בוחרים נכון: טיפים לבחירת עורך דין מקרקעין

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

צילום:freepik

עומדים לעשות את אחת העסקאות הגדולות והמרגשות בחיים שלכם? מזל טוב, הגעתם למקום הנכון. על מנת שתוכלו להגשים את החלום שלכם בראש שקט, קבלו את כל הטיפים לבחירת עורך דין מקרקעין.

מתי תצטרכו לפנות לעורך דין מקרקעין?

המקרים הנפוצים בהם תצטרכו לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין הם לפני מכירת דירה, רכישת דירה יד 2 או מקבלן ועסקאות תמ"א.

אחרי הכל, מדובר באחת מהעסקאות הגדולות והמרגשות בחיים שלכם וסביר להניח שתרצו לידכם דמות מקצועית שתלווה אתכם בתהליך ותאפשר לכם לישון בשקט בלילה.

מה תפקידו של עורך הדין?

בסופו של דבר התפקיד של עורך הדין יהיה לדאוג אך ורק לכם ולאינטרסים שלכם בעסקה. הוא יבצע עבורכם את כל הבדיקות הנדרשות, יבדוק בבעלות מי הקרקע של הנכס, האם יש חלילה הערות אזהרה על הקרקע הזו ועוד.

בנוסף, מתוקף תפקידו לנהל בשמכם את המשא ומתן על רכישת הנכס וילווה אתכם לאורך כל הדרך של העסקה, החל מהפגישה על חתימת החוזה ועד לרישום בגורמים הרלוונטיים, כמו בטאבו לדוגמה.

כך תבחרו עורך דין אמין

לפני שאתם ממהרים לבחור את עורך הדין הראשון שעולה לכם בגוגל, ודאו שמדובר בעורך דין במתמחה בתחום המקרקעין בלבד, שיכיר את כל הפרטים הקטנים והדקויות, שכן כל טעות יכולה להיות קריטית.

בנוסף, הימנעו מעורכי דין שמציעים לכם את השירות שלהם תמורת מחיר זול. האמינו לנו, לא כל הנוצץ זהב ולעיתים תוכלו ליפול על עורך דין שפשוט מעדיף לעבוד בכמויות גדולות יותר של תיקים וזה עלול לבוא על חשבון האיכות.

זה לא משנה אם אתם צריכים עורך דין מקרקעין בחיפה או כל מקום אחר בארץ, בחרו עורך דין מנוסה ואל תתביישו לשאול אותו כמה זמן הוא עוסק בתחום, באילו תיקים הוא הצליח ולא פחות חשוב, באילו תיקים פחות.

בקשו ממנו להפנות אתכם ללקוחות קודמים שלו, על מנת לקבל המלצות או דיס המלצות. אחרי הכל, אין כמו ניסיון אישי על מנת להעיד על היכולות המקצועיות של עורך הדין.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30