רוצים למכור את הרכב שלכם לפירוק? זה מה שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

 

אנחנו חיים בעולם של קיימות. אנחנו יודעים היום שאנחנו מוקפים בלא מעט פריטים שאולי את חלקם אנחנו בכלל לא באמת רוצים. אם אתם רוצים גם כן לשלוח את הרכב שלכם לפירוק, במידה וזה עבר תאונה או כל דבר אחר והוא, מה שמוגדר טוטאלוס, עליכם לדעת כמה דברים לפני שאתם יוצאים לתהליך כדי שתעברו אותו בצורה הטובה ביותר.

אל תשכחו כי הרכב שלכם הוא נכס. נכס לכל דבר ועניין. יש לא מעט אנשים בחוץ שהיו שמחים לרכוש מכם חלקים שונים מה שיכול להכניס לכם לא מעט כסף ואם נודה על האמת, מי מאיתנו לא היה רוצה לראות הכנסה משמעותית של כסף לחשבון שלו?


מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם שולחים את הרכב לפירוק ?

  1. אל תשכחו כי גם אתם יכולים להתמקח:אין ספק כי הרגוליה במדינת ישראל היא עקב אכילס לא קטן. כאשר אתם מוכרים חלקים אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה, שכן יש חלקים אותם אנשים פרטיים לא יכולים להחליף בכוחות עצמם. אבל, אין זה אומר כי הכלל הזה נכון לכל חלק וחלק. כאשר אתם אלו שמפרקים את החלקים השונים מתוך הרכבים ומוכרים כל אחד מהם באופן עצמאי, אתם יכולים להתמקח על המחירים. אתם יכולים להחליט מה אתם מוכרי ובאיזה מחיר. שימו לב כי ברחבי האינטרנט יש אינספור קבוצות פייסבוק ופורומים העוסקים ברכישה ומכירה של חלקי חילוף לרכב. כך שלפני שאתם הולכים לחברה מסודרת, לכו ללמוד מאלו שעושים את הדבר בכוחות עצמם.
  2. אל תשכחו לברר את מחיר הפירוק בין חברות שונות: אם אתם לא רוצים את כאב הראש של הוצאה של חלקים שונים מהרכב ומחירה שלהם באינטרנט, אתם יכולים בהחלט לפנות לאנשים ולחברות שזה הדבר אותו הם עושים באופן שיטתי. אבל, גם אם אתם רוצים להיפתר מהרכב שלכם במהירות האפשרית, אל תשכחו לבדוק עם כמה חברות מה הכסף אותו הן מוכנות לשים על הרכב שלכם. אתם עלולים לגלות כי הבירור המקדים הזה יכול לעלות לכם הרבה כסף.
  3. אל תתבלבלו, לא מדובר על תהלך מורכב: אם אתם רואים שאתם צריכים לשלם עבור פירוק רכב, כנראה יש כאן טעות. שימו לב כי לא מדובר על תהליך מורכב מדי וכי מדובר בסופו של דבר על תהליך שצריך להכניס לכם כסף ולא להוציא מכם אחד. הישארו עם עיניים פקוחות ולכו לקבל את מה שמגיע לכם .

מחירה של רכב לפירוק היא לא פעם פתרון מעולה לרווח נקי במקרה בו אתם מבינים כי את הרכב שלכם כבר לא שווה לתקן.רק אל תשכחו לנהוג בתבונה לכל אורך הדרך כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

בשיתוף עם https://iaroc.org.il/

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30