שיפוץ בניינים בנתניה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

שיפוץ בניינים בנתניה בשיתוף חלת ועיריית נתניה

בניינים רבים בעיר נתניה נבנו לפני עשרות שנים ולא עברו שיפוץ חיצוני עשרות שנים. בעוד רוב הדירות עברו שיפוץ פנים הבניינים ברובם נותרו ישנים וצריכים טיפול קונסטרוקטיבי לטיפול בסדקים , ברזל חשוף , חיזוק עמודים ובנוסף לעבור שיפוץ חזיתות קוסמטי הכולל הזזת מזגנים וסידור צנרות מיזוג, צביעת סורגים, תושבות מזגנים , החלפת מסתורי כביסה, חידוש חדרי מדרגות, חידוש אספלט בחניה ועוד.

פנו אלינו לפתיחת תיק בחלת

שיפוץ חיצוני ופנימי מוסיף רבות לערך הנכס ושווי הדירות בבניינים אשר עברו שיפוץ חיצוני עם חלת או קבלן פרטי שוות בכ 15% יותר.

לפרויקטים שלנו בנתניה לחץ כאן

קבוצת עידן הינה חברת הבניה המקצועית והאמינה בנתניה לביצוע שיפוץ בניינים!!

איך מתחילים פרויקט שיפוץ בניינים בנתניה?

בשלב הראשון יש לפנות לקבוצת עידן אנחנו נלווה אתכם מהשלב הראשון ללא התחייבות וללא עלות , בשלב הראשון נחליט על היקף השיפוץ סוג השיפוץ והתקציב שהדיירים מעוניינים להעמיד לטובת שיפוץ הבניין בשלב הבא תחליטו האם אתם מעוניינים לשתף את עיריית נתניה בשיפוץ.

היתרונות בשיתוף העירייה:

  • ליווי מפקח בחינם מטעם העירייה.
  • הלוואה ללא ריבית והצמדה.
  • ליווי מלא של הפרויקט מא' עד ת'.
  • כניסה בנעליהם של הסרבנים.
  • תביעת הסרבנים בבית משפט.
  • ניהול מלא של פרויקט השיפוץ.

 

חסרונות:

העירייה מחייבת שיפוץ מקיף . העירייה לא מאשרת שימוש בכל חומרי הגמר הקיימים בשוק ,חיפוי שיש לדוגמה. קבוצת עידן מתמחה בשיפוץ חזיתות בתים ופועלת בכל רחבי הארץ כקבלני שיפוץ מבנים . אנו מציעים לכם ליווי מלא של תהליך שיפוץ הבניין וליווי מול העירייה  ובכך לחסוך לכם זמן וטרטורים מיותרים.

שלב א' –  פנייה לקבוצת עידן המתמחה בשיפוץ בניינים בנתניה

שלב ב' – הודעה לדיירים כי הולכים לבצע שיפוץ.

שלב ג' – אספת דיירים והצבעה על השיפוץ. נדרשת הסכמה של 50% מהדיירים בכדי לקבל החלטת  דיירים על שיפוץ  וביצוע עם קבוצת עידן שמלווה את כל תהליך ההצבעה .

שלב ד' – פתיחת תיק בעיירית נתניה במחלקת שיפוץ חזיתות

שלב ה' –  ביקור מפקח מטעם העירייה ובליווי איש מקצוע של קבוצת עידן והחלטה על היקף השיפוץ וסעיפיו.

שלב ו' – קבלת כתב הכמויות וביצוע מכרז קבלנים, קבלן שיפוצים בנתניה

שלב ז' – בחירה בקבלן שיפוץ בניינים בנתניה.

שלב ח '-  ביצוע העבודות .

שיפוץ בניינים בנתניה – קבלו בלעדיות מן הקבלן

נתניה היא אחת הערים המתפתחות ביותר בישראל ועל כן היא קורצת לאוכלוסיות רבות וביניהן ניתן להזכיר את המשפחות הצעירות, משפרי הדיור למיניהם וכתוצאה מכך גם את המשקיעים בנדל"ן. כל מי שהיה בנתניה יגיד לכם כי בעשור האחרון העיר שינתה את פניה מן הקצה אל הקצה וכל מי שגר בה יגיד לכם כי מדובר בעיר מצוינת למגורים בעלת יתרונות רבים. על כן אין גם להתפלא כי ניתן לראות הרבה מאוד שיפוצי בניינים בנתניה. אך כאן המקום לציין כי אם אתם מבצעים שיפוץ בניינים בנתניה אתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי להבטיח כי הקבלן יעבוד בלעדית אך ורק בשיפוץ הבניין שלכם. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שהקבלן באמצע העבודה עמכם יתחיל עבודה אחרת וכך יתאחר השיפוץ שלכם ועל כן אנחנו ממליצים לכם להשיג בלעדיות ולא לוותר עליה.

שיפוץ בניינים בנתניה – האם לקחת הלוואה על השיפוץ?

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי שיפוץ בניינים בנתניה הוא דבר מורכב ומסובך וכי יש קושי גדול לעשות אותו ולו רק בגלל הבחינה התקציבית. כמובן שהדבר תלוי בגודל השיפוץ שאתם מבצעים אך אם אתם מחליטים לבצע שיפוץ נרחב אתם חייבים לקחת בחשבון כי שיפוץ זה יעלה כסף רב. לכן ובכדי לממן את השיפוץ הזה בצורה הטובה ביותר שיש אנחנו ממליצים לכם לשקול ברצינות רבה לקחת הלוואה. עליכם להבין כי כיום הריבית בארץ נמוכה מאוד ואין ספק כי הלוואה יכולה להיות מאוד משתלמת בכדי להבטיח את שיפוץ הבניין ועל כך תנו דעתכם.

שיפוץ בניינים בנתניה – בחנו עם יועץ פיננסי איזה הלוואה הכי כדאי לכם לקחת

אין ספק כי המימון של שיפוץ בניינים בנתניה באמצעות הלוואה הוא אופציה מצוינת שיש לשקול אותה בחיוב. אך עלינו גם לזכור כי עולם ההלוואות הוא עולם סבוך ואם אין לכם רקע פיננסי או הכשרה כלכלית יכול מאוד להיות שתתקשו לבחור את ההלוואה הטובה ביותר והאיכותית ביותר שיש. אז מה עושים מוותרים על ההלוואה? ממש לא מה שאתם צריכים לעשות בכדי להתגבר על כך זה לשקול ברצינות לפנות אל יועץ פיננסי אשר יבטיח כי אתם תקבלו את ההלוואה הטובה ביותר ואשר יוודא כי ההלוואה שאתם לוקחים היא האיכותית ביותר שיש והטובה ביותר שיש ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

שיפוץ בניינים בנתניה – קחו בחשבון שההוצאות יגדלו במהלך השיפוץ

כאשר אתם מחליטים לקחת הלוואה בשביל שיפוץ בניינים בנתניה אתם חייבים לקחת בחשבון כי סביר מאוד להניח שהשיפוץ יעלה יותר ממה שתכננתם. לכן קחו הלוואה בגובה 10% יותר מאשר הסכום שאותו חישבתם כעלות השיפוץ. כך לדוגמא אם אתם חושבים כי עלות השיפוץ תהיה מאה אלף ₪ קחו הלוואה על סך מאה ועשרה אלף ₪.

פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות שיפוץ בניינים בנתניה

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30