עלות שיפוץ דירה למ"ר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שטח הדירה ומספר החדרים משפיעים על עלות השיפוץ והיקף הפרויקט. עם זאת, ניתן לחסוך בהוצאות השיפוץ גם בדירות גדולות.

עלות שיפוץ דירה למ"ר ולפי מספר חדרים

שני הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על עלות השיפוץ בדירה הם הגודל ומספר החדרים. את הגודל מודדים במטר מרובע, או בקיצור מ"ר, וזאת על מנת להבטיח שימוש בפרמטר אחיד. בהמשך, ניתן להשתמש בהצעת המחיר לפי מ"ר על מנת להשוות בין פרויקטים וקבלני שיפוצים. במקביל, יש להביא בחשבון את השפעת מספר החדרים על עלות השיפוץ הכללי. לחילופין, המקרים היחידים שיוצאי דופן הם אלו שבהם מבצעים שיפוץ בחדר אחד בלבד ולכן רק הגודל במ"ר רלוונטי לחישוב.

עלות שיפוץ דירה למ"ר בכל חדר

בשלב הראשון צריך לחשב את עלות השיפוץ לפי ההבדלים בין החדרים. עלות שיפוץ בסלון שונה משיפוץ בחדר השינה, מטבח, אמבטיה, שירותים וחלל החוץ גם אם השטח במ"ר דומה או אפילו זהה. בין היתר, בשיפוץ האמבטיה או השירותים למשל צריך לפרק ולהרכיב מערכות אינסטלציה – בעוד בסלון או בחדרי שינה אין בעיה כזו. בכל מקרה, את הצעת המחיר מומלץ לקבל בפירוט גם לפי מ"ר וגם לפי מספר ואופי החדרים בדירה.

מה עוד משפיע על עלות השיפוץ?

עלות שיפוץ דירה למ"ר

הגודל במ"ר ומספר החדרים אמורים להעניק אינדיקציה כללית בלבד לעלות שיפוץ דירה. אם נכנסים לעובי הקורה, מגלים שהתקציב מושפע מרמת הגימור שאותה בוחרים ומההבדל בין שיפוץ כללי כולל יסודות לבין חידוש. לשם השוואה, בשיפוץ כללי מחליפים ריצוף, חשמל, צנרת וקירות ובחידוש מסתפקים בצביעה, טיח או בניית נישות גבס. בהקשר הזה, גודל הדירה במ"ר ואפילו מספר החדרים פחות משמעותיים מבחינת העלות המצטברת.

המחיר למ"ר יורד ככל שהגודל עולה

עוד משהו שכדאי לזכור בנוגע לענף השיפוץ הוא שהמחיר למ"ר צפוי לרדת ככל שגודל הדירה עולה. במילים אחרות, בעלי דירות גדולות ישלמו מחיר נמוך יותר בפירוט לכל מ"ר בהשוואה לבעלי דירות קטנות. הנוסחה הזו תקפה כי מבחינת הקבלן, עלות הבאת החומרים וגיוס העובדים זהה בכל פרויקט – אך בדירות גדולות יש גם מרווח גמישות גדול. מנגד, בדירות קטנות העלויות הקבועות נשארות זהות אבל המחיר למ"ר חייב לכסות עליהן.

ההחלטה על שיפוץ בית או דירה חייבת להיות מתוכננת לפרטי פרטים. בין אם מדובר על כמה שינויים קוסמטיים כמו החלפת ריצוף וצבע ובין אם מדובר על שיפוץ הכולל שינוי תשתיות והזזת קירות.

עלות שיפוץ

שיפוץ דירה או בית חשוב לעשות בצורה הנכונה ביותר וכמובן, עם אנשי המקצוע הטובים בתחום. שיפוץ יכול להיות מקיף, חלקי או רק קוסמטי. לכל שיפוץ מטרה ותקציב שונים. כדי להגיע לתוצאות מושלמות חשוב להגדיר מראש את מטרת השיפוץ שלך וכמו כן, מומלץ להיעזר בשירותיהם של אדריכל או מעצב פנים אשר יכינו עבורך תכניות הכוללות הערכה של כמות ועלות החומרים הנדרשים. חשוב לקחת בחשבון חריגות תקציב עקב בעיות שעלולות לצוץ במהלך השיפוץ.

