שיקום מבנים מסחריים

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

מבנים מסחריים רבים הפכו לאבן דרך בכל מקום אבל נשכחו והוזנחו ויש לתקן זאת

מבנים מסחריים הם הפינה המוכרת בכל יישוב שרבים זוכרים כל חייהם, אבל לא שמים לב כמה הם הוזנחו עם השנים ונשכחו כמעט. המבנים האלה מוקמים בדרך כלל במקומות אטרקטיביים בלב היישוב והופכים למגנט לא רק לצורכי מסחר כי אם גם לבילויים ולהתכנסויות. עם הזמן, אנשם זנחו מעט את המקומות האלה ולכן כדאי מאוד לדאוג להחזיר אותם לזוהרם ולהדרם. אחת לכמה שנים חובה לשפץ ולחדש אותם גם למטרת בטיחות הציבור וגם כדי לשמר אותם ולשפר את תפקודם.

כמו כן, מבנים מסחריים רבים זקוקים לשיפוץ ולחידוש בהתאם לגידול האוכלוסין והפונקציות החדשות שאפשר להוסיף, כמו מסעדות ובתי קפה נוספים וחנויות חדשות. שיקום מבנים מסחריים הופך להיות פופולרי כדי להחזיר את החיים האורבניים למסלולם וכדי לתת תמריץ לאנשים לחזור ולבקר בהם במקום להסתגר בבתים ולהסתפק רק במסחר באינטרנט ובבילוי במדיה החברתית בלבד במקום לצאת לרחוב ולהתאוורר.

שיקום מבנים מסחריים

מה כולל שיפוץ מבנה?

אחת הבעיות העיקריות היא הזנחה ועזובה, כאשר הניקיון והתחזוקה סובלים הכי הרבה מכך. לכן, בשלב הראשון של פרויקט שיקום מבנים דואגים לנקות את הבניין וסביבתו כולל הפנים והחוץ. לא פעם מגלים שכאשר מנקים את הפיח הצבע מתרענן וצריך הרבה פחות. עם זאת, שטיפה בלחץ יכולה להסיר חלקים רופפים של טיח וצבע ולגלות בדיוק היכן צריך לשפר את התיקונים בקירות ובצבע.

טיפול בתשתיות

שטיפה וחישוף של כל מה שרופף וכבר אינו מחובר מגלים גם בדיוק היכן צריך לתקן תשתיות כמו ברזלים חשופים, צינורות שאינם מכוסים והחלפת כל מה שהחליד ואינו בטיחותי ויציב. כך שבמידה רבה שיפוץ וחידוש מבנים הם פעולה הכרחית גם למען בטיחות הציבור ושמירה על הבניין עצמו שלא יתערערו יסודותיו. בשלב זה מבצעים את כל העבודות להחלפת אלמנטים שהתנפחו מלחות והחלו להתפורר או שהחלודה איכלה אותם. מה שאפשר לטפל בו בחומרים המיוחדים לשקם משקמים.

קירות וסדקים

לאחר הטיפול בתשתיות וביסודות עוברים לטפל בקירות, בסדקים שנוצרו והתרחבו, בטכניקות שונות שכוללות מכשור וחומרים מתקדמים לשם כך. המומחים של החברה יודעים בדיוק מה לעשות בכל נקודה כדי לחזק את הקירות ולתקן אותם כדי למנוע נזק נוסף. זה כולל גם בטון וכל חומר אחר שבו בנו את המבנה. המטרה היא לא להסתפק בטיפול קוסמטי אלא גם בטיפול יסודי שיחזק את המבנה. אם יש צורך לעבות עמודים כדי לחזק את העמידות שלהם ולמנוע התפוררות, טיפול בנזקים שקרו כתוצאה מעליית מים מהקרקע דרך העמודים והברזלים, במיוחד בקומות הקרקע. זה בדיוק מה שקובע את מידת האיתנות של המבנה.

שיקום מבנה לטובת הציבור

כל מבנה מסחרי או ציבורי שמשוקם ומשופץ הוא למען האינטרס הציבורי לא פחות מאשר האינטרס של בעל הבניין עצמו. זה קשור לא רק לחשיבות של המבנה למרקם חיי הקהילה ולנראות שלו אלא גם לבטיחות הציבור. יש לזכור שהמבנים נבנו לפני עשרות שנים, חלקם לפני החוקים שמחייבים עמידות בפני רעידות אדמה ולכן השיקום כולל דאגה לעמידות המבנה והיציבות שלו. יחד עם החזית המשופרת שלו הרווח של כל פרויקט שיפוץ הוא כולו שלכם.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30