תוספת מרפסות בתל אביב והסביבה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

תוספת מרפסות בתל אביב לבניין קיים

תוספת מרפסות בתל אביבבניינים רבים בתל אביב מבצעים לאחרונה פרויקטים של תוספת מרפסות . העבודה יכולה להיעשות בשתי שיטות בניה: בבניה קונבנציונלית בעזרת יציקות בטון מזוין ובשיטת הבניה הקלה בעזרת קונסטרוקציית פלדה המיוצרת במפעל פלדה המתמחה בביצוע עבודות פלדה ובבניית מרפסות. ההבדל בין מרפסות בטון למרפסות פלדה הנו בסוג החומר ממנו בנויה המרפסת, שיטת הביצוע והתחזוקה שיש לבצע במרפסת במשך הביצוע, קבלן שיפוצים בתל אביב באזורים הקרובים לים מומלץ לבצע מרפסות בטון בשל נזקי הלחות והמליחות שבאויר שגורמים להיווצרות תהליכים קורוזיבים הפוגמים במרפסת ומסכנים את יציבותה וחוזקה של המרפסת התלויה.

יתרונות בתוספת מרפסות פלדה בתל אביב לבניין קיים בשיטת הבניה הקונבנציונלית מבטון

מרפסות הבנויות מבטון עמידות יותר לפגעי מזג האויר בסביבה לחה עם מליחות. חיבור של 2 חומרים זהים תמיד נכון יותר בשל התחברות טובה יותר ומקדמים התפשטות בחום וקור זהה ובכך נמנעים סדקים הנוצרים כתוצאה מהתכווצות והתרחבות הפלדה בחום ובקור. במרפסות בטון לא מורגשת תזוזה בהליכה על המרפסת בשונה מהפלדה, תוספת מרפסות בתל אביב. ישנו ניסיון רב בבניית מרפסות מבטון, לעומת מרפסות מפלדה שהינו חדש יחסית ולא כמו מרפסות מבטון שבנייתו נוסתה במשך מאות שנים. מרפסות בטון יושבות על ביסוס חדש ולא מעמיסות עומסים על המבנה , תוספת המרפסות מחזקת את המבנה. מרפסת הפלדה מעמיסות את משקלן על המבנה.

מרפסות פלדה בתל אביב

מרפסת פלדה היא כנראה התצורה הטובה ביותר להוספת מרפסת בבניין קיים, לבטח אם מדובר במקרה בו ישנה כוונה להוסיף מרפסת תלויה בקומה גבוהה שלא ניתן למתוח ממנה עמודי תמך לכיוון הקרקע. למרפסות פלדה ישנם מספר יתרונות מהותיים על פני מרפסות בטון, יתרונות שיכולים להכריע גם את גודל המרפסת שלכם ואת העיצוב שלה. בחיפוש אחרי הגורם המקצועי המתאים למשימה, זה לא מספיק למצוא איש שיפוצים שמציע לכאורה שירות הוספת והתקנה של מרפסות פלדה בתל אביב. מרפסת הוא רכיב בנייה שיש לו היבטים מורכבים מבחינת חשיפה לפגעי מזג אוויר כמו גם היבטים בטיחותיים ממדרגה ראשונה. את המשימה הזאת אתם רוצים להשאיר בידיים מקצועיות כדוגמת אלו של קבוצת עידן.

למה דווקא מרפסת פלדה?

תוספת מרפסות בתל אביבלמרפסת פלדה ישנם כאמור מספר יתרונות בולטים ומהותיים על פני מרפסות בטון ויתרונות אלה באים לידי ביטוי, לא רק אבל לבטח במקרה של הוספת מרפסת בבניין קיים ולבטח כאשר מדובר על מרפסת תלויה. היתרון הבולט ביותר הוא המשקל. מרפסת פלדה היא קלה יותר משמעותית ממרפסת בטון וכאשר מדובר על הוספה של מרפסת תלויה, למשקל המרפסת ישנה השפעה של ממש על השטח המקסימלי של המרפסת. ככל שהמרפסת תהיה כבדה יותר, כך היא תצטרך להיות גם קטנה יותר, בכדי לעמוד בתקנים ההנדסיים של חוזק מבני. מרפסות פלדה מאפשרות בנייה של מרפסות גדולות יותר בזכות יתרון המשקל שלהן, וכל זאת בנוסף לחוזק המבני הרב שלהן.

