שיפוץ בניין חיצוני מחיר

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

פנו עוד היום לקבוצת עידן לקבלת הצעת מחיר לשיפוץ המבנה שלכם שיפוץ בניין חיצוני מחיר הוגן ואיכות מעולה.

שיפוץ בניין חיצוני

בניינים רבים בישראל נדרשים לבצע שיפוץ בניין  חיצוני בכדי לשקם את הבטונים הפגומים הדורשים הליך תיקון ושיקום.

בכדי שהשיפוץ יהיה מוצלח ואיכותי מוטב לבצעו  על ידי חברה קבלנית מקצועית ומנוסה בשיפוץ ושיקום מבנים.  נדרשת מיומנות וניסיון בשיקום מבנים. לא כל קבלן בניין יודע כיצד לבצע שיקום מבנים. כמו כן , נדרש ניסיון בביצוע עבודות בניה בסביבת מגורים מאוכלסת ,שכן נדרשת הקפדה יתרה על עניין הבטיחות והביטוחים מכיוון והשיפוץ נע בסביבת מגורים בה ישנם עוברים ושבים העלולים חלילה להיפגע כתוצאה מעבודה רשלנית ולא בטיחותית. מה שניתן לעשות באתר בניה מרוחק ומגודר אסור לעשות בשיפוץ חיצוני למבנה.

שיפוץ בניין חיצוני
שיפוץ בניין חיצוני

שיפוץ בניין חיצוני שלבי ביצוע

שלב א'  – בשיפוץ בניין חיצוני,החלטת דיירים על ביצוע שיפוץ בניין חיצוני.

שלב ב' –  החלטה על סדר גודל של תקציב לשיפוץ הבניין.

שלב ג' –  קבלת הצעות מחיר לשיפוץ הבניין מחברות בניה המתמחות בתחום שיפוץ מבנים  ובדיקת רישיון קבלן בתוקף.

שלב ד ' – בחירת קבלן ומפקח המתמחה בליווי דיירים בשיפוץ בניין.

שלב ה' –  ביצוע עבודות הבניה והשיפוצים תוך הקפדה על תקנות הבניה .

שיפוץ בניין חיצוני  מי משלם?

בעלי הדירות הם אלה שמשלמים עבור השיפוץ. בסביבת מגורים בחתך סוציו -אקנומי נמוך לעתים משרד השיכון והמדינה מממנים את עלות השיפוץ וישנה קרן מיוחדת העוזרת לבניינים בסביבת מגורים מעין זו.

בעיריית תל אביב ישנו ארגון הנקרא עזרה ובצרון . ארגון זה מלווה וועד בתים המעוניינים לבצע שיפוץ מבנה וחידוש חזיתות המבנה. עזרה ובצרון מספקים לבניינים המעוניינים בשיפוץ ליווי החל משלב ביצוע כתב הכמויות לתמחור קבלנים. לחברה מחירון אשר הקבלנים המשתתפים במכרז ונמצאים במאגר הקבלנים של עזרה ובצרון נותנים אחוז הנחה על העבודה .

הקבלנים נכנסים למאגר הקבלנים לאחר שעברו סינון מוקפד ובדיקת יכולות ביצוע, ניסיון והיתכנות פיננסית.

בשלב הבא עזרה ובצרון מספקים לדיירים הלוואה ללא ריבית והצמדה אשר בדרך כלל מחולקת ל  – 60 תשלומים שווים אשר משולמים באמצעות הוראת קבע עליה חותם בעל הדירה.

שיפוץ בניין עזרה ובצרון, חלת והאגודה לתרבות הדיור

פעמים רבות סכום ההלוואה אינו מכסה את עלות השיפוץ והדיירים נדרשים לשלם את השלמת התשלום לקבלן.

לעזרה ובצרון מנגנון אישור תשלומים והם מעבירים את התשלום המגיע לקבלן לאחר אישור חשבון המפקח של הארגון. כך הדיירים למעשה לא צריכים להתעסק בכל עניין בקרת האיכות ושחרור כספים לקבלן .

