שיש חברון לבית

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

אם אתם עוברים שיפוצים בבית שלכם או עברתם לדירה חדשה שיש חברון הוא השיש המתאים לכם. שיש חברון מתאפיין בעיקר בבתים חדשים או בבתים שעוברים שיפוצים.

שיש חברון הוא שיש שמקורו בישראל מהרי חברון ומתאים לריצוף פנים וריצוף חוץ, חיפוי קירות, מדרגות, ומצבות.

שיש חברון לבית הוא סוג של אבן גיר שניתן ללטש אותה ומהווה תחליף זול לשיש. שיש זה אינו שיש טבעי, הוא עובר תהליך של ליטוש ומביא אותו לתוצאה הסופית שלו.

שיש זה הוא לא באמת שיש והוא לא עשוי מאבן שיש, אך עשוי מאבן חזקה מאוד שבליטוש שלו מדמה את המראה של שיש.

 

יתרונות שיש חברון לבית

עמידות

שיש חברון הוא שיש חזק ועמיד, היא לא נסדקת או נשברת בקלות ולכן אין צורך להחליף אותה כל מספר שנים, היא מחזיקה מעמד גם עשרות שנים. דבר זה מקל על זוגות צעירים שאין ביכולתם לחדש את החיפוי בביתם בכל שנה, בעיקר אם יש להם ילדים קטנים שנוטים לשבור דברים בבית. בנוסף, שיש חברון עמיד בפני טמפרטורות של חום וקור וקל מאוד לניקוי. היתרונות האלה מקלים מאוד על השימוש במטבח שלכם במידה ותבחרו להתקין שיש חברון במטבח שלכם.

מחיר

בעבר, מחיר שיש החברון היה מחיר גבוה יחסית, אבל כיום ניתן למצוא שיש זה במחיר זול יותר בלי להתפשר על האיכות. מחיר שיש החברון זול יותר לעומת סוגי השיש האחרים בישראל.  האיכות של שיש חברון משתלם לעומת מחירו הנמוך וכך ניתן ליהנות משיש חזק, עמיד ואיכותי במחיר זול.

המחיר הנמוך של שיש חברון והאיכות שלו למשך שנים רבות, הוא מה שכל לקוח מחפש.

התאמה

שיש חברון מתאים גם למשטחי שיש למטבחים, והוא הפתרון המושלם אם אתם מחפשים איכות במחיר מוזל. השיש צריך להיות עמיד וחזק בפני שריטות וסדקים, ושיש חברון הוא הדבר המתאים למשטח השיש במטבח שלכם.

בסופו של דבר, הלקוח משקיע את מיטב כספו והוא רוצה ליהנות מאיכות גבוהה ושיש חברון הוא הדבר בשבילכם.

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30