שיפוץ משרד במרכז

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

יש לכם משרד חדש שקניתם, משרד שזה עתה שכרתם או משרד שבבעלותכם ושאותו אתם רוצים להשכיר, אבל תחילה חשוב לכם לשפץ אותו? שיפוץ משרד במרכז או בכל מקום אחר, הוא תהליך שמחייב ידע ומקצועיות הרבה מעבר להיבטים הטכניים של תהליך הבנייה. המשרד שלכם הוא חלון הראווה שלכם, הוא סביבת העבודה שלכם ושל העובדים שלכם, הוא הרושם הראשוני שלכם על הלקוחות שלכם ועל השוק בכלל. בהתאם לכך, בתהליך של שיפוץ משרד, חשוב מאוד שלב התכנון בו צריכים לבוא לידי ביטוי כל השיקולים העיצוביים שיתמכו בערכים העסקיים של המשרד שלכם. על הנושא של שיפוץ משרד במרכז מדברים איתכם המומחים של קבוצת עידן, ממש פה בשורות הבאות.

עיצוב משרד כמהלך עסקי

המשרד שלכם הוא המקום אליו מגיעים אתם ועובדיכם בכל יום על מנת לבצע את כלל הפעולות העסקיות הנדרשות לקיום והצלחת העסק. המשרד שלכם הוא גם המקום אליו אתם מזמינים את הלקוחות שלכם, את השותפים שלכם, את הספקים שלכם ואת כל הגורמים המעורבים בסביבה העסקית שלכם. עבור העובדים שלכם אתם רוצים ליצור את סביבת העבודה התומכת ביותר, המעודדת ביותר, החיונית ביותר והנוחה ביותר, שגם תואמת את סוג הפעולות והתהליכים העסקים המבוצעים במשרד. עבור הלקוחות שלכם אתם רוצים ליצור את המשרד שישדר את ערכי היסוד החשובים שאתם רוצים להעביר לשוק, ובכלל זה יציבות, איתנות, יעילות, הצלחה, חדשנות ו/או שמרנות וכן הלאה.

אחרי שאמרנו את כל זה, די ברור מדוע חשוב מאוד להשקיע זמן רב, מחשבה רבה ומקצועיות רבה כבר בשלבי התכנון של פרויקט עיצוב משרד במרכז. בשלב זה אתם רוצים להעמיד לצידכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר, אנשי מקצוע עם כישרון ויכולות מקצועיות ואישיות וכאלה שגם מציעים התמחות מיוחדת בתחום של עיצוב ותכנון משרדים. אלו הם אנשי המקצוע שיוכלו, פרט לעיצוב המשרד שלכם, גם לחשוף אתכם בפני מגוון אפשרויות לתכנון נכון של חלל המשרד מבחינה אקוסטית, טרמית וכדומה. כך למשל, תקרה אקוסטית, מחיצות אקוסטיות, ריצוף, שטיחים, ריהוט, כסאות עבודה ומנהלים, חדרי ישיבות וכדומה – כל אלה משפיעים ישירות גם על המראה של המשרד שלכם וגם על יכולת התפקוד במשרד.

לא רק תכנון – גם ביצוע

אחרי שאמרנו את זה ובהנחה שהשלמתם את שלב התכנון בצורה הראויה, כעת הגיע גם שלב הביצוע ובשלב הזה ישנה חשיבות מכרעת, קודם כל ליישום של תכנית השיפוץ אחד לאחד בלי שום פשרה בחומרי גלם, בתצורה, או בעיצוב וכמובן לרמת ביצוע גבוהה מאוד שהיא הרי הערך המרכזי שאותו אתם רוצים לשדר לכולם – גם לעובדים שלכם, גם לעצמכם וגם ללקוחות, לשותפים ולספקים שלכם. גם בתחום הביצוע, חשוב מאוד שלצידכם יעמדו אנשי המקצוע הטובים ביותר, אנשי מקצוע שמעבר ליכולות המקצועיות שלכם ולהיכרות שלהם עם כל חומרי הגלם, המכלולים והאלמנטים הלוקחים חלק בתהליך השיפוץ, יודעים גם להקפיד על הסטנדרטים הנדרשים להם מצפה כל לקוח שמבצע שיפוץ משרד במרכז.

אלמנטים נוספים שיש לתת עליהם את הדעת

משרד הוא בסופו של דבר עסק והדבר החשוב ביותר בעסק הוא שורת הרווח. על כן, כל פעולה שאתם מבצעים במסגרת פרויקט שיפוץ משרד במרכז חייבת לקחת בחשבון שיקולים של עלות תועלת. את השיקולים הללו עליכם לקחת בחשבון עוד בשלב התכנון ולקבל החלטות לגבי מה אתם חייבים, מה אתם לא חייבים ומה אתם חייבים שלא. מהם הקווים המנחים שלכם ומה הם הקווים האדומים שאתם לא רוצים לחצות אותם. אבל לאחר שכבר יצאתם לדרך, אתם זקוקים לגורם מקצועי שגם ינהל עבורכם את הפרויקט הזה בצורה כזאת שתאפשר לכם לנהל את התקציב בצורה נכונה, לנהל את העבודה על פי לוחות זמנים ללא חריגה וכמובן לנהל את העבודה על פי תכנית השיפוץ שגובשה. כל חריגה מאלה יכולה להיות בעלת השלכות חריגות גם על היכולת שלכם לקיים את פעילותכם העסקית וגם על סך עלות הפרויקט עבורכם. קבוצת עידן היא חברה שמתמחה בניהול פרויקטים כדוגמת שיפוץ משרד במרכז ומעמיד לרשותכם את כל אנשי המקצוע הטובים ביותר משלב התכנון, דרך שלב הביצוע ועד שלב ניהול הפרויקט על כל היבטיו, לרבות ההיבט התקציבי, לוחות הזמנים וכמובן הביצוע.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30