במקרה בו קיימים דיירים סרבנים עזרה ובצרון משלם עבור דיירים סרבנים אלה את עלות השיפוץ ותובעת אותם בבית המשפט ומכריחה את הדיירים לשלם והשתתף במחיר השיפוץ החיצוני.

חלוקת התשלומים מבוצעת קבלן שיפוצים מומלץ לרוב בהתאם לגודל הדירה – ככל שהדירה גדולה יותר בעל הדירה ישלם יותר עבור השיפוץ בניין חיצוני.

קבוצת עידן מתמחה בשיפוץ בניינים  אנא פנו למשרדנו.

שיפוץ בניין חיצוני מחיר

מחיר שיפוץ הבניין מורכב ממרכיבים רבים ואין כלל אצבע בשיפוץ בניין חיצוני ,  כמו שאי אפשר לענות על השאלה כמה עולה אוטו מכיוון ויש דגמי מכוניות מגוונים כך גם בעניין שיפוץ חיצוני לבניין משותף. ישנם מפרטי שיפוץ רבים ומגוונים ולכל בניין מתאים אופי שיפוץ אחר .[sg_popup id=30]

משתנים משפיעים על סוג השיפוץ בניין חיצוני ומחירו :

  • מצבו ההנדסי של הבניין – ככל שמצבו חמור יותר נדרש שיקום בטונים וטיפול בסדקים רב יותר. לעתים בניינים אף נדרשים לעבות את העמודים בתחתית המבנה בכדי לוודא  יציבות.
  • יציבות המבנה  – משפיע על שיפוץ בניין חיצוני מחיר.
  • מספר הדיירים בבניין- ככל שישנם יותר דיירים בבניין מחיר העלות היחסית של כל דייר נמוכה יותר. גם מספר הדירות בקומה -ככל שיש פחות דירות בקומה עלות השיפוץ גבוה יותר.
  •  הנהנה מיותר כיווני אויר משלם יותר מכיוון שלביתו שטח קירות חוץ גדול יותר.

שיפוץ בניין חיצוני מחיר משתנה בהתאם לסוג הבניין

  • באם בכוונת הדיירים לבצע  טיפול השומר על המצב הקיים או הדיירים מעוניינים לשדרג לחומר גמר איכותי יותר המתאים לתנאי האקלים הישראלי.
  • בשיפוץ בניין חיצוני המחיר מושפע מהאזורים בהם מטפלים . האם מטפלים גם במקלט? בחדר הזבל?  בחניה? האם מטפלים בקווי הביוב ?מעלית וכו'…
  • מחיר שיפוץ בניין חיצוני מושפע גם מדרכי הגישה לבניין .בערים כמו חיפה למשל ,ישנם מבנים הנמצאים עמוק בתוך הוואדי ודרכי הגישה  אליהם חסומות. ישנן עלויות שיפוץ נוספות מעבר לעלות ישירה של השיפוץ.
  • שיפוץ בניין חיצוני מחיר-  לדוגמה, בעת ביצוע שיפוץ בניין בלב תל אביב כאשר ,יש צורך בחסימת כבישים בכל פריקת סחורה ונדרש תיאום עם הרשויות ,המחיר עולה .

שיפוץ חיצוני שיפוץ בניין חיצוני  – הדרך שלכם לשפר את מראה הבניין בקלות

הבית שלנו הוא הדבר החשוב ביותר בשבילנו ואין זה משנה אם אנחנו גרים בבית פרטי או בבניין. על רקע זה ברור מדוע ישראלים רבים עושים כל מאמץ בכדי לחיות בבית היפה ביותר והטוב ביותר שיש. ההבנה של אותם ישראלים היא כי בית יפה ישפר את איכות החיים שלהם במידה ניכרת ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת. איכות חיים היא דבר כמעט קדוש ויש לייחס לה חשיבות עצומה בהשפעתה על האושר שלנו. למעשה ניתן לומר די בוודאות כי ככל שאיכות החיים שלנו תהיה יותר גדולה כך אנחנו נהנה מאושר יותר גדול. על רקע זה ברור מדוע יש לבצע שיפוץ חיצוני בבית שלנו וזאת בכדי להבטיח כי הבית שלנו יהיה היפה ביותר שיש ויעניק לנו את חווית המגורים הטובה ביותר שאפשר לחשוב עליה.

