איטום גגות במסגרת שיפוץ בניין

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

איטום גגותעונת החורף בפתח ועמה גשמים עזים, טמפרטורות קרות והמון פוטנציאל לבעיות איטום שונות בביתנו. כאמור, יש צורך לבצע בדיקה מקיפה עבור גג ביתנו לפחות פעם בשנה בכדי להעריך האם ישנו נזק מסוים לגג שדורש טיפול. ישנה חשיבה לא נכונה להמון אנשים שמעדיפים להימנע מתשלום עבור בדיקה איכותית וכתוצאה מכך נגרמות בעיות רבות שבטווח הרחוק יעלו המון כסף.

חשוב מאוד לאטום את הגג במהלך שיפוץ בניין משותף

כאשר מדובר על  איטום גגות במהלך שיפוץ בניין ישנן כמה דרכים לבצע זאת ועל ידי גורמים שונים. אם ברצונכם לבצע איטום אך בכל זאת לחסוך כסף, ואתם מאמינים בסט היכולות שלכם לעבוד קשה, מדויק ובסבלנות כדאי לכם לשקול את האופציה של איטום עצמאי. כלומר, רכשו את כל החומרים הדרושים, מלאו אחר הוראות די פשוטות ותחסכו בעלויות היקרות.

אך אם אתם מרגישים ולו במעט שיש סיכוי קלוש שאתם לא כשירים לבצע את  העבודה כראוי, מומלץ ליצור קשר עם חברה מוסמכת ובעלת ניסיון רב בשוק האיטום וכך תוכלו להבטיח חורף שקט וללא דאגות ובעיות שתצטערו עליהן בעתיד.

לעבוד בצורה נכונה בעת השיפוץ

אם החלטתם לבחור באפשרות הראשונה ולבצע איטום גגות, באופן עצמאי, חשוב שתהיו מודעים לכמה נקודות קריטיות שיגרמו לכם לחיים קלים יותר:

  • בדיקה ראשונית במשך השיפוץ בניין– עלו לגג ביתכם, חפשו עבור סדקים ושברים גלויים לעין. לאחר מכן בדקו במקומות כמו פינות הגג ותחת דודי המים עבור משקעים ושלוליות. מקומות שבהם הצטברו מים עלולים לגרום לחדירה אל תוך חלל המבנה במהירות.
  • ניקיון משטח הגג – אם מדובר על איטום גגות שנעשה על גבי משטח בטון חלק נטול רעפים, רצוי לבצע ניקיון בעזרת מטאטא עם סיבים קשיחים ולהסיר לכלוך שהצטבר. בנוסף, חומרי איטום ישנים שקיימים כנראה אינם יעילים יותר ולכן רצוי לקלפם לחלוטין.
  • זיפות הגג – השיטה הפופולארית ביותר לאיטום גגות באופן קל ופשוט במהלך שיפוץ בניין . רצוי לקנות זפת גגות איכותית ולהשקיע יותר כסף בכדי לקבל חומר עמיד שיכול להחזיק לתקופה ארוכה. עליכם להצטייד במטאטא ביתי רגיל, דלי שבו אתם יכולים לחמם את הזפת ומסכה שתגן עליכם מהרעלים שנפלטים אל האוויר בעת מריחת הזפת.
  • סבלנות במשך השיפוץ– בכדי שהאיטום יהיה איכותי ועמיד למשך תקופה חשוב לבצע זאת במהלך חודשי הקיץ כאשר הטמפרטורות גבוהות בחוץ והחומר יכול להתייבש בקלות. חשוב לציין שייבוש הזפת לוקח כעד 24 שעות.

שירות מקצועי ואמין במהלך שיקום מבנים

במידה והחלטתם כי אינכם מעוניינים לבצע את העבודה בעצמכם ואם רוצים להזמין גורם מקצועי לשם כך, וודאו שמדובר בחברה מומלצת וותיקה בתחום. ישנה דרך נוספת לבצע איטום גגות על ידי יריעות ביטומן. תהליך זה ארוך ויקר יותר אך מדובר על איטום ברמה גבוהה שמסוגל לפתח עמידות ל20 שנה לאחר השיפוץ בניין .

נקודה נוספת שחשוב לציין, בין אם החלטתם לבצע איטום גגות על ידי זיפות או על ידי יריעות ביטומן, וודאו שהחברה עמה אתם עובדים מתחייבת על העבודה על ידי מתן ביטוח למשך התקופה בה הגג צריך להיות אטום

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30