחד הוא אלף ליטר או 1 מטר מעוקב. אם למשל גודל המחסן הוא 3 מטר על 3 מטר על 2 מטר, הנפח שלו הוא 18 קוב. אחסון תכולת דירה של 2-3 חדרים דורש בדרך כלל 15-20 קוב, אבל אם אתם לא מוציאים את כל התכולה מן הסתם תזדקקו לנפח קטן יותר. בכל מקרה לקראת הובלה ואחסנה לפני השיפוץ תוכלו פשוט ליצור קשר עם חברה שמציעה פתרונות אחסון ולהתייעץ עם אנשי הצוות שמן הסתם מנוסים בביצוע החישוב הדרוש. מומלץ לבחור במקום שמציע מגוון רחב של חללי אחסון, בנפחים שונים, כך שתוכלו לדעת בוודאות שקיבלתם את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

איך לצמצם את עלות האחסון וההובלה?

במקרים רבים ניתן לקבל הצעת מחיר משולבת – בעיקר ע"י מובילים מומלצים שידאגו עבורכם גם לשירות האחסון – וכך להוזיל את העלות. לפעמים מחסן מרוחק מציע מחיר אטרקטיבי מבלי לייקר יתר על המידה את עלות ההובלה, וגם זו דרך טובה לצמצם עלויות.

בכל מקרה כדאי לוודא שהמחסן מוגן היטב מפני פורצים, מפני פגעי מזג אוויר וגם מפני חרקים שעלולים להיות מזיקים או מכרסמים. ביטוח הוא חלק בלתי נפרד משירות האחסון, וגם הוא עוזר לכם להיפרד מהרכוש שלכם בזמן השיפוץ בראש שקט.

המאמר באדיבות חברת הובלות באביב: https://www.aviv-moving.co.il

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30