עלות פרויקט שיפוצים

תכנון תקציבי נכון של שיפוץ חייב לכלול כתב כמות מסודר הכולל את כל ההוצאות הצפויות במהלך השיפוץ ביניהן: ריצוף, תאורה, צבע, ריהוט ועוד. כתב הכמות הוא טבלה הכוללת את תהליך השיפוץ והעבודות הנדרשות לצורך כך כמו עבודות חשמל, צבע, הריסה ופירוק, אינסטלציה ועוד. בעזרת כתב כמות, ניתן להגיע לתקציב המדויק הצפוי עבור השיפוץ ולהישאר מאוזנים לאורך השיפוץ עם חריגות קטנות בלבד עקב בעיות הצצות לעיתים במהלך השיפוץ ודורשות פתרון.

עלות שיפוץ בית פרטי

עלות שיפוץ דירה 60 מר

מחיר שיפוץ דירה 3 חדרים

שיפוץ קוסמטי

לפני התחלת פרויקט שיפוץ דירה יש לבחור אנשי מקצוע לצורך הכנת התוכניות כמו מעצב או אדריכל וכן קבלן שיפוצים מקצועי ובעל ניסיון. חשוב להחליט על מטרת השיפוץ לפני תחילת העבודות שכן אם מטרת השיפוץ שלך היא העלאת ערך הנכס לצורך מכירתו או השכרתו, סביר להניח כי השיפוץ שיבחר יהיה בעלות נמוכה יותר משיפוץ כולל והוא יכלול בעיקר שינויים קוסמטיים כמו החלפת ריצוף, החלפת ארונות מטבח וצביעת הקירות.

שיפוץ כולל

סיבות רבות יכולות להביא להחלטה על שיפוץ דירה: מעבר לדירה חדשה מביא אתו רצון להפוך אותה לדירת חלומות, בנוסף, אנשים רבים מעדיפים שיפוץ גדול וכולל בדירה בה הם חיים על פני מעבר דירה. צורך בשינוי מבנה החדרים או בעיה באינסטלציה ברחבי הנכס מצריכים גם הם שיפוץ כולל עם פתיחת קירות ושבירת רצפות, אין ספק שבמקרים אלו מדובר על עלות גבוהה בהרבה משיפוץ קוסמטי כיוון שהוא דורש עבודה רבה יותר ושימוש רב יותר בחומרים.

לכל חלום יש תכנית

כדי להבטיח כי השיפוץ עליו החלטת יסתיים בתוצאות שחלמת עליהן וכי עלות שיפוץ הנכס לא תעבור את התקציב, חשוב לבחור קבלן שיפוצים אמין ומקצועי בעל ניסיון רב בבניה ובשיפוץ של בתים ונכסים. חשוב לבחור בקבלן העומד בזמנים בצורה מדויקת ולו צוות מיומן ומקצועי המסוגל לבצע את כל סוגי העבודות. חשוב לזכור כי שיפוץ דירה הוא צעד חשוב ואף משנה חיים ולכן מומלץ להיכנס לפרויקט השיפוץ בצורה רגועה ושלווה עד כמה שניתן ולקחת בחשבון את חוסר הנוחות הזמנית שהוא מביא עמו.

הערכת העלות והשגת המימון עלות שיפוץ בית בהתאם לסוג העבודה

עריכת שיפוצים היא מחויבת המציאות, והיא חייבת להתבצע בכל תקופה קצובה. עם זאת, עלות שיפוץ בית עלולה להיות גבוהה למדי ולהטיל עומס לא פשוט על התקציב המשפחתי. מה כולל תהליך השיפוץ של הבית? כיצד ניתן לממן את השיפוצים בלי לפגוע פגיעה של ממש בתקציב המשפחתי החודשי ובתזרים המזומנים? בשורות להלן נשיב לשאלות הללו ונצביע על דרכים יעילות למימון השיפוצים.

