איך מקבלים היתרי בניה ולמה לא כדאי לעבור את התהליך לבד

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

 

אם גם אתם רוצים לעשות שיפוץ כזה או אחר בבית שלכם, אנחנו רוצים קודם כל לאחל לכם בהצלחה. תהליך של שיפוץ הוא תהליך ארוך, מורכב, אבל כזה שבסופו תרגישו טוב יותר במרחב הפרטי שלכם, תופעה שאנחנו מברכים עליה כמובן ושמחים לראות אותה מתרחשת אצל עוד ועוד ישראלים בכל רחבי הארץ.

אבל, כולנו יודעים, כי קבלה של היתרי בניה עלולה להיות מורכבת ולא פשוטה. אנחנו מדברים על תהליך בו יש לקבל אישור דרך הצינורות המורכבים של הבירוקרטיה הישראלית, זו  שמעולם לא הצטיינה ביעילות יתרה.

כמובן שלא נוכל להקיף את כל הנושא המורכב הזה במאמר קצר אחד. אבל אנחנו בהחלט יכולים להעלות כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם לא רק לקבל היתר בניה כי אם להבין האם אתם רוצים באמת ללכת לתהליך הזה לבד או שמא, אתם מעדיפים להיעזר באנשי מקצוע לטובת התהליך.


מה המשמעות של קבלת היתרי בניה

זה לא משנה אם אתם רוצים לקבל היתרי בניה כדי להקים מגרש כדורסל, לבנות עוד קומה לבית או להרחיב את המרפסת, כאשר אנחנו מדברים על היתרי בניה אנחנו בעצם מדברים על אישור המקיף את כל הארגונים השונים שמטרתם לשמור על הבריאות של כולנו.

מה זה אומר? כאשר אתם רוצים לקבל היתר בניה מהעירייה או מהמועצה המקומית, אתם צריכים לקבל אישור מהרבה מאוד גופים שונים. נמנה כאן רשימה קצרה של בעלי תפקידים כגון: חברת החשמל, כיבוי אש, רשות מקרקעי ישראל, קרן קיימת, תאגידי מים וביוב והיד עוד נטויה.

עליכם לזכור כמובן כי כל ארגון צריך לקבל מכם מידע ולהבין האם התכנון של המבנה עולה בקנה אחד עם התקנות של משרד הבינוי והשיכון, המשרד להגנת הסביבה, משרד האנרגיה וכן הלאה.


למה לעשות את זה לבד?

אחת הבעיות בקבלה של היתרי בניה קשורה בפרוצדורות המייחדות את המרחב הישראלי. כמו וועדות המתכנסות בימים מסוימים ולא בימים אחרים, אופן ניסוח זה או אחר המתאים למשרד ספציפי, הכרה במסמכים הנראים באופן מסוים וכן הלאה.

אין שום סיבה שהאדם הפרטי יכיר את רזי העולם הבירוקרטי הישראלי, כמו שלא כל אחד יכול להיות רופא בלי ללמוד את המקצוע לעומק. לכן, ההמלצה שלנו היא לא ללכת על התהליך לבד. כדי להיות בטוחים כי אכן תקבלו את האישורים הדרושים ללא כל תקלה, שווה להיעזר באנשי מקצוע מיומנים כמו עורכי דין לענייני נדל"ן, הנדסאים, אדריכלים וכיוצא באלו. אנשים שהתפקיד שלהם הוא להכיר את צינורות הבירוקרטיה הישראלית ולהתאים אותה לצרכים שלכם.

אם גם אתם צריכים היתרי בניה, אל תהססו. פנו עוד היום לאנשי מקצוע מיומנים שיעבדו לצידכם כל הדרך כדי שתוכלו גם אתם לקבל היתר בניה שישמש אתכם להרחבת הבית או בית העסק שלכם.

 

בשיתוף עם https://merubaim.co.il/

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30