קניית בית בהרצליה כל מה שחשוב לדעת

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

כאשר מדברים על נדל"ן בהרצליה, באופן טבעי בתודעה נתפסים בתי יוקרה, וילות, פנטהאוזים, בתי באוהאוס ועוד המוצעים במיוחד בהרצליה פיתוח. קניית וילה בהרצליה פיתוח לא רק מצדיקה אלא מחייבת בדיקה יסודית וקפדנית לפני הקנייה וכתנאי הכרחי לה.

בשל המחיר הגבוה של עסקת קנייה חשוב לברר היטב ולוודא כי אתם אכן ממקסמים את מלוא הפוטנציאל של הנכס ושתפיקו ממנו את התועלת הנדרשת והמצופה מקנייתו.

מדוע חשוב לשכור שירותים מחברה המתמחה בנכסי יוקרה?

  1. העקרונות המונחים בבסיס עסקת נדל"ן לא שונים בהכרח בין נכסים פשוטים וזולים לבין נכסי יוקרה אטרקטיביים, אבל ההבדל בין המחירים הופך את הצורך בזהירות ובשימת לב מיוחדת בעסקה שבה אתם מתכננים לרכוש בית יוקרתי.
  2. חשוב לדעת כי בחברה המתמחה בשיווק נכסי יוקרה תוכלו למצוא נכסים בלעדיים, שנמצאים בתחום ההתמחות של סוכניה. היכרותם את כל מאפייני הנכס, הסביבה, הנגישות, הפיתוח הסביבתי, היצע השירותים החיוניים ועוד, הופכים את הייעוץ שלהם לכזה שאמנם ייאמד בכסף אבל לא יסולא בפז…
  3. חברה המתמחה בשיווק בתים בהרצליה פיתוח בפרט ובהרצליה בכלל מקיימת מערכת קשרים אישיים ענפה עם לקוחות "פרימיום" נבחרים (בקפידה) בעלי ממון רב ממדינות שונות, אשר בבעלותם בתים בהרצליה פיתוח או כאלה שמעוניינים לקנות או לשכור בה נכסים.
  4. הערך המוסף של חברה כזאת הוא ביכולתה לערוך חישוב מדויק של שווי שוק בכל נקודת זמן נתונה, לבדוק כדאיות, לייעץ בקשר לעיתוי המיטבי של ביצוע העסקה, ו"לכסות" את כל ההיבטים הכרוכים במכירת נכס ובקנייתו: מיסוי, שמאות, משפט, פיננסים, אדריכלות, עיצוב פנים ועוד.
  5. רצוי לנצל את הנכונות של חברה כזאת לייעץ ללא תשלום, ייעוץ העשוי להשתלם לכם ולחסוך עבורכם כסף רב.
(צילום:יורם אינדיק)

 המרחק הנכון בין קרבה ל… ריחוק

הרצליה פיתוח נתפסת, ובצדק, כמקום יוקרתי ושקט. היא קרובה מספיק לתל אביב ועם זאת רחוקה מספיק משאון העיר הגדולה, מהמולתה ומצפיפותה. המרינה בהרצליה, הקניון, הטיילת, בתי העסק השונים, המסעדות ובתי הקפה, כל אלה הופכים את האזור למבוקש ומועדף על רבים.

חשוב לדעת ששוק הנדל"ן מושפע כיום ממשבר הקורונה כמו שווקים רבים אחרים. לא אחת נראה שתנודות השוק מושפעות מעליות וירידות שקשה למצוא בהן היגיון וקשה לנבא מגמות עתידיות. בתקופה כזאת יש חשיבות יתרה להתייעץ עם המומחים בתחום הנדל"ן בכלל ובהרצליה בפרט.

רכישת בית בהרצליה פיתוח היא עסקה של מיליוני שקלים. כסף גדול. טבעי ומוצדק ואפילו הכרחי לבצע אותה בשיקול דעת, לקחת בחשבון את כל השיקולים הרלוונטיים לקנייה מושכלת. חשוב להתייעץ עם שכנים באזור שבו אתם מתעתדים לקנות בית או במקום שבו מוצע לכם לקנות. על הנייר דברים נראים אחרת מאשר בשטח. חשוב לערוך סיור במקום, לשהות בו זמן מה, לחוש את האווירה, להיפגש עם אנשים, לראות את התנועה ואת הדינמיקה ועוד. בהצלחה!

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30