שיפוץ בניין הסכמת דיירים

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

שיפוץ בניין הסכמת דיירים- בניינים רבים בכל רחבי מדינת ישראל נבנו לפני עשרות רבות של שנים ונדרשים לטיפול יסודי הכולל תחזוקת שלד הבניין הכוללת טיפול בכל הליקויים הקיימים בשלד הבניין כגון ברזל חלוד וחשוף ,סדקים בבטון , פיצוצים בטייח הבניין, סדקים במעקה הגג , עמודים תומכים מתפוררים ועוד . כמובן שמוטב לבצע גם תיקון קוסמטי לחזות הבניין.

שיפוץ בניין הסכמת דיירים

בשלב הראשון של שיפוץ חיצוני בבניין משותף יש לבצע הערכת מצבו הפיזי של הבניין . בדיקה זו מבוצעת על ידי חברת בניה או חברת פיקוח. קבוצת עידן מבצעת בדיקות הנדסיות וחוות דעת לבניין בכל רחבי הארץ ללא עלות , אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ולתאם סיור בבניין עם מהנדס החברה בכדי לאבחן את צרכי הבניין ומצבו ההנדסי והאסתטי.הוספת מעלית לבניין

לאחר מכן נדרש לבצע אספת דיירים בכדי לעדכן את בעלי הדירות בבניין במצבו ההנדסי של הבניין והפתרונות שיש ליישם בכדי לשקם את שלד הבניין ואת מצבו האסתטי. בפרויקט שיפוץ בניין נדרשת הסכמת 50%  מהדיירים. בשיפוץ בניין משמר ,כלומר לשמר את מצבו של הבניין מבלי לבצע שינויים מהותיים בחומרי הגמר של הבניין  נדרשת הסכמת 75% מבעלי הדירות, בבניין משותף.

דייר סרבן שיפוץ בניין הסכמת דיירים

הטיפול בדייר סרבן כיום הנו הליך פשוט באם מתייעצים עם אנשי מקצוע המתמחים בליווי וועדי בתים משותפים בפרויקטים של שיפוץ חזיתות הבניין, בשלב הראשון לאחר קבלת החלטת בעלי דירות באספת דיירים רשמית אליה מוזמנים כל בעלי הדירות בהתרעה של שבועיים לפחות ובה הוחלט כי נדרש לבצע שיפוץ לבניין ובעלי הדירות מסכימים על כך , לפחות 50% מהם שיפוץ בניין הסכמת דיירים בבניין.

חוק שיפוץ בניין משותף

נהוג תחילה לפנות לדיירים הסרבנים בדרכי נועם ולהסביר להם כי קיימים תקדימים משפטיים והסיכוי שלהם לזכות במשפט הנו אפסי וכי בוודאות הם ישמו את חלקם בשיפוץ הבניין.באם לא השתכנעו בדרכי נועם ,נהוג לשלוח מכתב מעורך דין המתמחה בתחום. באם לא השתכנע הדייר יש לפנות למפקחת על הבתים המשותפים או בעזרת עורך דין לתבוע את הדייר בבית משפט לשלם את חלקו בשיפוץ הבניין.

קבוצת עידן מלווה בעלי דירות בבתים משותפים המעוניינים לבצע שיפוץ חיצוני לבניין בתהליך התמודדות מול דיירים סרבנים, פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ ראשוני.

שיפוץ בניינים הסכמת דיירים

מעטים הדברים החשובים כמו הבית שלנו. כל מי שהוא בעל דירה יודע עד כמה זה כיף לחזור הביתה ולשהות בו כמה שיותר.שיפוץ בניין הסכמת דיירי הבית יכול לשרת אותנו בצורה נפלאה ולהפוך את חיינו להרבה יותר טובים. למעשה הבית הוא הבסיס לכל חיינו וברגע שאנחנו גרים בבית איכותי אנחנו יכולים להבטיח כי הקריירה שלנו תעלה על מסלול הצלחה, החינוך של ילדנו יהיה איכותי ורמת החיים שלנו תהיה הגבוהה ביותר שיש. אך בכדי להבטיח כי הבית שלנו אכן ישרת אותנו בצורה הטובה ביותר שיש אנחנו צריכים לשפץ אותו מעת לעת. שיפוץ בניינים הוא דבר נפוץ מאוד בישראל וזאת מכיוון שהישראלים מבינים את חשיבותו של הבית ומבינים עד כמה השיפוץ יכול לשדרג את חייהם. ערכו של השיפוץ הוא דבר שלא יסולא בפז והוא יכול לשדרג את חיינו במידה ניכרת ואת זאת כדאי לכם מאוד לזכור. על כן הצפי הוא שנראה עוד ועוד אנשים הבוחרים לשפץ את ביתם ולשדרג את מראהו.מעלית ביתית

שיפוץ בניינים הסכמת דיירים  – על המחסור בקבלנים שמעתם?

