קבלן לשימור מבנים

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

קבלן לשימור מבניםבישראל ישנה מצוקת דיור אמתית המובילה לעליות מחירים דרסטיות, כך רבים מאזרחי ישראל אינם יכולים להרשות לעצמם לקנות דירה ובצר להם הם גרים בשכירות ומבזבזים על כך הון עתק. זוהי בעיה חמורה אשר צריך למצוא לה פתרון מחוץ לקופסא. לצד זאת אנחנו צריכים לזכור עובדה נוספת והיא שבישראל קיימים בניינים ישנים ביותר עם ערך היסטורי ניכר

קבלן לשימור מבנים

רבים מהבניינים הללו אינם ראויים למגורים וזאת בעיה פעמיים. ראשית, העובדה כי אנחנו לא שומרים על הבניינים הללו משמעה כי אנחנו פוגמים בזיכרון ההיסטורי שלנו ובמורשת היקרה שלנו ושנית מכיוון שאנחנו מפספסים המון בניינים אשר יכלו להיות ראויים למגורים ולהקל אפילו במקצת על מצוקת הדיור. אם נוסיף לקלחת את העובדה כי רבים מהבניינים הראויים הללו לשימור נמצאים במרכז הארץ נבין כי הבעיה היא עוד יותר כואבת ואקוטית. אז מה ניתן לעשות? יש לצאת בתכנית ארצית בכדי לשמר את הבניינים הללו ולפנות אל קבלן שימור מבנים אשר יבטיח כי נשמור על המורשת שלנו וגם נרוויח עוד אלפי דירות חדשות למגורים. זהו פרויקט שצריך להיות בעדיפות לאומית וטוב תעשה המדינה אם תמנה פרויקטור אשר יהיה אחראי על נושא זה ויקדם אותו מול רשויות התכנון והעיריות הרלבנטיות.

קבלן לשימור מבנים – האם כל קבלן יכול לעשות זאת?

אך שימו לב המצב לא כל כך פשוט כמו שאתם חושבים וזאת מן הסיבה שלא כל קבלן יכול להיות קבלן לשימור מבנים שיקום מבנים . הדבר דורש התמחות גדולה והבנה מקצועית באומנות השימור. כך לדוגמא החומרים בהם משתמשים בכדי לשמר מבנים הם שונים לחלוטין מאלו שעושים בהם שימוש בבנייה רגילה ועל הקבלן להכיר בכך ולהבין זאת. לא רק זאת אלא שהקבלן צריך לעבוד לפי התכנית המדויקת של האדריכל ולהקפיד הקפדה יתרה על בניה מדויקת ובהתאם לתכנית. כך אנחנו מבינים כי לא כל קבלן יכול לבצע את השימור ואנו צריכים לברור אותו בחכמה רבה.

קבלן לשימור מבנים – כיצד אדע כי הקבלן בו אני מעוניין אכן מתמחה בשימור?

לאור העובדה כי אנחנו צריכים לבחור קבלן לשימור מבנים המתמחה בכך ולא כל קבלן יכול לבצע זאת אנחנו צריכים לשאול כיצד נבחר קבלן אשר יבצע את התפקיד בצורה הטובה ביותר? התשובה היא שאנחנו צריכים לבחון פרויקטים קודמים של הקבלן ולראות האם היו בהם פרויקטים לשימור. כך נדע כי הקבלן יכול לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר וללא בעיות.

ישנם אזורים שלמים בארץ אשר מיועדים לשימור, המקומות בהם שיקום לשימור הוא נפוץ ביותר הם ירושלים, תל אביב וחיפה. בערים אלו ישנם מאות בניינים המיועדים לשימור ועליכם להכיר זאת. אם אתם עתידים לקנות בית באחת הערים הללו או נכס להשקעה כדאי לכם לבחון לעומק את התכניות ולראות האם אתם לא קונים בניין לשימור

שיקום מבנים לשימור

ברגע שבניין מוכרז ככזה המיועד לשימור הרי שהאופציות שלכם לגביו מתקטנות ועל כן הדבר צריך להתבטא גם במחיר הבניין. עליכם להבין גם כי שימור הוא עסק יקר ועל כן אתם צריכים לבחון לעומק האם אתם רוצים להיכנס להרפתקה הכוללת שימור. עליכם גם להבין כי לא כל קבלן יכול לבצע שימור ויש צורך במומחיות עצומה בכדי לבצע שימור ברמה גבוהה. רק קבלנים מעטים יכולים לבצע את השימור ואת זאת אתם חייבים לזכור מה שכמובן מוביל לכך כי המחיר של שירות זה מתייקר. עם זאת, יש לציין כי הביקוש לבניינים משומרים הוא גדול ביותר ורבים רוצים להתגורר בבניין לשימור מכיוון שכך הם מרגישים מחוברים להיסטוריה ומכיוון שבניינים אלו נחשבים לאיכותיים במיוחד. על כן לעתים שיקום מבנים לשימור הינו משתלם וכדאי לכם לשקול בחיוב להשקיע בבניין לשימור ולשפץ אותו.

שיקום מבנים לשימור – שימו לב לפרטים הקטנים

כאשר אנחנו מדברים על שיקום מבנים לשימור אנחנו חייבים לקחת בחשבון כי הפרטים הקטנים הם אלו אשר פעמים רבות קובעים את איכות השימור. עליכם לחשוב באיזה חומר יתבצע השימור, כיצד השימור יתבצע ועל ידי מי. עליכם להבין כי כל פרט ופרט הוא משמעותי ביותר ויכול להשפיע עליכם במידה ניכרת ועל הצלחת השימור. זוהי סיבה נוספת מדוע כדאי לעבוד אך ורק עם קבלנים המתמחים בשימור ואשר ניתן לסמוך עליהם בעיניים עצומות.

שיקום מבנים לשימור – וודאו כי הקבלן עובד לפי תכנית ברורה

שיקום מבנים לשימורכאשר אנחנו מדברים על שיקום מבנים לשימור אנחנו חייבים להבין כי התכנית שעל פיה הקבלן צריך לעבוד היא חשובה ביותר והיא קובעת פעמים רבות את הצלחת השימור. ככל שהתכנית תהיה מדויקת יותר ותכלול פרטים רבים יותר כך סביר להניח כי השימור יהיה יותר טוב וכך סביר להניח כי אתם תגיעו לתוצאות יותר טובות. על כן שימו לב גם מי האדריכל שמבצע את התכנית וודאו כי יש לו ניסיון בהכנת תכניות לשימור ושיקום של מבנים וזאת בכדי להבטיח כי השיקום יתבצע בצורה הטובה ביותר שיש.

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30