שיפוץ חיצוני לבניין  – האם מדובר בהשקעה יקרה?

שיפוץ חיצוני משפר את המראה של הבית שלנו וזהו דבר בעל משמעות אדירה. על רקע זה ברור מדוע אנשים רבים שואלים ומתעניינים האם השיפוץ החיצוני יחייב אותם להשקעה כספית גדולה? כסף תמיד מהווה שיקול בהחלטות שלנו וכך גם כאשר אנחנו מדברים על שיפוצים. אם כן השאלה האם השיפוץ החיצוני מחייב השקעה כספית גדולה תלויה לחלוטין בכם. ניתן לבצע שיפוץ בזיל הזול וניתן לבצע שיפוץ בהשקעה כספית גדולה. אתם צריכים להחליט על התקציב שלכם ולקבוע כמה כסף תשקיעו בשיפוץ החיצוני. אין כל מניעה לעשות שיפוץ יפה מאוד בהשקעה כספית קטנה ואין גם כל מניעה לעשות זאת בהשקעה כספית גדולה ואת זאת אתם צריכים לזכור.

שיפוץ חיצוני – בחרו קבלן המתמחה בכך

אם אתם רוצים להבטיח כי השיפוץ חיצוני לבניין  יענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר שיש אתם צריכים לברור את הקבלן שלכם בתשומת לב. עליכם להבין כי שיפוץ חיצוני שונה משיפוץ פנימי בבית ועל כן יש לבחור קבלן אשר ביצע את העבודה הזאת פעמים רבות. אם הקבלן מתמחה בשיפוץ חיצוני אזי סביר להניח כי הוא יצליח לבצע את העבודה בצורה הרבה יותר טובה וסביר גם להניח כי העלות של העובדה תהיה יותר זולה וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון. כמובן שאף אחד לא מחייב אתכם לבחור קבלן המתמחה בשיפוץ חיצוני אך זוהי ההמלצה שלנו בשבילכם.

שיפוץ חיצוני – כיצד אדע כי הקבלן אכן מומחה בכך?

אז כיצד אדע האם הקבלן מתמחה בנושא של שיפוץ חיצוני, לאור חשיבות הנושא הרי שמדובר בשאלה חשובה ביותר.שיפוץ חיצוני לבניין  מה שאתם צריכים לעשות בכדי לברר זאת זה ללכת ולבחון פרויקטים קודמים של הקבלן. ברגע שתבחנו את הפרויקטים הללו תוכלו להיות בטוחים כי הקבלן אכן מתמחה בסוג זה של עבודה ותוכלו לבחור בו בלב שלם.

  • שיפוץ בניין חיצוני  – מושפע  גם באם נדרש לקבל היתר בניה לשיפוץ בניין בעיר בה נמצא הבניין.
שיפוץ בניין חיצוני מחיר
שיפוץ מבנים מחיר
  • סוג הגימור בבניין  משפיע על מחיר שיפוץ בניין חיצוני :

שפריץ של פעם? חיפוי שיש  / פסיפס / קרמיקה / מרמרינה / עץ / טייח רגיל?

עלות שיפוץ בניין משותף

בעלי דירות בבניינים רבים הבינו לאחרונה את הערך הרב והתועלת המתקבלת כתוצאה משיפוץ בניין משותף וכיום ניתן לראות יותר ויותר בניינים העוברים תהליך של שיפוץ חיצוני למבנה.

פרויקט שיפוץ בניין חיצוני מוסיף רבות לאיכות החיים מכיוון שלמרות שרוב הדירות בבניין בדרך כלל עברו שיפוץ ונראות יפות ומתוחזקות החוץ של המבנה עדיין מיושן ונראה לא טוב.