שיפוצים בבית –מה הם כוללים

תהליך השיפוצים בבית עשוי לכלול מרכיבים רבים, והוא תלוי הן במטרה ההתחלתית של השיפוצים והן בסכום הכסף העומד לרשותם של בעלי הבית. ככלל ניתן לומר שיש שיפוצים עם מטרות מצומצמות ויש שיפוצים שהמטרות שלהם מרחיקות לכת. המטרה המצומצמת של שיפוצים הינה, בדרך כלל, טיפול יסודי בתקלות ובעיות מצטברות במבנה או בחלקים ממנו, שנוצרו עם השנים. עם המטרות דלעיל ניתן למנות החלפת הצנרת בבית, החלפת החיווט במערכת החשמל, שיפוץ במערכת מיזוג האוויר או, לחילופין, בניית מיזוג מרכזי. בנוסף, וכפועל יוצא של הליך השיפוצים, מחליפים המשפצים גם את המרצפות בכל הבית או בחלקו, ומתבצעים גם שינויים גדולים במטבח ובחדרי האמבטיה והשירותים. עלות שיפוץ בית במקרים הללו עשויה להסתכם באלפי שקלים ועד כמה עשרות אלפים – בהתאם לאיכות החומרים ובהתאם לאופי השיפוצים שיתבצעו בסיכומו של עניין.

שיפוצים מרחיקי לכת יותר עשויים להיות שינויים בחלל המבנה – בנייה של חדר נוסף, סגירה או פתיחה של חלונות, החלפת תריסים וכל טיפול אחר שאיננו מחויב המציאות אלא נועד להשיג מטרות אחרות – בין השאר התאמת הבית למשפחה שהתרחבה ונוסף אליה ילד אחד או יותר. שיפוצים מהסוג הזה דורשים גם אישור של אדריכל ומהנדס, מה שמייקר את העלויות מצד אחד, אבל מגדיל את הבטיחות והביטחון של הדיירים בבית מצד שני. במקרים הללו, העלויות עשויות להסתכם בעשרות אלפי שקלים, ועד למאות אלפים. עם זאת, ולמרות העלויות הרבות,  השיפוצים עדיין משתלמים יותר מאשר קניית דירה חדשה, ובייחוד במצב שבו מחירי הדירות מצויים בעלייה מתמדת.

עלות שיפוץ בית וכיצד לממן אותה

עלות שיפוץ בית יכולה להיות גבוהה למדיי שיפוץ של בית, כפי שהובהר לעיל. עם זאת, ישנן דרכים שיאפשרו לעמוד בעלויות כאמור בכבוד. אחת הדרכים היא, כמובן, שחרור תכניות חיסכון או שימוש בקרנות ההשתלמות, אם ישנן, להשגת המטרה. דרך נוספת היא נטילת הלוואה ייעודית מהבנק, בריביות המקובלות. אבל הדרך שהיא אולי הנוחה ביותר הינה הגדלת משכנתא. התהליך עצמו הוא פשוט – סוגרים משכנתא קיימת ולוקחים משכנתא גבוהה יותר. כך, ההחזרים מתפרשים על פני תשלומים רבים, וגם הריביות נמוכות יחסית. ההחזר החודשי של המשכנתא החדשה לצורך העניין עלול לעלות בכמה מאות שקלים לחודש, אבל זה כאין וכאפס לעומת החזרים של אלפי שקלים לחודש, אם לוקחים הלוואה של עשרות אלפי שקלים לתקופה קצובה של חמש שנים, או אפילו שמונה שנים, בריביות המקובלות להלוואות.

אם יש לכם עניין לבצע שיפוצים, ואם עלות שיפוץ בית מאפשרת לכם לבצע אותם, זה המקום הנכון עבורכם. ניתן ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב בדרך לשינויים בבית והתאמה שלו לצרכים המשתנים של המשפחה.

עלות שיפוץ דירה היא נגזרת של לא מעט פרמטרים כמו גודל ועומק השיפוץ, מטרת השיפוץ, סוג וכמות החומרים, כמות אנשי המקצוע המעורבים, דירה או בית פרטי צמוד קרקע ועוד.

עלות שיפוץ דירה

שוק מחירי השיפוצים פרוץ ומשתנה מקבלן לקבלן. לכן תמיד עדיף לפנות לחברת בנייה ושיפוצים מסודרת הגובה מחירים הוגנים, הכוללים את כל מרכיבי השיפוץ. ישנם אנשים המעדיפים להתמודד לבד עם פעולת השיפוץ. אם יש להם את הידע המקצועי הדרוש ואת האנשים הנכונים לעזרה, ההוצאה מסתכמת בעלות החומרים ותשלום לשניים או שלושה עובדים. יחד עם זאת קשה מאוד עד בלתי אפשרי, לבצע שיפוץ טוב ללא אנשי מקצוע מוסמכים ומאוד מנוסים. הסיכויים להצלחת שיפוץ עצמאי לחלוטין לא גבוהים.

