הדברת פשפשים אחרי שיפוץ: כל מה שחשוב לדעת

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

חוששים שיש לכם פשפשים בבית? במאמר הבא נסביר מה זה פשפש, איך נדע שיש לנו פשפשים בבית ואיך מדביר מקצועי ידביר את הפשפשים?

מה זה פשפש?

רוב הלקוחות נוטים להתבלבל בין פשפשים לפרעושים, אך חשוב לציין שמדובר במזיק אחר לגמרי. בניגוד לפרעושים, לפשפשים יש מחושים רזים הכוללים 4-5 מפרקים וכן חדק עם 3- 4 מפרקים דנמא מתחת לגוף שלהם ואינו נמצא בשימוש.

לרגליים של הפשפשים יש 2-3 מפרקים והכנפיים נמצאות בחלקו האחורי שלהם. אגב, בניגוד למזיקים אחרים, בקרב הפשפשים הכנפיים מונחות האחת על גבי השנייה ויוצרות צורה בדומה לאות x באנגלית.

בניגוד לפרעושים, הפשפשים לא תוקפים בעלי חיים ולא מהווים כל סכנה לכלבים וחתולים. אולם, לאור העובדה שהם נוטים להתרבות במהירות, מדובר במטרד קשה מאד אם לא מטפלים בו במהירות.

באופן כללי הפשפשים ניזונים מדם, וברוב המקרים מדובר בדם שאותו הם מוצצים מהפבני האדם. בתום מציצת הסם הם נעים במהירות ומקפידים לברוח המקום, על מנת להימנע מפגיעה שעלולה להיגרם כתוצאה מגירוד שלנו את המקום שנפגע.

איך תדעו שיש לכם פשפשים?

כפי דציינו, הפשפשים ניזונים ברוב המקרים מדם שהם מוצצים מבני אדם. לכן, במידה וזיהיתם על העור שלכם עקיצות אדומות וצורבות באזור הבטן או הגב, סביר להניח שיש לכם פשפשים בבית.

במצב כזה, עליכם להזמין מיד הדברת פשפשים על מנת לבצע ריסוס נגד פשפשים. זכרו, לפשפשים יש נטייה לנוע במהירות ולחמוק מכל סכנה שעלולה לצוץ בדרך. בנוסף, תוכלו לזהות אותם באמצעות כתמי דם על גבי בסדינים שלכם. לכן, במידה ולא תזמינו ריסוס, הפשפשים עלולים להתפשט בבית ולמצוא מקומות מסתור נוחים.

חשוב לציין – לפשפשים יש נטייה להטיל ביצים חדשות מיד לאחר שהם מוצצים לכם את הדם. בכל הטלה הפשפש מסוגל להטיל מאות ביצים שמהם יצאו זחלים בצבע שקוף. זחלים אלה יתחילו מיד גם הם בחיפוש חומרי מזון אורגניים שאותם הם יצרכו, עד שיגדלו ויהיו מוכנים מספיק על מנת למצוץ לכם את הדם.

איך מדבירים פשפשים?

למרות שנדיר מאד לפגוש פשפשים בבית, תוכלו למצוא אותם בדרך כלל ברהיטים ובריפודי המיטות. מדובר בשני מיקומים אטרקטיביים עבור הפשפשים, שכן שם הם יכולים למצוא בקלות את מאגרי המזון שלהם וכן מקום מסתור מצויין להטלת הביצים שלהם.

מכיוון שלפשפשים אין יכולת להשתמש בכנפיים דלהם ולעוף, הם מצליחים לשרוד באמצעות היכולת שלהם לנוע במהירות ולברוח מכל מקור סכנה דעשונ לגרום למותם.

מדביר מקצועי יבצע הכנה מקדימה וירים את כל החפצים מהרצפה, שכן במהל העבודה הוא יבצע ריסוס במקומות הנמוכים בדירה. מכיוון שלפשפש יש נטייה להסתתר במקומות צרים שקשה מאד להגיע אליהם, המדביר יצטרך לפזר רעלים במקומות אלה. בנוסף, הוא יסרוק את הבית בצורה יסודית באמצעות פנס עוצמתי במיוחד וישקול שימוש באבוקות עשן שיבריחו את הפשפשים.

קחו בחשבון, הפשפשים הם מזיק עיקש מאד וקשה להדברה, כך שסביר להניח שהמדביר לא יוכל להסתפק בביקור אחד על מנת להשלים את העבודה.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30