קבלן אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אם אתם בתהליך של בניה או שיפוץ הבית, ודאי בדקתם אפשרות לשלב מוצרי אלומיניום כמו חלונות אלומיניום או דלתות מאלומיניום בעיצוב הבית ואולי חשבתם על שכירת קבלן אלומיניום.

קבלן אלומיניום – איך תעשו את הבחירה הנכונה ?

בפרויקטים של בניה שמשלבים עיצוב בעזרת מוצרי אלומיניום, מומלץ לשכור קבלן אלומיניום שיעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות.

קבלן האלומיניום הוא האדם שידע לכוון אתכם ואת האדריכל, לדוגמא, בתכנון השלד של המבנה, את הפתחים במבנה, כגון דלתות וחלונות, ואת עובי הקירות המתאים לשילוב מוצרי האלומיניום.

קבלו מספר תחומים חשובים שיש להתמקד בהם כדי לבחור את הקבלן הנכון.

קבלן אלומיניום – למה קבלן אלומיניום חשוב לפרויקט ?

פרויקט אלומיניום לא כולל רק את הפרופילים שמרכיבים את המוצר אלא עוד הרבה מרכיבים מסביב.

אם בחרתם, לדוגמא, להתקין חלונות בלגיים אלומיניום צריך לחשוב גם על סוג התריס, סוג המנוע וסוג הזכוכית שמתאימים לפרופיל שבחרתם ולמטרה שלשמה נועד החלון.

קבלן אלומיניום בעל ידע וניסיון יוכל לתת לכם פתרונות מקצועיים שיעזרו לכם לתכנן בצורה הטובה ביותר את השיפוץ ולאתר תקלות במבנה השלד שעלולות לגרום להוצאות מיותרות בהמשך.

קבלן אלומיניום – בדיקות רקע מקיפות

בדיקת רקע מקיפה של קבלן האלומיניום היא הכרחית כדי שלא תישארו ללא האלומיניום שהזמנתם וחיכיתם לו. העובדה שהקבלן מורשה אינה משמעותית כמו הניסיון והידע שלו, כי קבלנים מורשים יש הרבה בארץ. אל תסתמכו רק על המלצות של חברים ומשפחה, לכו בדקו באינטרנט אילו קבלני אלומיניום קיימים בשוק, את ההמלצות שלהם ואת העבודות שלהם בשטח.

קבלן אלומיניום – תחום התמחות רחב או ספציפי

הגדירו לעצמכם מראש מה כוללות תוכניות השיפוץ או הבניה שלכם בתחום האלומיניום. אם אתם מתכוונים לשלב מגוון של מוצרי אלומיניום, אפשר לקחת קבלן שמתמחה בכל המוצרים יחד, אבל לוודא שהעבודה שלו אכן מקצועית ומדויקת. אם אתם שמים דגש על מוצר מסויים, כמו לדוגמא חלונות או גדרות אלומיניום,  כדאי לקחת קבלן שמתמחה בתחומים הללו באופן ספציפי.

קבלן אלומיניום – מתי נכון לבקש הצעות מחיר ?

כדי לקבל הצעת מחיר מלאה ורצינית, אל תיגשו לקבלן לפני שיש בידיכם תוכניות ביצוע סופיות. במצב כזה, ברוב המקרים, תקבלו הצעת מחיר כוללת מאוד שלא יורדת לפרטים ואינה מייצגת את העלות האמיתית של העבודה. הצעת מחיר למפרט סופי תהיה מציאותית יותר מבחינת עלויות וגם תכלול פתרונות שאולי לא חשבתם עליהם.

קבלן אלומיניום – למי נפנה לקבל הצעת מחיר ?

עם המפרט הסופי עליכם לגשת לפחות לארבעה קבלני אלומיניום שונים, אבל להקפיד שהם זהים מבחינה מקצועית. השוואה בין הצעת מחיר שקיבלתם מקבלן מכרזים שעובד עצמאית לבין הצעת מחיר שקיבלתם מחברה גדולה לא תהיה נכונה ולא תעזור לכם לקבל תמונה מלאה ומציאותי על העלויות הצפויות. וודאו שאתם מקבלים הצעת מחיר מקבלנים מאותו תחום, ובאותה רמה מקצועית.

קבלן אלומיניום – השוואת מחירים

בכפוף לתוכניות הסופיות, הגדירו במדויק את היקף העבודה שאתם צריכים לבצע ואת המפרט של כל מוצרי האלומיניום השונים, החל מדלתות וידיות ועד חלונות, תריסים ומנועים. כאשר אתם יודעים מהם כל הרכיבים הדרושים לכם, אתם יכולים לקבל הצעת מחיר מפורטת שעונה על הדרישות שלכם ובכך למנוע הפתעות בהמשך הדרך. דרשו לקבל הצעת מחיר עם חלוקה לחומרים ולעבודה והשוו בין שלוש – ארבע הצעות מחיר לפחות.

קבלן אלומיניום – איכות עבודה

כמובן שיש לשים דגש גם על איכות, כיון שאחרי הכל, אתם אלה שצריכים לגור בבית בסיום הפרויקט. לכן, סכמו עם הקבלן מראש את כל הפרטים החשובים לכם, כמו עמידה בלוח זמנים, איכות מוצרי האלומיניום שאתם רוצים או החברה שאת מוצריה אתם רוצים בביתכם. לכו לאתרי בניה שבהם קבלן האלומיניום עובד ודברו עם העובדים ובעלי הבית לבדוק את העמידה בזמנים, טיב העבודה והשירות שהקבלן נותן.

קבלן אלומיניום – יתרונות נוספים

כשאתם בוחרים קבלן אלומיניום, בדקו אילו הכשרות נוספות יש לו. קבלני אלומיניום לרוב עוברים הכשרות נוספות מעבר לתחום האלומיניום, וייתכן וההכשרות הנוספות הללו עשויות לעזור לכם בפרויקט האישי שלכם. אל תתביישו לשאול.

קבלן מקצועי לאלומיניום – ממה צריך להיזהר!

ישנם קבלנים שמנסים להוזיל עלויות על חשבון איכות המוצרים שהם מזמינים, לכן מומלץ שתבדקו עם הקבלן, לפני תחילת העבודה, מהיכן הוא מזמין את האלומיניום.

מומלץ גם לא לשלם את כל סכומי הכסף בתחילת הפרויקט, למקרים בהם לא תהיו מרוצים מהעבודה או שקבלן האלומיניום פשט רגל לפני סיום הפרויקט.

בנוסף, שימו לב כי תעודת אחריות על מוצרי חברה, יכול לתת רק קבלן שמורשה מטעם החברה.

אלומיניום – לסיכום

הכנת שיעורי בית על פי השלבים שציינו עד כה, לפני בחירת קבלת אלומיניום, מבטיחה לכם שתעשו את הבחירה הנכונה. בחירת קבלן אלומיניום מקצועי ובעל ניסיון, שהוא לא בהכרח הזול ביותר, מבטיחה איכות חיים כמו שחלמתם עליה, עם מוצרי אלומיניום ברמה גבוהה ואיכותית. אל תתפשרו ולכו עם הלב והראש.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!