מרפסת פלדה היא גם מרפסת שקל יותר לבנות. את רכיבי המרפסת מייצרים במפעל פלדה ובשטח רק צריך להרכיב אותם ולבצע עבודות גמר שיעניקו למרפסת את המראה הקלאסי של מרפסת אבן. מרפסת בטון היא מרפסת שבונים באתר הלקוח מא' ועד ת' עם כל הלכלוך והרעש הכרוכים בכך ולאורך זמן רב יותר.

מי מבצע הוספה של מרפסות פלדה בתל אביב?

אז אחרי שהחלטתם שאתם בוחרים באופציית הפלדה, כעת נותר לכם למצוא גורם מקצועי שמתקין מרפסות פלדה בתל אביב ואפשר בהחלט להניח שישנם לא מעט אנשי שיפוצים שיתנדבו למשימה. אלא שאתם מבחינתכם רוצים לוודא שלצורך המשימה הזאת אתם מגייסים גורם מקצועי המתמחה בעולם המרפסות, בבניית מרפסות, בהוספת מרפסות, בשיפוץ מרפסות ובסגירת מרפסות, הן מרפסות תלויות והן מרפסות עמודים, הן מרפסות בטון והן מרפסות פלדה. רק גורם מקצועי שאוחז בידע המקיף של עולם המרפסות יוכל להבטיח לכם איטום מלא של המרפסת, יציבות וחוזק מבני מקסימלי, גמישות עיצובית מלאה על פי העדפותיכם וביצוע מושלם של המשימה ללא ליקויים בטיחותיים, אסתטיים או פונקציונליים.

קבוצת עידן מוכנה למשימה

קבוצת עידן מתמחה בביצוע מגוון רחב של עבודות בנייה במעטפת החיצונית של מבנים, ובכלל זה גם הוספת מרפסות פלדה בתל אביב. החברה מבצעת את כל רכיבי הפרויקט, החל מהבדיקה ההנדסית, דרך בניית תכנית הבנייה, הזמנת רכיבי המתכת, הוצאת היתרי בנייה כנדרש, בניית המרפסת בפועל, ביצוע כל עבודות האינסטלציה, האיטום, הריצוף, החיפוי, הצבע, הגמר, הניקוז, החשמל וכל עבודה אחרת כנדרש, הוספת מעקות בטיחות מעוצבים ועל פי הצורך גם בניית סגירת חורף או סגירה קבועה למרפסת, הכל בהתאם לרצון הלקוח ולתנאי היתר הבנייה. לקבוצת עידן צוות מקצועי המתמחה ספציפית בעולם המרפסות אשר יודע להעמיד לרשותכם את כל האפשרויות הקיימות בתחום, ולאפשר לכם לבחור את האפשרות המתאימה לכם ביותר ללא צורך להתפשר או לבצע מהלכים שאתם אינם שלמים איתם, רק בגלל שאיש מקצוע שלא מגיע מעולם זה אמר לכם כך.

יתרונות תוספת מרפסות בתל אביב לבניין קיים

העבודה נקייה יותר ללא יציקות בטון באתר. קצר ב20% מתהליך תוספת מרפסות בטון, תוספת מרפסות בתל אביב. גמישות תכנונית ללא צורך בעמודים שלעתים מונעים ביצוע הפרויקט במרפסות בטון.

כאשר בוחרים שיטת בניה למרפסות חשוב להתאים את שיטת הבניה למבנה הקיים, לעתים מומלץ להוסיף את המרפסות בשיטת בניה קונבנציונלית ולעתים בשיטת הבניה היבשה . כשר בוחנים את האפשרויות חשוב לבחון את האופציות מול אנשי מקצוע בקיעים ובעלי ניסיון בתכנון בתחום זה בביצוע מרפסות בשתי השיטות מכיוון וחברות המתמחות בשיטת בניה יחידה ינסו לשכנע את הדיירים לבצע בשיטת הבניה בה הם מתמחים והדיירים עלולים לקבל מוצר שאינו מתאים להם ומהווה סכנה למבנה הקיים תוספת מרפסות בתל אביב.

קבוצת עידן מתמחה בתוספת מרפסות בתל אביב בשתי שיטות הביצוע ,בעלת ניסיון רב בתכנון וביצוע מרפסות שמש ברחבי הארץ. לחברה מחלקה הנדסית עם מהנדסים אזרחיים המתמקצעים זה שנים בתחום תוספות הבניה ויודעים להתאים שיטת בניה לכל בניין . תוספת מרפסות בתל אביב לבניין קיים עם חברת עידן תבטיח לכם פרויקט איכותי ומקצועי.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30