קניית רמקול בלוטוס ב- 2020

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

החלטת לפנק את עצמך עם רמקול בלוטוס חדש? מעולה! השאלה היא רק איזה רמקול לבחור מתוך ההיצע העצום שיש בשוק, ואיפה הכי נכון ומשתלם לקנות אותו. אז לפני שאתה מתחיל להתבלבל בין אלפי מוצרים, שכל אחד מספר על עצמו שהוא הכי טוב, הכי יפה והכי מוצלח, בוא לקרוא כמה המלצות.

תוכל להשתמש ברמקול בלוטוס מומלץ במקומות רבים ולשלל צרכים. כך למשל, את הרמקול ניתן לקחת אל חוף הים ולמקומות אחרים בחיק הטבע, למקום העבודה ובין חדרים שונים בבית, לחברים וכדומה. אבל כמה יעלה לך התענוג הזה וכמה אתה מוכן להשקיע? האם העלויות תמיד עומדות בקנה אחד מול איכות המכשיר? ומה בכלל מתאים ספציפית לך? המשך לקרוא ותבין.

freepik

בוא נתחיל: כמה זה עולה קניית רמקול בלוטוס ב- 2020?

התשובה לשאלה שבכותרת תלויה לגמרי בך. כך לדוגמא, אם תיכנס לחנויות האלקטרוניקה או לאתרי האינטרנט העוסקים בתחום, תוכל לצאת די מהר עם רמקול בלי להרגיש כלום בארנק. כן, גם בפחות ממאה ₪ תוכל לקנות רמקול שנראה לא רע, נשמע לא רע וישרת אותך לאורך זמן. מצד שני, אם אתה רוצה משהו קצת יותר יפה, יותר עמיד בפני טלטלות ורטיבות, וכמובן גם עם שמע יותר טוב – תצטרך להשקיע עוד כמה מאות שקלים, לרוב בסביבות הארבע מאות ₪.

מכאן והלאה אתה כבר נכנס לעולם אחר שמגיע גם לאלפי שקלים, מה שמתאים למי שרוצה להפיק מרמקול בלוטוס את המיטב מכל הבחינות: גם שמע באיכות שאינה מביישת רמקול חוטי, גם עיצוב מרהיב שקוצר מחמאות, וגם עם כל הפיצ'רים הכי מתקדמים שאפשר.

איך למצוא רמקול איכותי בעלות סבירה?

אם אתה מחפש רמקול איכותי בעלות סבירה, כדאי ללכת על אחד המותגים היותר מוכרים, כך שגם בתקציב מוגבל תוכל ליהנות מאיכות סאונד טובה ומספקת. שנית, אם הרמקול אמור לעמוד רוב או כל הזמן באותו המקום, אין עניין מיוחד של גודל ותוכל להתמקד בעיצוב שמוצא חן בעיניך, אבל אם אתה מתכוון להסתובב איתו הרבה בתוך התיק – שים דגש על הקומפקטיות. 

עוד נושא שחשוב לשים לב אליו הוא הסוללות. בעיקרון, רמקול בלוטוס עובד על סוללות נטענות. במידה והוא אמור להישאר במקום אחד רוב הזמן, נושא הסוללות לא מאוד משמעותי כי המכשיר יעבוד בחיבור לחשמל. אבל אם אתה בן אדם שנמצא בתנועה, תן עדיפות למכשיר שהסוללות שלו נותנות מקסימום זמן עבודה במינימום זמן טעינה.

ולבסוף, אם הפיצ'רים חשובים לך שים לב לפרטים הקטנים, שלא נמצאים בכל הרמקולים בשוק. לדוגמא, יש רמקולים המגיעים עם שעון מעורר, יש כאלו שמגיעים עם כוונון רדיו אוטומטי או ידני, ויש כאלו שאין להם רדיו בכלל. בנוסף, יש כאלו המגיעים עם מסכי תצוגה חביבים ומדליקים, בהם תוכל לראות את סדר השירים להשמעה, את הווליום וכדומה, מה שמוסיף גם לנוחות וגם לאווירה.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30