רכישת בית להשקעה – נקודות למחשבה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

הגעתם לרגע בו אתם מחפשים אחר פרנסה נוספת עכשווית או עתידית כאשר הוספת עבודה או זכייה בלוטו אינן אופציות ריאליות. בית להשקעה הוא ריאלי בהחלט.אחד מהענפים האפשריים להתבססות כלכלית הוא רכישת בית להשקעה. בניגוד לעבודה נוספת, הבית החדש יהווה מקור יציב וקבוע של הכנסה חודשית וגב כלכלי עתידי בעת הצורך. מדובר על השקעה לטווח ארוך ובהמשך הדרך אף על הכנסה פסיבית שלא מתוך עבודה.

דירות להשקעה יכולות להיות בארץ ובעולם כולו. עם הגלובליזציה, האינטרנט והיכולת להשיג הון להשקעה ההזדמנויות קיימות וכל מה שנדרש הוא לחקור ולהבין יותר את התחום. גם אם יש רתיעה מהלא ידוע, כיום יש הרבה דוגמאות והרבה מקרים שניתן ללמוד מהם ולהגיע להחלטה נכונה ומושכלת לרכישת הנכס. 

נקודת המוצא לפני רכישת בית להשקעה

עשו בדק בית ובחנו את מצבכם כיום. אל תכנסו לעסקת רכישה לפני שאתם יודעים שאתם אכן יכולים לעמוד בהתחייבויות הקיימות והחדשות, בנדרש לתחזוק הדירה ובמתח שיעלה במהלך פרוייקט שכזה. לעתים הפיתוי הוא רב ובדיוק הגיעה הזדמנות לפתח דלתכם. מבלי משים מצאתם עצמכם בחובות ובהלוואות גבוהות מבלי לראות פתרונות למצב. הרעיון של הבחינה היא לבדוק האם אתם מסוגלים כלכלית להשקיע סכום כסף שנדרש לרכישת בית להשקעה ולעמוד בהחזרי התשלום במקרה שלקחתם הלוואה מבלי שהדבר יפגע בכם בהמשך.

דגשים להחלטה מושכלת ונכונה

יש הרבה מאוד פרוייקטים של בניית בית פרטי להשקעה ורובם ככולם דורשים תכנון מקדים להבנת הפרוייקט. תוכלו לעשות זאת באופן עצמאי או להעזר בחברה מתמחה. בכל מקרה, חשוב להכיר את הפרוייקט מקרוב ולהבין מי בעל הנכס ומי מוכר אותו, מהם תנאי המכירה וסכום הרכישה. מעבר לכך עשו השוואות של נכסים מסוג זה שאתם מעוניינים בו עם נכסים אחרים באותו אזור, גודל, מבנה ועוד. המידע יעניק לכם פרספקטיבה טובה לבחירה מה הנכון עבורכם. ייתכן שתעדיפו לרכוש מחברה שאחראית על הנכס והיא בנתה את הבית מתחילתו ועד מכירתו וייתכן כי תעדיפו לרכוש את הבית מיידיים פרטיות.

וודאו את מצבו של הנכס ואת כמות ומידת הליקויים הקיימת. תוכלו מתוך כך לבקש את תיקון הליקויים, או לשפר את תנאי הרכישה בהתאם לסכום ההשקעה שתצטרכו אתם כדי לשפצו. ישנם בעלי מקצוע היכולים לעזור בכך כמו שמאי מקרקעין.

מתוך כך, בדקו את אפשרויות המימון השונות. קבוצות רכישה, הלוואה בנקאית או השקעת ממון עצמית הן כל אחת בעלות השלכה עתידית אחרת. כמו גם בדקו את המיסים השונים שיש לשלם באפשרויות הרכישה השונות בין אם בארץ ובין אם בחו“ל.

נקודה חשובה ואחרונה, וודאו שאתם מסודרים מבחינת המחייה ומקום המגורים שלכם. שלא תמצאו עצמכם גרים בבית או נאלצים למכור אותו בסכום הפסד רק כי לא עמדתם בהוצאות המחייה הרגילות ובמחוייבויות שעלו מתוך הפרוייקט.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30