אך ישנה בעיה שאנו חייבים לדבר עליה כאשר אנחנו מדברים על שיפוץ בניינים. הבעיה הזאת היא העובדה כי ישנו בארץ מחסור חמור של קבלנים מקצועיים ברמה גבוהה. עובדה זו מובילה כי לעתים יש לחכות זמן רב עד אשר יתחיל השיפוץ בבית שלנו והדבר מוביל לכך גם כי שיפוץ הבית יכול להיות יקר ביותר  שיפוץ בניין הסכמת דיירים- בניינים רבים בכל רחבי מדינת ישראל נבנו לפני עשרות רבות של שנים ונדרשים לטיפול יסודי הכולל תחזוקת שלד הבניין הכוללת טיפול בכל הליקויים הקיימים בשלד הבניין כגון ברזל חלוד וחשוף ,סדקים בבטון , פיצוצים בטייח הבניין, סדקים במעקה הגג , עמודים תומכים מתפוררים ועוד . כמובן שמוטב לבצע גם תיקון קוסמטי לחזות הבניין.. אנו חייבים להבין זאת לפני שאנחנו מקבלים החלטה לשפץ את הבית שלנו ואנו חייבים להבין כי אם אנחנו מוצאים קבלן טוב עלינו לחתום עמו בהקדם על הסכם ולהבטיח כי הוא ישפץ את הבית שלנו. המחסור בקבלנים הוא חמור ומשפיע על חייהם של משפצי הדירות בצורה דרמטית.

שיפוץ בניינים – מה ניתן לעשות עם המחסור בקבלנים ?

אז מה ניתן לעשות עם המחסור בקבלני שיפוצים וכיצד ניתן לצמצם את הפגיעה שיש בנושא של שיפוץ בניינים?שיפוץ בניין הסכמת דיירים התשובה היא שהמדינה חייבת להתערב ולהסדיר את הנושא. על המדינה להציע תמריצים לקבלנים ולעודד אותם לעסוק בשיפוץ בתים. רק כך נחולל שינוי בשוק השיפוצים ונוריד מחירים ונאפשר לכל אזרחי לשפץ את בתיהם. כפי שלכל אזרח יש זכות לשפץ את ביתו כך ישנה זכות לכל אזרח לשפץ את ביתו וזוהי חובתה של המדינה לאפשר זאת לאזרחים. אנחנו חייבים להבין זאת ולהפנים זאת ולעשות הכול בכדי לשנות את המצב בשוק הקבלנים והשיפוצניקים, על העם להתעורר ובהקדם האפשרי.

בניינים רבים בכל רחבי הארץ הנם בניינים ישנים הנדרשים לעבור תהליך שיפוץ. פרויקט שיפוץ בניין ישן כיום הנו תהליך מהיר ויעיל שאינו מפריע רבות לשגרת החיים בבניין.

שיפוץ בניין הסכמת דייריםשיפוץ בניין ישן מוסיף רבות לשווי הנכס. בדרך כלל שיפוץ בניין חיצוני מעלה שווי הדירות ב 10%-15% ולכן לא רק שאיכות החיים של המתגוררים בבניין תעלה , גם מבחינה כלכלית שיפוץ בניין ישן הנו  צעד נבון ורציונלי מבחינה כלכלית.

שיפוץ בניין ישן

בפרויקט שיפוץ בניין ישן חשוב לטפל בבניין מבחינה הנדסית:

טיפול בסדקים שנוצרו בבניין במרוצת השנים. סדקים אלו נוצרו בשל שיטות עבודה מיושנות , שימוש בחומרים ברמה ירודה ושקיעה טבעית של יסודות המבנה . חשוב לפתוח את הסדקים ולטפל בהם בחומרי שיקום אלסטיים, לאחר מכן להמשיך לעבודות הגמר כטיפול בברזל בניין חשוף  – יש לנקות את הברזל החלוד עם מברשת פלדה עד שמגיעים לברזל בניין בריא ללא חלודה . כעת חשוב ליישם חומרי שיקום מעושרים באבץ לחיזוק ההגנה על הברזל, לאחר מכן חשוב לסגור את האזור המטופל בחומרים המיועדים לכך ולא סתם בבטון רגיל.

שיפוץ בניין ישן החלטת דיירים

כאשר מעוניינים לבצע שיפוץ בניין ישן יש כמובן לעדכן את כל דיירי הבניין ברעיון השיפוץ החיצוני ,להסביר לדיירים על חשיבות המהלך והיתרונות הרבים בשיפוץ בניין ישן ,החל מאיכות החיים והרגשה נעימה בהרבה כאשר חוזרים הביתה ומביטים אל עבר הבניין וגם תועלת כלכלית רבה.

כעת חשוב לקיים ישיבת דיירים תקנית עם הודעה של שבועיים מראש לכל הדיירים שמתקיימת ישיבה והולכים להצביע על קבלת החלטה לביצוע שיפוץ חיצוני לבניין.

בכדי שההחלטה תתקבל נדרש רוב של 50% מבעלי הדירות בבניין אשר מעוניינים לבצע את השיפוץ. במקרה זה מדובר בשיפוץ משמר ולא בשיפוץ המשנה את חומרי הגמר, כלומר ,באם בבניין קיים גמר צבע וטייח , בשביל לקבל החלטה על ביצוע שיפוץ חיצוני הכולל תיקון הטייח וצביעה או ביצוע טייח מחדש מספיק 50% . באם מעוניינים לבצע שיפוץ מהפכני הכולל החלפת סוג חומרי הגמר דוגמה להחליף את גמר הטייח המיושן בגמר שיש יוקרתי בהחלטה זו נדרש רוב של 75%.

בכדי לדרוש מדייר סרבן לשלם נדרש לפתוח בהליך משפטי. קבוצת עידן מלווה בניין המעוניינים לבצע שיפוץ חיצוני החל משלב קבלת ההחלטה באספת דיירים ועד לסיום מוצלח של פרויקט שיפוץ בניין ישן.

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30