שיפוץ מעטפת מבנה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

אם שמעתם בעבר את המונח שיפוץ מעטפת מבנה ואתם חושבים שאולי זה בדיוק מה שאתם צריכים, אבל לא סגורים על זה, בשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של קבוצת עידן מה זה בדיוק אומר שיפוץ של מעטפת מבנה, מה זה בדיוק מעטפת מבנה ומה כוללת המעטפת הזאת, מהם עבודות השיפוץ והשיקום שמבוצעות במסגרת פרויקט כזה ומדוע נחשב פרויקט על מעטפת מבנה לפרויקט מורכב שדורש רמה גבוהה של התמחות ועבודה עם גורמים מקצועיים שמתמחים ספציפית בתחום זה.

שיפוץ מעטפת מבנה

מה זה בכלל מעטפת מבנה?

מעטפת מבנה היא השכבה החיצונית של המבנה, החל מהקצה הפנימי של קירות הבטון שמהווים את שלד המבנה ועד קצה אריח החיפוי החיצוני או קצה שכבת הצבע החיצונית. המעטפת כוללת גם את כל האלמנטים המחוברים למבנה מצידו החיצוני ובכלל זה סורגים, מרפסות ומעקות מרפסות, צנרת חוץ, מסתורי כביסה, גג מבנה וכן הלאה.

מתי נדרש שיפוץ מעטפת מבנה?

שיפוץ של מעטפת מבנה הוא פרויקט שיכול להתבצע בכמה וכמה רמות בהתאם לסיבות שבגינן נדרש השיפוץ ובהתאם לתוצאות המבוקשות. כך למשל, השיפוץ יכול להתבסס על שיקום של מעטפת המבנה על מנת להחזיר לה את החוזק המבני שלה ולשקם את האסתטיקה שלה. מצד שני, השיפוץ יכול לכלול גם שורה ארוכה של פעולות השבחה כמו הוספת מרפסות, הוספת או החלפת אריחי חיפוי על פני כל מעטפת המבנה וכן הלאה. בכל מקרה, בין שכך ובין שכך, בכל פרויקט עשויות להידרש עבודות שונות על מנת להשיג את התוצאה הנדרשת ואת סט העבודות הנדרשות יש לקבוע מראש בליווי אדריכל ומהנדס בניין.

פרויקט שיפוץ מעטפת מבנה

פרויקט שיפוץ מעטפת מבנה נדרש בדרך כלל במבנים מיושנים שסובלים משחיקה מאסיבית של המעטפת בגלל פגעי מזג האוויר לאורך זמן ובגלל שחיקה טבעית של רכיבי המעטפת. כך למשל, בבניין כזה אנחנו צפויים להיות עדים למצבים כמו התנתקות וצניחה מסוכנת של אריחי חיפוי חוץ, כתמי רטיבות גדולים על מעטפת החוץ, חורים ופגמים בבטון, ברזל חשוף, סדקים עמוקים בבטון, מסתורי כביסה שבורים וכן הלאה. במקרה כזה, יכלול השיפוץ עבודות שיקום בטון, חיזוק או החלפה של חיפוי החוץ, החלפה של מסתורי כביסה, צביעה וכן הלאה. באותה הזדמנות ניתן לשלב עבודות השבחה נוספות כמו הוספת מרפסות לכל דירות הבניין או מרפסות תלויות לדירות ספציפיות שמעוניינות בכך (איך הכרח שכל הדיירים יסכימו). על כך, יש להוסיף עבודות איטום מקיפות על מנת לאטום את כל נקודות החיבור של המבנה ואת המעטפת כולה ובכלל זה איטום אריחי חיפוי, איטום גג, איטום מפתחי חלונות, איטום קו החיבור של הקרקע עם המבנה וכן הלאה.

שיפוץ מעטפת מבנה

מדוע נדרשת רמת התמחות גבוהה של הגורם המבצע?

שיפוץ מעטפת מבנה הוא פרויקט שמבוצע למעשה על צדו החיצוני של המבנה בין שמים וארץ. במסגרת הפרויקט יש ליצור גישה מלאה לכל חלקי המעטפת ועל כן יש למתוח פיגומים לכל רוחבו ולכל גובהו של הבניין, או לחילופין להיעזר בפיגומים תלויים ניידים. בכל מקרה, מדובר בפרויקט מורכב שמחייב מעורבות של קבלן פיגומים ובונה פיגומים מורשה, על כל היבטי הבטיחות והתפעול הרלוונטיים לעבודה עם פיגומים. כמו כן, שיפוץ מעטפת מבנה חייב לעלות בקנה אחד עם כללים הנדסיים שרלוונטיים למרחבי חוץ, כמו עמידות ברוחות חזקות, עמידות בלחות גבוהה, ברטיבות ובקרינת שמש חזקה. אנשי שיפוצים כלליים בדרך כלל לא ידעו לבצע את העבודות הנדרשות, או אפילו לבחור את חומרי הגלם המתאימים. רובם גם לא ממש מנוסים בעבודה עם בטון, לבטח לא על גבי פיגומים. על כן, את הפרויקט יש להשאיר לידיים מקצועיות שאוחזות בהתמחות הנדרשת ובכלל היכולות הנדרשות לצורך השלמת הפרויקט.

קבוצת עידן מתמחה בכל סוגי העבודות על מעטפת חוץ של מבנה, ובכלל זה שיפוץ מעטפת מבנה, שיקום מעטפת, צביעת קירות חוץ, הוספת מרפסות וכן הלאה. לחברה צוות מקצועי שכולל אדריכלים, מהנדסים וקבלני משנה וציוד מלא עבור כל סוגי הפרויקטים. הקבוצה מנהלת את הפרויקט על כל היבטיו משלל התכנון ועד שלב הגמר, לרבות בניית תכנית שיפוץ, הוצאת היתרי בנייה, ביצוע בנייה, ניהול תקציב, ניהול לוחות זמנים, פיקוח בנייה וכל היבט אחר שנדרש לצורך השלמת הפרויקט על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30