כאשר מחליטים לבצע שיפוץ יש להחליט תחילה על סוג השיפוץ : האם מעוניינים לבצע חיזוק עמודים ותיקונים קונסטרוקטיבים למבנה ? האם מעוניינים לבצע תיקונים קוסמטיים נקודתיים או מהפך של ממש?

מחירים לשיפוץ בניין משותף

המחירים לשיפוץ בניין משתנים בהתאם לסוג העבודות המבוצעות על ידי קבלן שיפוץ בניין אותו תבחרו לביצוע העבודה. בעוד ששיפוץ נקודתי פשוט יכול להתחיל בפחות מעשרת אלפים ש"ח לבעל דירה בבניין משותף, המחיר לשיפוץ מקיף כולל חדרי מדרגות ,חניות ועוד יכול גם להגיע למחירים גבוהים משמעותית ועד ל – 80,000 שח בבניין ללא הרבה דיירים המעוניינים לבצע עבודות שיפוץ מקיף וכולל.

עלות שיפוץ בניין משותף בתל אביב משתנה בהתאם לדרכי הגישה לבניין בעוד שבמרכז העיר יקר יותר לשפץ מכיוון ויש בעיות רבות בנגישות ובאספקת חומרי בניה . הסעת הפועלים אפילו משפיעה על המחיר מכיון ולהגיע למרכז תל אביב בשעות הבוקר כרוכה בעמידה בפקקים רבים קבלן שיפוצים.

סוגי השיפוץ בניין הנפוצים בישראל  – עלות שיפוץ בניין משותף

עיבוי חיזוק וחידוש עמודים בקומת העמודים  – בבניינים בהם נראה כי העומס המופעל על העמודים גורם לסדקים ולפגיעה ביסודות הבניין ובמצב זה יש צורך לחפור מטר בעמודה לקלף את כל הבטון הפגום לטפל בברזל החשוף ואז לצקת עיבוי קונסטרוקטיבי לעמודים אשר יחזק אותם וימנע אפשרות קריסה זמן רב לאחר השיפוץ.

שיפוץ צבע כללי עלות שיפוץ בניין משותף – שיפוצים צבע כללי לכל הבניין וחידוש הנראות נע בין 10,000 ש"ח ל – 20,000 ש"ח.

טייח מחדש  – המחיר נע  בין  שיפוץ בניין20,000 ש"ח ול – 30,000 ש"ח לדייר .

ביצוע חיפוי שיש חדש  – לרוב מתקינים שיש מקומי או שיש חברוני או שיש איטלקי / סיני . המחירים מגיעים לסביבות 50,000  ש"ח לבעל דירה בבניין.

חיזוק אריחי שיש  – המתנתקים מבניין קורה בהרבה מבנים שבוצע בהם חיפוי שיש .המחיר הנו בסביבות 25,000 ש"ח לבעל דירה .

קבוצת עידן מציעה ליווי מלא של תהליך שיפוץ הבניין החל משלב קבלת החלטה על התקציב ועד לביצוע מושלם כולל ליווי מלא של אדריכל החברה וביצוע הדמיות ללא עלות!!

בשלב הראשון לתהליך שיפוץ בניין משותף יש להחליט על ביצוע שיפוץ חיצוני בבניין משותף באסיפת דיירים על פי חוקי הבית המשותף.

לאחר מכן ניתן להתחיל השוואת מחירים בין קבלנים או לחילופין לפנות לאגודה לתרבות הדיור, עזרה ובצרון או חלת בכדי לקבל ליווי של תהליך השיפוץ.

שיפוץ בית משותף מחיר

מחיר שיפוץ בית משותף נקבע לפי מצב הבניין הקיים . ככל שמצב הבניין גרוע יותר וחמור יותר עלות השיפוץ יקרה יותר. כאשר לבניין קיימת בעיה בעמודי התמיכה, סדקים רבים וברזל בניין חשוף השיפוץ הנדרש מקיף יותר ודורש שיקום בטונים וביצוע חיזוקים. לעתים בשל מצב בניין חמור מאוד יש לקלף את כל הטיח הקיים ולבצע טיח מחדש לבניין.

