שימוש במחיצות אקוסטיות בעיצוב חלל פנים של משרדים

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

רב המשרדים כיום מעוצבים כחלל עבודה משותף (אופן ספייס) עם הרבה עמדות עבודה וכולם שומעים את כולם ורואים את כולם. אם תירצו לעבוד בשקט לקבל קצת פרטיות תצטרכו להזמין לעצמכם את חדר הישיבות. אבל ישנה דרך אחרת ומעוצבת לבצע הפרדה של חלל עבודה משותף וזאת באמצעות שימוש במחיצות אקוסטיות בעיצוב חלל פנים של משרדים.

מחיצות אקוסטיות למשרד – להפריד בקלות ובמהירות

קיימות שתי סיבות עיקריות לשימוש במחיצות אקוסטיות לעיצוב המשרד. הסיבה הראשונה היא כמובן הרצון ליצור הפרדה בחלל כדי ליצור הפרדה אקוסטית. לדוגמא, במשרד המעוצב כאופן ספייס אפשר לשמוע רעש לאורך כל שעות העבודה, אם רוצים לנהל ישיבה בשקט אפשר לפתוח את המחיצה האקוסטית וליצור איזור שקט לעבודה מבודד מרעשי הסביבה.

הסיבה השניה היא הרצון ליצור הפרדה פיזית במשרד ולחלק אותו לאיזורים שונים. השימוש במחיצות אקוסטיות יעיל במיוחד כשרוצים או ליצור חדר ישיבות שנפתח ונסגר בהתאם לצורך.

בעת התקנת מחיצות אקוסטיות במשרד, אתם הופכים אותו לחלל דינמי בו אתם אלה שקובעים מתי לפתוח את המחיצות ומתי לסגור אותן.

מחיצות אקוסטיות למשרד – גם שימושיות וגם מעוצבות

אם תרצו להתקין מחיצות אקוסטיות למשרד תוכלו לבחור בין כמה סוגים של מחיצות:

  • מחיצות אקוסטיות עשויות ממתכת
  • מחיצות אקוסטיות עשויות מעץ
  • מחיצות אקוסטיות עשויות מפאנל האטום
  • מחיצות אקוסטיות עשויות מזכוכית

המחיצות האקוסטיות מזכוכית הן הנפוצות ביותר, היות והן לא מקטינות את המשרד אלה מרחיבות את החלל ובשילוב נכון עם תאורה אף יוצרות תחושה של חלל גדול יותר. המחיצות האקוסטיות עשויות מזכוכית מחוסמת בעלת כמה דרגות של אטימות, כך שתוכלו לבחור את רמת הפרטיות הדרושה לכם.

חשוב שתדעו! – במידה ואתם מתקינים במשרד מחיצות אקוסטיות מזכוכית מומלץ שתוסיפו גם מדבקות אזהרה שיתריעו מפני התקלות במחיצה.

מחיצות אקוסטיות למשרד – התקנה קלה

המחיצות האקוסטיות מורכבות על מסילת אלומיניום והן ניתנות לפתיחה ולסגירה על ידי הובלה על המחיצות על המסילה. איך זה עובד?

על התקרה, הרצפה ועל הקירות מתקינים מסילות דקות מאלומיניום ולתוכן מכניסים את המחיצות האקוסטיות. ההתקנה עצמה אינה מסובכת ואורכת מספר שעות.

תוכלו לבחור בין מחיצה אקוסטית גלויה (בה רואים את כל קירות המחיצה עומדים זה ליד זה כמו אקורדיון סגור) ובין מחיצה סמויה (בה קירות המחיצה נמצאים בתוך ארון שנפתח רק כשרוצים לעשות שימוש במחיצה).

 

אם אתם רוצים לבצע חלוקה דינמית במשרד שתיצור חלל אינטימי ושקט לעבודה ולשיחה, מומלץ שתעשו שימוש במחיצות אקוסטיות. את המחיצות האקוסטיות תוכלו לפתוח ולסגור בהתאם הצורך ועדיין לשמור על מראה מעוצב לחלל העבוה שלכם.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30