רולר או מברשת – מה עדיף לצביעה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

צילום:freepik

צביעת קירות ובתים היא משימה מאתגרת ומעניינת והרבה מההצלחה שלה תלוי בבחירה נכונה של כלי העבודה. כיום ישנם בשוק לא מעט סוגים של חפצים ואביזרים שמיועדים לסייע בעבודת הצביעה ואכן בבחירה נכונה אפשר לסיים את העבודה במהירות ובנוחות. מגוון כלי העבודה כיום מאפשר לא רק צביעה איכותית, טובה וכזאת שמתבצעת במקומות שקשה להגיע אליהם אלא גם מציע שלל אפשרויות שקשורות בנוחות העבודה. כל מי שצובע יכול לבדוק איך ועם אילו אביזרים יהיה לו נוח יותר לעבוד ולבחור בהתאם. אחת ההתלבטויות המוכרות היא האם לצבוע עם רולר או מברשת. לכל אחד משתי האפשרויות יש יתרונות וחסרונות וכל אדם יבחר על פי שיקול דעתו.

רולר מול מברשת – מה עדיף יותר לצביעה?

המברשת היא החפץ המסורתי והמוכר ביותר לצביעה. אפשר למצוא כיום מברשות מסוגים שונים, גדלים שונים, רוחבים שונים ואפילו מברשות עם שערות שעשויות מחומרי גלם שונים. כל סוג כזה של מברשת יתאים לסוג צביעה אחרת או שאופן השימוש בו יהיה שונה. רולר לצביעה – כפי שנרמז מהשם שלו – הוא גלגלת שמוקפת בחומר שסופג אליו את הצבע והוא מאפשר עבודה קלה יותר בשל השימוש בכל היד (אל מול עבודה מעייפת של פרק כף היד בעת צביעה עם המברשת). על מנת לעבוד נכון עם הרולר חשוב להצטייד מבעוד מועד בחומר הסופג, שכן הוא מתבלה לאחר כמה שימושים ואי אפשר להמשיך לעשות בו שימוש. כיום אפשר למצוא כאלה שעשויים מספוג או אפילו מאריגי משי שמאופיינים בספיגה טובה של הצבע והצמדתו האיכותית לקיר או למשטח שצובעים. כאשר עובדים עם מתקן לצבע שמתאים לנפח הדרוש שייספג ברולר – אין ספק שהצביעה תהיה טובה, יעילה, מהירה וללא עייפות מיותרת של הגוף.

יתרונות נוספים של רולרים לצביעה

לרולר יש יתרון נוסף ואפשר לומר עצום על פני המברשת – את הרולר אפשר לחבר למוט מאריך וכך לצבוע אפילו את התקרה, את הפינות של החיבורים בין הקירות או אזורים שקשה יותר להגיע אליהם. יש לא מעט סיבות אשר בגינן גם אנשים פרטיים וגם צבעים מקצועיים בוחרים ומעדיפים את הצביעה עם הרולר ואלה רק חלק מהם. המברשת, לאחר עבודה אינטנסיבית ומאומצת תצא מכלל שימוש, בעוד קערת הצבע וידית הרולר ימשיכו להיות בשימוש וכל שיידרש הוא ההצטיידות בחומר סופג שמורח את הצבע על הקיר. מדובר בהוצאה לא גדולה וכאשר חלק מהאביזרים מתאימים לשימוש ארוך וחוזר – נכנס לתמונה גם היתרון הכספי והכלכלי שהופך את השימוש ברולר להרבה יותר כדאי. התחושה היא שעם הזמן יהיו חידושים נוספים בכל מה שקשור ברולרים ויהיה אפילו יעיל ונוח עוד יותר לעבוד איתם ולבצע איתם משימות צביעה מורכבות ומאתגרות.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30