בניינים במצב טוב עלויות השיפוץ שלהם נמוכות יותר.

כאשר מתחילים בהליך שיפוץ בניין יש תחילה לחשוב על מטרת השיפוץ והתקציב אותו מעוניינים בעלי הדירות להשקיע. ניתן לבצע שיפוץ קונסטרוקטיבי בלבד בכדי לטפל בבעיות ההנדסיות של הבניין ללא טיפול קוסמטי . לא מומלץ  לבצע אך ורק תיקון קונסטרוקטיבי מכיוון והתועלת הרבה שבחידוש חזיתות מבנה מתקבלת כאשר מבצעים שיפוץ המעניק למבנה מראה חדש ואיכותי.

שיפוץ בית משותף מחיר  ברחבי הארץ , שיפוץ בית משותף עם קבוצת עידן

קבוצת עידן הנה חברת בניה מנוסה בתחום שיפוץ הבתים המשותפים. החברה עובדות בפרויקטים רבים ברחבי הארץ בשיתוף עיריות רבות כמו עירית תל אביב עם חברת הבת עזרה ובצרון,האחראית לשיפוץ וחידוש חזיתות מבני ברחבי העיר תל אביב בעבודות שונות כמו חיזוק אריחי שיש, ביצוע טייח מחדש ושליכט צבעוני, חיזוק מבנים מחופים בפסיפס , ביצוע חיפוי לוקו בונד ועוד.

לקבוצת עידן צוותי עבודה קבועים,  שכל צוות מתמחה בתחום שיפוץ ספציפי וכך לקוחות החברה זוכים למוצר האיכותי והמתקדם ביותר בתחום שיפוץ הבתים המשותפים.  אז אם אתם חיים בבניין עם טייח רופף, או בניין מחופה בשיש אשר האריחים מתפרקים וצונחים מטה ומסכנים את העוברים ושבים פנו לקבוצת עידן עוד היום לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות .

דוגמא למפרט שיפוץ מלא בגמר סופי של שליכט צבעוני חיזוק אריחי שיששיפוץ בית משותף מחיר

פרק 1 – תיקון וצביעת קירות חוץ
1.1 תיקון קירות חוץ עם טיח חלק/שפריץ קיים וגמר שליכט צבעוני:
העבודה כוללת קילוף שפריץ וטיח רופף, שיקום רכיבי ברזל ובטון לקויים, יש לחשוף את הברזל הזיון ולנקות במברשת פלדה (יש לחשוף עד להגעה לתשתית ברזל תקינה המרוחקת כ 2 ס"מ מהבטון בשני צדדיו), יש ליישם חומר "אמאקו ננוקריט AP" או ש"ע, יסוד אנטי-קורזיבי על  שיפוץ בית משותף מחיר הברזל על פי ההנחיות של גב האריזה ולהמתין לייבוש מלא.שיפוץ בית משותף מחיר
מעליו, על תשתית לחה, יש ליישם חומר "אמאקו ננוקריט R4" או ש"ע על פי ההנחיות של גב האריזה ולהמתין לייבוש מלא.
סיתות כל הבליטות הקיימות וטיח שפריץ קיים בקירות ובתחתית קורות על לקבלת משטח אחיד.
שטיפת הקירות בלחץ 180 psi, ישום שכבת טיח מיישרת וגמר ציפוי קירות עם שליכט צבעוני כולל יישום יסוד קושר מדולל ב 25%-30% טרמפנטין בשכבה אחת.שיפוץ בית משותף מחיר.
השליכט יבוצע ללא הפסקות עבודה במשטחים שלמים על מנת להימנע מתפרים נראים לעין. למפקח שמורה הזכות לדרוש מהקבלן קילוף וביצוע מחדש במקרה שיהיה תפר ועלות התיקון תחול על הקבלן.מיקום: כל החזיתות, בליטות, כרכובים, עמודים וקירות קומת העמודים ופנים מרפסות חיצוניות.