בניית תקציב שיפוץ

חשוב מאוד לקבוע מראש את תקציב השיפוץ. ראשית כל יש לוודא מהן האפשרויות הכלכליות הראליות ולאחר מכן לקבוע סופית את סכום ההוצאה לשיפוץ. בתוך הסכום שנקבע יש לבצע חלוקה לסעיפים מאוד מפורטים רק לאחר שהתבצע בירור עלויות, למשל, ריצוף קרמיקה לפי מטר, מה עלותו. בתכנית התקציב יהיה רשום סעיף של ריצוף קרמיקה בעלות כך וכך. מצטרפים סעיפים של חומרים נוספים, אנשי מקצוע, קופה קטנה ועוד רבים. תקציב בנוי נכון מונע הפסדים עצומים.

איך אדע שלא עובדים עלי?

שאלה טובה. לצערנו רמאים ושרלטנים צצים כפטריות אחרי הגשם. לא פעם קשה להבחין בין אנשי מקצוע ישרים ואמינים לאחרים אשר רק פוזלים לעבר הארנק שלך. חברת שיפוצים ובנייה היא פתרון טוב מאוד. חברה מקצועית, מנוסה ובעלת מוניטין, לא יכולה וגם לא מעוניינת להרשות לעצמה עיגולי פינות, אי אמינות ואי עמידה במילה. חברה רצינית זה פשוט לא מעניינה. חברה רצינית רק מעוניינת להעניק את השירות הטוב, המהיר, המקצועי, הישר והאמין ביותר שאפשר.

לראות תיק עבודות ולקבל המלצות

אין סיבה להרפות בנושא זה. אחרי הכול מצפה לך הוצאה לא קטנה ובטח שאינך רוצה לקנות חתול בשק. שמענו לא מעט על קבלני שיפוצים אשר נעלמו לפני תום העבודה של בפרויקט שיפוץ דירה, לקחו את הכסף והשאירו את הלקוחות עם בית על גלגלים באמצעו של תהליך שיפוץ. לכן חובה לקבל המלצות מהימנות, לראות עבודות אשר בוצעו על ידי הקבלן אליו פנית. כך אפשר להיות בטוחים שהכסף לא נזרק לפח ושהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר – ולשם כך חברת שיפוצים מקצועית היא הפתרון הבטוח ביותר.

עלות שיפוץ דירה הוגנת ממקור מהימן

היחידה לשיפוצים תבחן במקצועיות את כל צורכי השיפוץ ותדע לקבוע את העלות החסכונית ביותר האפשרית לפרויקט. חברה בעלת אמינות מוכחת ומקצועיות ללא פשרות. ליצירת קשר מידי בבקשה ללחוץ כאן.

 

עלות שיפוץ בית

בונים על מקצוענים

חברת אבן חושן מביאה עמה ניסיון רב, מקצוענות וידע בבניית בתים פרטיים, דו משפחתיים וכן שיפוץ נכסים רבים בכל רחבי הארץ. החברה מנוסה במגוון גדול של עבודות בנייה ושיפוץ ולה צוותים מקצועיים ומיומנים ויכולת עמידה בזמנים. אם יש לך צורך בהצעת מחיר עבור עלות שיפוץ, זה הזמן להשאיר לנו פרטים באתר או ליצור עמנו קשר טלפוני ולקבוע פגישת ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות עם אחד מהמומחים שלנו. החלום שלך נבנה כאן.

 

הצעת מחיר לפני השיפוץ

אנשים פרטיים שרוצים לשפץ את הדירה צריכים לקבל הצעת מחיר שמלווה בהתייעצות עם מהנדס אזרחי. המהנדס האזרחי יפנה את תשומת הלב של הלקוחות לפרמטרים המשפיעים על תקציב השיפוץ, גם אם את חלקם הם לא הכירו. לבסוף, תפקידו של היועץ הוא לסייע ללקוחות הפרטיים לקבוע את מסגרת התקציב לפי גודל הדירה, מספר החדרים ושאר הגורמים שהוזכרו.

נציגי אבן חושן גאים ללוות לקוחות פרטיים בדרך להגשמת החלום של שיפוץ הדירה. נשמח לעמוד גם לרשותך בכל רגע נתון ובהשארת פרטים באתר נתאם עבורך שיחת ייעוץ עם מהנדס אזרחי מנוסה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!