העבודה כוללת: פירוק והחזרת רשת יונים, סגירת פתחים, עבודות בטון וטיח, הסרת חוטים וכיו"ב מהקירות עד לביצוע מושלם ולפי הוראת המפקח, הכל ועד לביצוע מושלם.

גוונים ומרקם (גודל גרגיר) השליכט יקבעו ע"פ בחירת המזמין.שיפוץ בית משותף מחיר

מ"ר 0 0

קבוצת עידן מתמחה בביצוע שפיוץ מבנים חיצוני  מדריך לשיפוץ בניין

שיפוץ בניין משותף

הליך חידוש מבנה במסגרת שיפוץ בניין משותף  שמחזק את המבנה ומונע מהתפתחות נזקים קונטרוקטיבים למבנה מכיוון ובמהלך שיפוץ בניין משותף בשלב הראשון

מטפלים בסדקים הקיימים במבנה ומטפלים בברזל חלוד שעבר תהליך קורוזיבי בשל כשל בביצוע וחדירת מים אל תוך המבנה וחילחול לאזור הברזל בתוך הבטון.

בשלב הראשון הברזל מחליד ומתחיל להתנפח כתוצאה מהניפוח הבטון שמכסה את הברזל מתחיל להיסדק וליפול , חשוב לטפל כבר בשלב הראשוני שמבחינים בבטון שמתפרק

מכיוון והברזל החלוד מחליש את הבניין ואי טיפול עלול לגרום לנזק בלתי הפיך במקרה הגרוע ביותר.

שיפוץ בניין משותף באחריות וועד הבית

וועדי בתים רבים מעוניינים לבצע שיפוץ בניין למבנה בו הם מתגוררים, לאחרונה התחום התפתח מאוד בישראל ונהייתה מגמה של שיפוץ מבנים חיצוני שהולכת ומתפתחת.

היום כבר ברור לעוסקים בתחום הנדלן שבניין משותף שעבר שיפוץ חיצוני למבנה משביח את ערך הדירות ואת רמת הסחירות של הדירות.

בערים רבות קיימים ארגוני מלכ"ר אשר מעודדים וועדי בתים ובעלי דירות לקדם תהליך שיפוץ בניין בבית המשותף בו מתגוררים.

המבנים שנבנו בארץ עד לשנות 80 ברובם בוצעו בגמר של שפריץ הסיבה לכך היא עלות ביצוע זולה ומהירות ביצוע.

למבנים אלה מספר אלטרנטיבות לשיפוץ קבלן שיפוצים .

בשלב הראשון לשיפוץ בניין משותף

בגמר שפריץ שוטפים את המבנה בלחץ מים מוגבר בעזרת גרניק ובכך מסירים פיח, לכלוך, חתיכות בטון רופפות .

בשלב השני לשיפוץ הבניין מטפלים בברזל החשוף הגלוי מנקים אותו במברשת פלדה ומורחים בחומרים אנטי קורוזיבים דוגמאת סיכה 610.

באזורים בהם הברזל חשוף בבניין מתנפח בדרך כלל הטיח וחשוב מאוד לחשוף את האזורים המנופחים.

בשלב זה מטפלים בסדקים בבניין, כמעט בכל המבנים קיימים סדקים באזור חיבור בין בלוק לבטון מכיוון ובעבר לא הקפיד על רשת אקספנדד בחיבורים, במעקה הגג לרוב קיים הסדק המשמעותי ביותר.

לאחר מכן ישנה חלוקה של צביעת הבניין שעובר שיפוץ בצבע חוץ להעניק למבנה מראה חדש.

בשיפוץ זה הנראות של גמר הבניין לא משתנה ומדובר למעשה בחידוש הקיים.

שיפוץ בניין פסיפס, שיפוץ בניין חיפוי שיש, שיפוץ בניין טייח שיפוץ בניין חיזוק שיש

אפשרות נוספת היא בשלב הזה של השיפוץ בניין לבצע טייח מחדש לבניין לעיתים ניתן לעשות את הטיח החדש על גבי הטיח הקיים בחומרים ייעודים לכך, דוגמאת קאסה נובה של חברת נירלט,עוצמת הטייח חזקה ורמת השליפה גבוה אפילו מטיח שמוכן במפעל.

לרוב הגמר הנו בשליכט צבעוני שהינו חומר אלסטי מודרני הנותן למבנה נראות חדשה לגמרי, מומלץ מאוד לבצע שיפוץ עם גמר שליכט צבעוני מכיוון והתועלת המפיקים מהפרויקט מעולה והבניינים שעברו שיפוץ נראים כאילו בנו בניין חדש ולא שיפצו בניין ישן.

קבוצת עידן הינה קבלן מורשה בעזרה ובצרון בעיריית תל אביב ובאגודה לתרבות הדיור בח ל ת נתניה ומורשית לבצע עבודות בניה הנדסיות בכל העיריות בארץ.

פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ ראשוני לשיפוץ בניין

בשלב הראשון לשיפוץ בניין משותף

פותחים ומסטטים את הבטון מסביב לברזל הפגום ומנקים את הברזל החלוד בעזרת מברשת פלדה עד שמגיעים לברזל נקי מחלודה ומקורוזיה , לאחר מכן מורחים על הברזל חומרים

אנטי קורוזיבים אשר מפסיקים את התיישנות החומר .

ישנם מספר חומרים מומלצים בשוק , חשוב לבחור במוצר איכותי ומוצר העומד בתקן הישראלי מכיוון ושיפותץ בניין משותף שנעשה בצורה נכונה יכול לתת שקט לבעלי הדירות בבניין ל-15 שנה לפחות

שיפוץ בניין משותף
שיפוצי

שלב ראשון  שיפוץ בניין משותף -יש לקיים אספת דיירים עם כל בעלי הדירות , חשוב לפעול לפי חוקי הבית המשותף ולקיים ישיבת דיירים תקנית, באסיפת דיירים זו יש להעלות את הצורך הקיים בשיפוץ הבניין

שלב שני שיפוץ בניין משותף -החתמת דיירים על הסכמה על ביצוע הפרויקט/ביצוע הצבעה חוקית באסיפת הדיירים וקבלת החלטה על ביצוע עבודות השיפוצים בבניין, שיפוצים בניינים משותפים.

שלב שני שלישי שיפוץ בניין משותף, שיפוץ בניינים משותפים

שלב שלישי שיפוץ בניין משותף- פניה לחברת בניה המתמחה בביצוע עבודות שיפוצים בבתים משותפים לקבלת הצעת מחיר לביצוע הפרויקט במקביל ניתן לפנות   לארגון דוגמאת עזרה ובצרון אגודה לתרבות הדיור וחלת נתניה

שלב רביעי  שיפוץ בניין משותף- ביצוע כתב כמויות ופירוט עבודות השיפוץ  על ידי מפקח בניה או מהנדס אזרחי

שלב חמישי שיפוץ בניין משותף- קבלת הצעת מחיר מקבלנים

שלב שישי שיפוץ בניין משותף- ביצוע עבודות הבניה  חשוב בשלב זה לוודא כי הקבלן מבצע את עבודות שיפוץ הבניין בצורה מקצועית ולא מחפף באיכות העבודה

שלב שביעי שיפוץ בניין משותף,

שיפוץ בניינים משותפים, 

שיפוץ בניין משותף
שיפוץ בניין

– אתם יכולים להנות מבניין משופץ אשר נראה טוב יותר והרבה יותר כיף לחזור הביתה

שיפוץ בניין משותף, שיפוץ בניינים משותפים  מבחינה קונסטרוקטיבית

לאחר הטיפול בברזל יש לסגור את הבטון בעזרת חומרים המיודעים לשיקום בטונים, גם כאן אסור להתפשר על איכות המוצר ויש לבחור מוצר איכותי שנבדק על ידי מכון התקנים.

לאחר מכן עוברים לשלב סידור צנרות המים, החשמל ניקוז המזגנים וכו, את מה שמבוטל מפרקים ואת הצנרות הנותרות מחברים למבנה בעזרת שלות מגלוונות וצובעים אותם לאחר מכן בצבע שיבחר לבניין , כמו כן ניתן לייצר תעלת פח או אלומיניום ולהכניס את הצנרות אל תוך התעלה ובכך להסתיר אותם ולשפר את נראות חזית הבניין שעובר שיפוץ.

שיפוץ בניין משותף בליווי אדריכ החברה

כמו כן בשלב זה מתקינים ניקוז מאסף לצנרות המזגנים ומחברים את הצינורות המשורשים לאחר שהוחלפו בחדשים לתוך ניקוז המזגנים המשותף, שלב זה חשוב ביותר שכן מזגנים מטפטפים על שיפוץ חדש עלולים לייצור כתמים של עובש וירקת ובכך להרוס למעשה את השיפוץ היקר שבוצע.בשלב הבא בוחרים את סוג הגימור שמעוניינים הדיירים לבצע בבניין המשותף, ניתן לבצע תיקוני טיח נקודתי בדוגמאת השפריץ או הגימור הקיים ואז לצבוע בפריימר איקס אשר מהווה שכבת חומר מקשרת בין הצבע החדש והטיח הישן, את הפריימר איקס מגוונים בצבע שנבחר לצבוע את הבניין .

שיפוץ בניין  עם קבוצת עידן מבטיח לכם שיפוץ בניין  שיבוצע בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מחיר שיפוץ בניין משותף וליווי בתהליך הפניה לעזרה ובצרון אגודה לתרבות הדיור וחלת נתניה!!

עלות שיפוץ בניין משותף

אופי השיפוץ המבוקש על ידי הדיירים?שיפוץ בניין חיצוני מחיר

ככל שנצמדים לאותם חומרי הגמר הקיימים כיום בבניין ולא משנים חומרי גמר , מחיר השיפוץ יהיה נמוך יותר ולהפך באם בניין בעל גימור של טייח יבקש לעבור לגימור חיפוי שיש.

מחירי שיפוץ מבנים נעים בין 12,000 ש"ח לשיפוץ כללי הכולל חיזוק וטיפול הנדסי ועד ל  – 70,000 ש"ח לדייר, בבניין בו מעוניינים לשנות את חומר הגמר לשיש יוקרתי או חיפוי אלומיניום.

עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע שיפוץ חיצוני לבניין:

עו"ד – עלויות עורך דין להתקשרות בחוזה מחייב מול קבלן רשום המתמחה בשיפוץ מבנים . ליווי משפטי הנו מרכיב חשוב בתהליך שיפוץ חיצוני למבנים . מחיר העורך דין משתנה בהתאם למספר הדיירים ומורכבות השיפוץ.  עלות עורך דין לשיפוץ בניין חיצוני הנו בסביבות 10,000 ש"ח. חשוב לבחור בעורך דין מקצועי ואמין המנוסה בתחום הבניה בכלל ובשיפוץ מבנים בפרט.שיפוץ מבנים

מפקח בניה – מפקח הבניה אחראי על טיב ואיכות העבודה .מחיר המפקח לחודש הנו סביבות 5,000 ש"ח . המפקח מקפיד על העבודה ומבקר באתר לפחות פעמיים שלוש בשבוע ,רושם הערות  בפנקס העבודה ומדריך את עובדי הקבלן כיצד ליישם את החומרים ולבצע את העבודה.

פנו עוד היום לקבוצת עידן לקבלת הצעת מחיר לשיפוץ המבנה שלכם שיפוץ בניין חיצוני מחיר הוגן ואיכות מעולה.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30